
Mester in
Mester a haladó egészségügyi gyakorlatban - Interprofesszionális fájdalomkezelés
Western University Faculty of Health Sciences

Kulcs információ
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 37 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi | belföldi: 14 000 CAD
Bevezetés
Az Interprofessional Pain Management Program (IPM) lehetővé teszi az új készségeket és szakértelmet kereső klinikusok számára, hogy javítsák klinikai megközelítésüket a fájdalom kezelésében. Számos szakterület egészségügyi szakemberei részesülnek a programból, beleértve az orvostudományt, a fizioterápiát, a gyógyszerészetet, az ápolást, a munkaterápiát, a szociális munkát, a pszichológiát és a fogászatot.
A program kompetencia alapú oktatási megközelítése azt jelenti, hogy értékelik, hogyan alkalmazza a tanult ismereteket, és hogyan integrálja azt a betegellátásba.
Az IPM program megtanít arra, hogy kihívást jelentsen a hagyományos gondolkodásmódok és létmódok gyakorlatában. Arra ösztönzik, hogy kreatív megoldásokat és támogatást keressen a fejlett klinikai érvelési és kritikai gondolkodási készségek fejlesztésében. Ezek a készségek nélkülözhetetlenek a fájdalom különböző tapasztalatainak megértéséhez és kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a fájdalomkezeléssel foglalkozó klinikusok elsajátítsák.
Programfunkciók
- Klinikai mentorálása során személyes támogatást és útmutatást kaphat egy tapasztalt mentortól
- Értékeljék szakmai eredményeit és hiteles tanulási tapasztalatait
- Tanulja meg alkalmazni klinikai döntéshozatali készségeit átfogó és személyre szabott gyógyulási tervek kidolgozásához a betegek számára
- Tervezzen és hajtson végre egy csoportos kutatási projektet, és írjon publikációra kész tudományos dolgozatot
Képtár
Belépők
Tanterv
Az Interprofessional Pain Management program egy kompetencia-alapú oktatási keretre épül, ahol a tanulók az alapvető kompetenciák fejlesztésére összpontosítanak mindaddig, amíg elegendő bizonyítékot nem halmoztak fel ahhoz, hogy egy független értékelő szemében bizonyítsák mesteri tudásukat.
A hagyományos megközelítéseknél az idő fix (általában egy félév vagy félév), míg az eredmény változó (az az osztályzat, amelyet minden hallgató megkap). A CBE megközelítésben az idő változó (ameddig szükséges a kompetencia elsajátításához), de az eredmény rögzített (mindenki elsajátítja a kompetenciát). Egy tiszta CBE programban a kurzusokat tanulási tevékenységek, gyakorlás és megbízható szakmai tevékenységek végrehajtása váltja fel. Az elsajátítás bizonyítéka a közvetlen megfigyelés, szimulációk, reflexiók és más olyan módszerek révén nyerhető el, amelyek megmutatják, hogy a tanuló valós környezetben sajátította el a kompetenciát.
A program sikeres elvégzésével a hallgatók öt kulcskompetencia elsajátítását mutatják be:
- Szakmaközi együttműködés
- Önismeret és reflexivitás
- Kritikai érvelés és kreatív problémamegoldás
- Empatikus gyakorlat és érvelés
- Fájdalomszakértelem
Klinikai mentorálás
Ennek a programnak a kulcsfontosságú eleme az akadémiai / klinikai mentori követelmény. A hallgatók saját akadémiai mentort kapnak, akivel kéthetente találkoznak állandó megbeszéléseken. Együtt kell működniük az akadémiai mentorral és a programmal, hogy megtalálják a megfelelő klinikai mentort, akitől tanulni szeretnének. Ennek a klinikai mentornak nem feltétlenül kell szakértőnek lennie a fájdalom kezelésében, hanem megbízható és megbecsült klinikusnak kell tekinteni, akivel a tanuló legalább 15 órát (félévente öt órát) tud együtt dolgozni. Ennek az elköteleződésnek a természete a különböző tanulók számára eltérő lehet a kontextustól és a földrajzi elérhetőségtől függően. Ilyenek például a komplex betegesetek megbeszélései, az árnyékolás, a közvetlen mentorálás a klinikán, az új klinikai ismeretek megbeszélése vagy az új klinikai technikák elsajátítása. A tanulók minden mentori ülésről naplót vezetnek, és a klinikai mentorok egy kis ösztöndíjat kapnak a mentori órák biztosítására.
A klinikai mentori követelmény teljesítése magában foglalja:
- Kapcsolattartás jóváhagyott klinikai mentorokkal
- Minden félév végén kötelezettségvállalási napló benyújtása, amely bemutatja a teljesített órákat és a mentorálás jellegét
- Félévenként legalább öt óra (összesen 15 óra) közvetlen interakció a hallgató és a klinikai mentor között
- Ezeket a kritikus interakciókat a hallgató portfóliójában is rögzíteni kell, mint egy vagy több szükséges kompetencia elsajátításának bizonyítékát.
A hallgatók felelősek saját klinikai mentor(ok) biztosításáért.