MS a biogyógyszerészeti marketing területén
USC Alfred E. Mann School of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 57 699
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Áttekintés
A Master of Science in Biopharmaceutical Marketing (BPMK) egy 27 egység közötti interdiszciplináris posztgraduális program a precíziós marketing területén, amelynek célja kizárólag a biofarmakon és fizető iparágak karrierje. A BPMK célja a biotechnológiát célzó alapvető ismeretek és stratégiai készségek építése
A BPMK az első ilyen jellegű program, amelynek célja a teljes „egészségügyi gazdasági ökoszisztéma” beépítése, az adatközpontú marketing gyakorlati alkalmazásának fejlesztése és megkönnyítése, ami jobb hozzáférést, szegmentálást és az ügyfelek és a betegek megértését eredményezi. Ennek a mélyebb elemzési alapú stratégiai folyamatnak az eredménye a piaci kockázat és a lehetőségek elvesztésének jelentős csökkentése a jobb betekintés és a tervezési hatékonyság révén.
A biogyógyszerészeti marketing program végzettségét szakmai képzettséggel látják el a siker és vezetés alapelveiben, kezdve a hagyományos gyógyszeripartól a biotechnológiáig, az integrált eszközökig, az 1. és 2. generációs diagnosztikáig és a fejlett immunterápián keresztül, az újonnan megjelenő egészségügyi vállalkozások széles skálájáig és a karrier követelményekig beleértve:
- Üzleti intelligencia, árképzés
- Termékfejlesztés, bevezetés és piaci tervezés
- Lefedettség, visszatérítés és termékmegjelenítés stratégiái
- Érték
- Célzott értékesítés
- Kommunikáció, reklám és előrejelzés, kifejezetten a biofarmakonok számára
- Az ügyfelek és a betegek szegmentálása, közvetlenül a fogyasztói reklámozáshoz
Ezt az új, felnőtt fokozatot - mind a dolgozó felnőttek, mind a nappali tagozatos hallgatók számára egyaránt - úgy konfigurálták, hogy minél rövidebb időn belül kitöltse
3 szemeszter
A tanterv a professzionálisan tartott osztálytermi előadásokat ötvözi a gyakorlati távoktatással és a valós mentorált projektekkel, hangsúlyt fektetve a „való világ” problémamegoldására és a forgatókönyv alapú tanulásra.
Az osztályok kiválasztott hétvégéken kerülnek megrendezésre az USA-ban, kurzusonként korlátozott az egyetemen való részvétel.
Tanfolyamok
Az USC Biopharmaceutical Marketing tantervét úgy tervezték, hogy elősegítse a piacra jutást a termék életciklusának bármely pontjáról az optimális piaci helyzet és a termék hasznosítása érdekében.
BPMK 500 biogyógyszerészeti piac: Megtérítési stratégia
Elemezze a forrást
BPMK 501 Healthcare Payers, Insurance
Tekintse át az egészségügyi termékek fejlesztését, kialakítását, innovációját és a lefedettségi politikákat. A költségek befolyásolják és ellenőrzik a biztosítási díjakat, a receptúra taktikáját
BPMK 502 Biofarmakon termékfejlesztés és marketing
Bevezetés a klinikai vizsgálatok, a szabályozó és kormányzati ügynökségek stratégiai szerepébe a termékfejlesztésben. Tervezési profilok R-hez
BPMK 503 Bio-gyógyszerészeti reklám és kommunikáció
Ismerje meg a termékmeghatározást, az időzítést és a piaci lehetőségeket. A legfontosabb üzenetek fejlesztése és kommunikáció A növekedés Pathways , költségvetései, mennyiségi Pathways . Integrált dob
BPMK 504 Fizető képlet elhelyezése: Értékek
Profil biztosítási kategóriák, ellenőrzések és a közvélemény igényei. A formula és az értékmérők összehangolása
BPMK 505 termék-egészségügyi gazdaságtan
Alkalmazott egészségügyi mikroökonómiai eszközök, egészségügyi technológiai értékelés, költséghatékonyság
BPMK 506 biofarmakon termékek ára
Tervezési fejlesztési térképek, módszerek
BPMK 510 Capstone 1: Biofarmakon menedzsment projekt
A program az alapkutatást és a témákat a kutatástervezés, -végrehajtás, -tervezés, -bemutató és -védelem körüli hallgatói alapkészségek fejlesztésére irányította, összhangban a biofarmakon ipari szabványokkal. (3 egység)
BPMK 511 Capstone 2: Menedzsment projekt
A hallgatók által irányított fejlett kutatások és témák a kutatástervezéshez, kivitelezéshez, tervezéshez, bemutatáshoz és védelemhez kapcsolódó hallgatói egyéni készségek fejlesztésére, összhangban a biofarmakon iparági szabványokkal. (3 egység)
követelmények
Alkalmazási jogosultsági követelmények
- Keresett alapképzés, amelynek teljes GPA-ja legalább 3,0
- Az alkalmazáshoz GRE vagy GMAT szükséges
- Csak nemzetközi hallgatók: TOEFL (minimum 90, legalább 20, az egyes szakaszokban) vagy IELTS (legalább 6,5, legalább 6, az egyes zenekarokon)