
MSc in
MSc Nursing (Előzetes regisztráció - Mentális egészség) University of Lincoln

Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezze, milyen a University of Lincoln-ban élni és tanulni.
Bevezetés
A mentálhigiénés nővérek sokféle problémával támogatják a betegeket, beleértve a szorongást, a depressziót, a függőséget és az étkezési rendellenességeket. Olyan körülmények között dolgoznak, mint a kórházak vagy a közösség, és segítenek az embereknek kezelni betegségeiket és javítani az életüket.
Ez a mesterképzés lehetővé teszi a különböző háttérrel rendelkező diplomások számára a képességek átadását, hogy regisztrált ápolóvá váljanak (mentális egészség). A tanfolyam azoknak a diplomáknak szól, akik megfelelő fokozatot szereznek, és jogosultak arra, hogy jelentkezzenek az ápolási és védőnői tanács nyilvántartásába.
A tanfolyamot az ápolási és védőnői tanács alapvető értékei támasztják alá, és célja a kritikus gondolkodási képességek és a vizsgálati szellem elősegítése.
Az elmúlt évtizedekben az ápoló szerepe az egészségügyi és szociális ellátás változó kontextusának köszönhetően alakult ki, ami új szerepek és szolgáltatások széles skáláját eredményezte. A regisztrált nővérek (mentális egészség) jelentős szerepet töltenek be az emberek egész életen át tartó ellátásának irányításában és összehangolásában; tudatában azoknak a bonyolult mentális, fizikai, kognitív és viselkedési gondozási igényeinek, akiket gondoznak.
Ez a mesterképzés célja a bejegyzett ápolónők (mentális egészség) fejlesztése, akik az embereket kiemelten kezelik azáltal, hogy biztonságos és hatékony ellátást nyújtanak, a technológia alkalmazásával oktatják az ellátásukban részt vevőket, elősegítik az egészségügyi műveltséget a rossz egészségi állapot megelőzése érdekében, valamint támogatják az egészséges döntéseket és életmódot. A tanfolyamot a hallgatók szakmai értékeinek és társadalmi lelkiismeretének emelésére fejlesztették ki, hogy felkészítsék őket a jövőbeni egészségügyi szerepekre.
Az ápolók bizonyítékokon alapuló tudást fordítanak az egészségügyi ellátás javítása érdekében, miközben fenntartják és hangsúlyozzák a személyközpontú ellátás etikáját. A tanfolyam moduljait erre a célra tervezték, és célja az innováció ösztönzése, a minőség javítása, a kockázat kezelése és a termelékeny változások területeinek meghatározása.
A University of Lincoln a gyakorlati partnereinkkel közösen látja el, hogy felkészítse a hallgatókat arra, hogy dinamikus nővérekké váljanak, akik alkalmasak a gyakorlatra a gyorsan változó és kihívásokkal teli ellátási környezetben.
Hogyan tanulsz?
Az együttműködés kulcsfontosságú része ennek a mesterképzésnek, és a hallgatókat arra ösztönzik, hogy tanuljanak más egészségügyi szakemberekkel és tőlük. A hallgatók együttműködve és együttműködve tudósokkal, gyakorlókkal, a szolgáltatás használóival és más hallgatókkal dolgozhatnak. A tanfolyam célja, hogy képessé tegye a hallgatókat arra, hogy rugalmas ápolóvá váljanak, gondoskodóak, reflektívek és egész életen át tanuljanak, hogy megkönnyítsék más szerepek és szolgáltatások megismerését, az ügynökségek közötti együttműködést és a szakmai határokon átnyúló munka iránti bizalmat.
Diák mint producer
A kutatás által folytatott és bizonyítékokon alapuló tanulás és tanítás a hallgató tanulási tapasztalatainak középpontjában áll ezen a kurzuson. A Student as Producer a tanítás és a tanulás olyan modellje, amely ösztönzi az akadémikusokat és az egyetemistákat a kutatási tevékenységen való együttműködésre. Ez egy olyan program, amely elkötelezett a cselekvés útján történő tanulás mellett.
A hallgató mint producer alapelvei a felfedezés, az együttműködés, az elkötelezettség és a produkció.
Felfedezés
A hallgatók saját kutatásuk révén tanulhatnak. Az önálló tanulást elősegítik az egyes modulok mind irányított, mind önálló tanulmányok révén, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy a tanított tartalmat a saját szakterületükre kontextusba állítsák, és elősegítve az önálló tanulást, mint olyan folyamatot, amelyet a hallgatók a szakmai karrierjük során felhasználhatnak.
Együttműködés
A szakmaközi munka a kurzus fontos része. A hallgatók együtt dolgozhatnak tudásuk és megértésük fejlesztése érdekében, a hallgatók pedig együttműködhetnek a szakmai kortárs csoportok és a személyzet között. A diákokat partnerként tekintik az ismeretek előállítására és terjesztésére.
eljegyzés
A hallgatók fejleszthetik bizalmukat és identitásukat egy szakmai közösség tagjaként. A hallgatók átadhatják és alkalmazhatják tanulásukat az ápolói gyakorlatban, teljes mértékben bevonódva a reflexióba és saját tanulási igényeik proaktív felismerésébe.
Termelés
A tanfolyam a szakmailag releváns és innovatív tanulási eredmények előállítására összpontosít, amelyek alkalmazhatók és megvalósíthatók az ápolási gyakorlaton belül, valamint a tudományos tanulmányi eredmények elérésére összpontosítanak.
A hallgatók különféle modulokat vállalnak a tanfolyamon.
Első év modulok:
- Alapvető szakmaközi gyakorlat
- Az igények felmérése, az ellátás megtervezése és koordinálása
- Az ellátás biztosítása és értékelése
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban
Másodéves modulok:
- Alkalmazott egészségfejlesztés
- Szolgáltatásértékelés a klinikai gyakorlat számára
- Szolgáltatás átalakítása
- Elszámoltatható, bejegyzett ápolónak lenni (mentális egészség)
- A komplex ellátás kezelése.
A program végére a hallgatóknak képesnek kell lenniük arra, hogy bizonyítsák kompetenciájukat a jövő ápolójával szemben: a regisztrált ápolónők jártassági normái. Ide tartozik az elszámoltatható szakember, az egészség előmozdítása és a rossz egészségi állapot megelőzése, az igények felmérése és az ellátás megtervezése, az ellátás biztosítása és értékelése, az ápolási gondozás vezetése és irányítása, valamint a csapatban végzett munka, az ellátás biztonságának és minőségének javítása, valamint az ellátás koordinálása.
Munkahelyi gyakorlatok
A szakmai gyakorlat célja, hogy felkészítse a hallgatókat a gyorsan változó klinikai környezet kihívásainak kielégítésére, legyen szó kórházról, háziorvosi rendelőről vagy közösségi egészségügyi környezetről.
Külföldön tanulni
A második évben a hallgatóknak lehetőségük van választható elhelyezésre a tengerentúlon vagy az Egyesült Királyságban. Az elhelyezések lehetővé tehetik a hallgatók számára, hogy egy alternatív egészségügyi környezetre összpontosítsanak, és lehetőséget kínálnak arra, hogy betekintést nyerjenek a különböző tudományterületek kollégáival való együttműködésbe és tapasztalatukba.
Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatók felelősek saját utazási, szállás- és általános megélhetési költségeikért, miközben külföldön helyezkednek el vagy tanulnak.
Kapcsolattartási órák
A posztgraduális programok jellegéből adódóan idejének jelentős részét önálló tanulmányok és kutatások töltik majd. A kutató hallgatók megbeszéléseket folytatnak tudományos felügyelőikkel, azonban ezek rendszeressége az egyéni követelményektől, a tantárgy területétől, a személyzet elérhetőségétől és a program szakaszától függően változik. Az oktatott programok esetében a heti kapcsolattartás az egyes modulok választásától és a tanulmány szakaszától függően változhat.
Az értékelés módszerei
A tanfolyam értékelésének módja a tantárgytól és a kiválasztott posztgraduális program típusától függ. A tanított program tartalmazhat írásbeli disszertációt, vizsgákat, előadásokat és projekteket. A kutatási program tartalmazhat egy szakdolgozatot, szóbeli vizsgát és prezentációt egy kutató akadémikusok csoportjának. Számíthat arra, hogy bemutatja, hogyan járultak hozzá kutatási eredményei a tudáshoz, vagy fejlesztették a meglévő elméletet vagy megértést. További információkért kérjük, tekintse meg az egyes tanfolyamoldalakat.

modulok
- Alkalmazott egészségjavítás (alapvető)
- Az igények felmérése, az ellátás megtervezése és koordinálása (L7) (alap)
- Elszámoltatható regisztrált ápolónőnek lenni (mentális egészség) (L7) (alap)
- Alapvető szakmaközi gyakorlat (alap)
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban (alap)
- A komplex ellátás kezelése (L7) (alap)
- Az ellátás biztosítása és értékelése (L7) (alap)
- A klinikai gyakorlat szolgáltatásának értékelése (alap)
- Szolgáltatás-átalakítás (mag)
Hogyan értékeljük
A hallgatókat formálisan és informálisan is értékeljük a tanfolyam során a tanulás és az autonómia fejlesztése érdekében. Az értékelések történhetnek mind az egyetemen, mind a gyakorlatban. A gyakorlatalapú tanulást sikeresnek vagy sikertelennek értékeljük. A tanulmányi munka hozzájárul az utolsó évfolyamukhoz.
A tanfolyam értékelésének egy részét oktatók vezetik, azonban a hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt társ- és önértékelésben, hogy elősegítsék a reflexiós és értékelési készségek fejlesztését, amelyek elengedhetetlenek az egész életen át tartó tanuláshoz és a folyamatos szakmai fejlődéshez, ápolói regisztrációt követően .
Néhány értékelés az elméleti ismeretekre és az elmélet alkalmazására összpontosít, mások pedig a technikai készségek gyakorlati teljesítésére és a betegkezelésre.
A program egészének értékelését úgy tervezték, hogy releváns legyen a szakmai munkamódszerek szempontjából.
ösztöndíjak
Minden eddiginél több módon finanszírozhatja posztgraduális tanulmányait, függetlenül attól, hogy tanított vagy kutatói tanfolyamot szeretne-e végezni. Azok számára, akik mesterképzést szeretnének vállalni, kölcsönre lehet jelentkezni a tanfolyam és a megélhetési költségek fedezésére. Hitelek azok számára is rendelkezésre állnak, akik doktori tanulmányokat kívánnak vállalni. Az egyetem számos ösztöndíjat és finanszírozott ösztöndíjat kínál a posztgraduális tanulmányok iránt érdeklődők számára.
Programspecifikus finanszírozás és ösztöndíjak
2020 szeptemberétől az új és visszatérő posztgraduális ápoló és szülészhallgatók, valamint a szövetséges egészségügyi szakmák egyes hallgatói évente legalább 5000 fontot kapnak, amelyet nem kell visszafizetniük. Ez kiegészül minden olyan pénzügyi támogatással, amelyet a Diákhitel-társaságon keresztül kapnak. További információért látogasson el .
Tanfolyam-specifikus többletköltségek
Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatók felelősek saját utazási, szállás- és általános megélhetési költségeikért, miközben külföldön helyezkednek el vagy tanulnak.
Belépési követelmények 2021-22
- A pályázóknak 2,2-es vagy annál magasabb besorolási fokozatú diplomával kell rendelkezniük.
- Általában 3 érettségi a 4. (C) osztályban, beleértve az angolt, a matematikát és a természettudományt, vagy azzal egyenértékű képesítést. Ezeket az érettségit a pályázat benyújtása előtt kell megszerezni. Azoknak a pályázóknak, akik egészségügyi és szociális ellátásban szereztek hozzáférést a felsőoktatásba, bizonyítékot kell benyújtaniuk a 3. szintű tudományos egységek felvételéről.
- A gyakorlati környezetben szerzett tapasztalat bizonyítékát, amely 650 órás gondozással kapcsolatos gyakorlati tapasztalatot tartalmaz, a jelentkezés előtt ki kell tölteni, és a személyes nyilatkozatában meg kell beszélni. A dokumentációt az interjút követő egy hónapon belül be kell nyújtani és ellenőrizni kell (ha sikeres). További információkért lásd alább.
Az ajánlatok megerősítése előtt be kell nyújtani az összes korábbi képesítésről szóló igazolást és diplomát.
Egyéb követelmények:
- IELTS 7.0 alatt nincs elem 6.5.
- Sikeres teljesítmény egy interjúban.
- A kortárs egészségügyi és szociális kérdések ismerete, valamint a mentálhigiénés nővér szerepe az egészségügyi ellátásban.
- Az írásos anyag megértése, valamint az írásbeli és beszélt angol nyelvű, egyértelmű és pontos kommunikáció.
- Az Egyesült Királyságban az 1977. évi bevándorlási törvény előírásainak megfelelően „lakott lakóhely”.
- Legalább három éve tartózkodik az Egyesült Királyságban.
- Minden diák köteles aláírni a tárgyhoz kötött Fitness to Practice kódexet a belépéskor, amelynek részleteit ajánlati levélben továbbítjuk.
- A közzétételi és korlátozási szolgáltatás (DBS) (korábban a Bűnügyi nyilvántartási Iroda (CRB)) megerősített közzétételének kielégítő befejezése.
- A tanfolyamra való belépés feltétele a szakma-specifikus foglalkozás-egészségügyi szűrés követelményeinek teljesítése.
A gyakorlati környezetben szerzett tapasztalatok igazolása:
A portfólió ezen szakasza azokra a bizonyítékokra vonatkozik, amelyeket be kell nyújtania annak igazolására, hogy 650 órás gondozással kapcsolatos gyakorlati tapasztalatot szerzett. Ez biztosítja, hogy képes legyen teljesíteni a szükséges 2300 órás gyakorlatot a program végén, amely az NMC (ápolói és szülésznői tanács) előírása.Mit értünk gondozással kapcsolatos gyakorlaton?
A korábbi tapasztalati tanulás (RPEL) felismerése céljából a gyakorlatot a következőképpen lehet meghatározni:
„Olyan munkahely, amely a fizikai vagy pszichológiai támogatást vagy gondozást igénylő embereknek nyújt szolgáltatásokat.”
A tapasztalatok a következők lehetnek:
- Kórház, gondozó otthon vagy közösségi környezet, és bármilyen korú embereket bevonhat;
- Fizetett vagy önkéntes alapon
- Az NHS magán- vagy önkéntes szervezetén belül.
A gyakorlatvezetőnek ellenőriznie kell a gyakorlási órák teljesítését, de ha már 650 órás gyakorlatot végzett, például egészségügyi asszisztensként, akkor nem kell további 650 órát teljesítenie. Ennek ellenére továbbra is fel kell kérnie egy gyakorlatvezetőt, hogy ellenőrizze, hogy teljesítette-e a szükséges számú gyakorlási órát.
Ön felelős azért, hogy a dokumentum minden szakaszát kitöltse és aláírja egy gyakorlatvezető. A megfelelő felügyelők példái lehetnek a következők:
- Irányító
- Bejegyzett egészségügyi vagy szociális gondozó
- Önkéntes munka koordinátor / vezető.
A fogyatékossággal élő pályázók
Komolyan vállaljuk azon kötelezettségünket, hogy ésszerű korrekciókat végezzünk annak érdekében, hogy minden fogyatékossággal élő diák sikeresen befejezhesse tanulmányait. Az összes pályázót az itt vázolt kritériumok alapján értékelik, függetlenül a fogyatékosságtól. Ha fogyatékosságot nyilvánít, meghívjuk Önt, hogy dolgozzon velünk, hogy megtudja, hogyan tudjuk támogatni a tanulmányait.
Egyéb információk:
Nyilatkoznia kell minden elköltött és fel nem használt büntetőítéletről, ideértve (de nem kizárólagosan) figyelmeztetéseket, intéseket, végső figyelmeztetéseket, köteleznie kell a megrendeléseket vagy hasonlót, valamint a kisebb bűncselekmények részleteit, rögzített büntetési értesítéseket, rendbontásért járó büntetéseket, az ASBO vagy a VOO-t.
Szakképzett nővér vagyok a hazámban. Jelentkezhetek erre a programra?
Jelentkezhet, ha fontolgatná a regisztrációjának megváltoztatását, ezt esetleg megfontolhatnánk, de korlátozott számú helyünk van. Ez nem utólagos regisztrációs mesterképzés, és felveheti a kapcsolatot az ápolói és szülésznői tanáccsal, ha ápolónőként szeretne regisztrálni az Egyesült Királyságba.
Tanítás és tanulás a Covid-19 során
A Lincolnnál a Covid-19 arra ösztönzött minket, hogy vizsgáljuk felül gyakorlatainkat, és ennek eredményeként használjuk ki az alkalmat, hogy új módszereket találjunk a hallgatói tapasztalatok javítására. Változtatásokat hajtottunk végre tanítási és tanulási szemléletünkön, valamint campusunkon annak biztosítása érdekében, hogy a hallgatók és az alkalmazottak biztonságos és pozitív tanulási élményben részesülhessenek. A helyzet előrehaladtával továbbra is követni fogjuk a kormány útmutatásait, és szorosan együttműködünk a helyi népegészségügyi szakértőkkel, és ennek megfelelően adaptáljuk tanításunkat és tanulásunkat annak érdekében, hogy a campusunk a lehető legbiztonságosabb legyen.
Felszerelés
Az egyetem 19 millió fontot fektetett be a Sarah Swift épületbe, amely az Egészségügyi és Szociális Gondozási Iskola és a Pszichológiai Iskola külön létesítménye. Az ápolói tanfolyamok számára az épület jól felszerelt klinikai csomagokkal rendelkezik a klinikai gyakorlathoz, külön oktatási és megfigyelési területtel az ápolói tanfolyamok számára. Van egy sor kiváló minőségű oktatási, kutatási, szociális és tanulási tér is.
Hogyan kell alkalmazni
Mentálhigiénés ápolás iránt elkötelezett jelentkezőket fogunk keresni. A programra való jelentkezéshez kérjük, nyújtsa be jelentkezését University of Lincoln posztgraduális online jelentkezési lapján keresztül. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a jelentkezéshez csatoljon személyes nyilatkozatot. Iránymutatásként ennek körülbelül 47 sornak (vagy 4000 karakternek) kell lennie, és az alábbiakban részleteket kell tartalmaznia.
Ez a kurzus azoknak a diplomáknak szól, akik megfelelő fokozatra vágynak, hogy jogosultak legyenek az NMC nyilvántartásba való jelentkezésre. Olyan jelentkezőket fogunk keresni, akik jól ismerik és elkötelezettek a felnőtt ápoló, mint szakma mellett. Ezt egyértelműen be kell mutatni az egészségügyi és szociális ellátás tapasztalata, valamint a szakma ismerete révén a jelentkezésben és az interjún.
Minden releváns munkatapasztalatot, amelyet eddig vállalt, fel kell tüntetni, és ami a legfontosabb, hogy ez a munkatapasztalat hogyan befolyásolta a felnőtt ápolói karrier folytatására vonatkozó döntését.
Biztosítania kell az ápolók által nyújtott ellátás szélességének és az ápolói szakma terjedelmének megfelelő megértését, lehetőleg valamilyen interaktív vagy megfigyelő munkatapasztalattal. Bizonyítania kell annak megértését, hogy az ápolás miként hozhat kiváló egészséget és jólétet az ellátás minősége révén, valamint az alapvető értékek és magatartás fontosságát és azokkal való kapcsolattartást, amelyek magas színvonalú, együttérző ellátást eredményeznek. Ezenkívül képesnek kell lennie arra, hogy megfogalmazza a program reális elvárásait és a gyakorlatalapú tanulási helyek igényeit.
Nem fogadunk el hivatkozásokat a következőkből:
- Barátok
- Családtagok
- Társak
Karrier és személyes fejlődés
Az ápoló diplomásoknak lehetőségük van különféle egészségügyi és szociális ellátásokban dolgozni, az akut ápolástól kezdve a közösségi környezetig, vagy az oktatás, kutatás és fejlesztés területén.
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.