MSc foglalkozási terápia (előzetes regisztráció)
Lincoln, Egyesült Királyság
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* nemzetközi hallgatóknak | otthon tanulók: 9250 GBP
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
Az MSc Foglalkozásterápia (előzetes regisztráció) egy tudományos alapokon nyugvó program, amelynek célja, hogy felkészítse a diplomásokat a különféle helyszíneken végzett munkára, beleértve az egészségügyi szervezeteket, a szociális ellátó szolgáltatásokat, a lakhatást, az oktatást, az önkéntes szervezeteket vagy a független szakembereket.
Ez a program azoknak szól, akik szeretnének kiteljesíteni, vagy azon dolgoznak, hogy kiteljesítsék ergoterapeutaként rejlő potenciáljukat, hogy elősegítsék a funkciójukat, az életminőséget és a potenciál kiaknázását azokban az emberekben, akik foglalkozási nélkülözést, egyensúlyhiányt vagy elidegenedést tapasztalnak. Úgy vélik, hogy az aktivitás hatékony eszköz lehet a diszfunkció orvoslására, az alkalmazkodás elősegítésére és az identitás újrateremtésére.
A foglalkozási terapeuták felnőttekkel és minden életkorú gyermekekkel dolgoznak, sokféle körülmény mellett; leggyakrabban azok, akiknek mentális egészségi betegség vagy fizikai vagy tanulási nehézség miatt nehézségeik vannak. A tanfolyam olyan komplex és dinamikus egészségügyi és szociális környezetben való munkához szükséges készségek, ismeretek és bizalom fejlesztésére törekszik.
A kurzus hallgatóit arra ösztönzik, hogy értékeljék és megértsék a jelenlegi foglalkozási terápiás gyakorlatot, miközben kritikusak az új, innovatív és bizonyítékokon alapuló beavatkozások kidolgozásában. A kurzusnak vannak szakmaközi összetevői, amelyek célja professzionális, együttérző, biztonságos, reflektív és autonóm gyakorló szakemberek fejlesztése. A más szakmák, köztük a fizioterápia, ápolás, szülésznő és szociális munka társaival való együttműködés elősegíti a csapatmunkát, az együttműködést és a kutatási készségek alkalmazását az egészségügyi és szociális szolgáltatások átalakításában.
A személyes oktatás prioritása
A University of Lincoln arra törekszünk, hogy hallgatóink tapasztalata vonzó, támogató és tudományos kihívást jelent. A koronavírus-járvány idején alkalmazkodtunk a kormány útmutatásaihoz, hogy megóvjuk diákjaink, munkatársaink és közösségeink biztonságát. Angliában a Covid-19-re vonatkozó összes fennmaradó jogi korlátozást 2022 februárjában feloldottuk a kormány és a Covid-19 betegséggel való együttélésre vonatkozó terve alapján, és elfogadtuk a biztonságos visszatérést a személyes oktatáshoz az egyetemen. Adott esetben a személyes oktatást a digitális eszközök és technológia használata erősíti, és online lehetőségekkel egészítheti ki, amennyiben ezek támogatják a tanulási eredményeket.
Teljesen készen állunk arra, hogy terveinket módosítsuk, ha a kormányzati iránymutatások változása ezt szükségessé teszi, és igyekszünk tájékoztatni a jelenlegi és leendő hallgatókat.
Jellemzők
A University of Lincoln ad otthont a Közösségi és Egészségügyi Kutatóegységnek (CaHRU), amely az Egészségügyi és Szociális Gondozási Iskola kutatóközpontja. A CaHRU világelső interdiszciplináris kutatást végez szolgáltatáshasználókkal, egészségügyi szakemberekkel és szervezetekkel, hogy növelje az egészséget és a jólétet az egészségügyi, szociális és harmadik szektorbeli ellátási szolgáltatásokban. A CaHRU a Lincoln Institute for Health szövetségében áll. A Lincoln Institute for Health (LIH) egy egyetemre kiterjedő multidiszciplináris kutatási együttműködés, amely nemzetközileg kiváló és világszínvonalú tanulmányokat végez a sejttől a közösségig.
A második évben a hallgatóknak lehetőségük nyílik egy „szerepformáló gyakorlatra”, ahol képesek lesznek feltárni és megindokolni a foglalkozási terapeuta lehetséges szerepét egy szervezetben. Ennek lehetőségei széleskörűek és sokrétűek, a hallgatók az oktatói gárda támogatásával lehetőségeket alakíthatnak ki érdeklődési körükben.
"Ez az információ helyes volt a közzététel időpontjában (2023. július)"
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
Az együttműködés kulcsfontosságú része ennek a mesterképzésnek, és a hallgatókat arra ösztönzik, hogy tanuljanak más egészségügyi szakemberektől és más egészségügyi szakemberektől. A hallgatók képesek lesznek alkalmazni tanított tanulási tapasztalataikat a valós környezetben, mivel a program 50 százalékban elméletből és 50 százalékban gyakorlatból épül fel.
A hallgatók együttműködve és partnerségben dolgozhatnak oktatókkal, gyakorló szakemberekkel, szolgáltatást igénybe vevőkkel és más hallgatókkal. A kurzus célja, hogy képessé tegye a hallgatókat arra, hogy rugalmas, gondoskodó, reflektív és élethosszig tartó tanuló ápolókká váljanak, hogy megkönnyítsék az egyéb szerepek és szolgáltatások megismerését, az ügynökségek közötti együttműködést, valamint a szakmai határokon átnyúló munkavégzés önbizalmát.
Diák mint producer
A kutatás által folytatott és bizonyítékokon alapuló tanulás és tanítás a hallgatói tanulási tapasztalat középpontjában áll ezen a kurzuson. A Student as Producer a tanítás és a tanulás olyan modellje, amely ösztönzi az akadémikusokat és az egyetemi hallgatókat a kutatási tevékenységen való együttműködésre. Ez egy olyan program, amely elkötelezett a cselekvés útján történő tanulás iránt.
A hallgató mint producer alapelvei a felfedezés, az együttműködés, az elkötelezettség és a produkció.
Felfedezés
A hallgatók saját kutatásaik során tanulhatnak. Az önálló tanulást az egyes modulokban irányított és önirányított tanulás egyaránt elősegíti, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy az oktatott tartalmat a gyakorlati területükhöz igazítsák, és elősegítse az önálló tanulást, mint egy olyan folyamatot, amelyet a hallgatók szakmai pályafutásuk során használhatnak.
Együttműködés
A szakmaközi munka fontos része a tanfolyamnak. A diákok együtt dolgozhatnak tudásuk és megértésük fejlesztésén, a tanulók pedig együttműködhetnek a szakmai kortárscsoportok és a munkatársak között. A diákokat partnernek tekintik az ismeretek előállításában és terjesztésében.
eljegyzés
A hallgatók fejleszthetik bizalmukat és identitásukat egy szakmai közösség tagjaként. A hallgatók átadhatják és alkalmazhatják tanulásukat az ápolói gyakorlatban, teljes mértékben bevonódva a reflexióba és saját tanulási igényeik proaktív felismerésébe.
Termelés
A kurzus az ápolói gyakorlaton belül alkalmazható és megvalósítható szakmailag releváns és innovatív tanulási eredmények előállítására, valamint az akadémiai tanulási eredmények elérésére összpontosít.
A hallgatók különféle modulokat vállalnak a tanfolyamon.
Első éves modulok:
- Alapvető szakmaközi gyakorlat
- Az igények felmérése, az ellátás megtervezése és koordinálása
- Az ellátás biztosítása és értékelése
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban
Másodéves modulok:
- Alkalmazott egészségfejlesztés
- Szolgáltatásértékelés a klinikai gyakorlat számára
- Szolgáltatás átalakítása
- Elszámoltatható regisztrált ápolónőnek lenni (felnőtt)
- A komplex ellátás kezelése
A program végére a hallgatóknak képesnek kell lenniük arra, hogy bizonyítsák kompetenciájukat a jövőbeli nővérrel szemben: a regisztrált ápolónők jártassági normái. Ide tartozik az elszámoltatható szakember, az egészség előmozdítása és a rossz egészségi állapot megelőzése, az igények felmérése és az ellátás megtervezése, az ellátás biztosítása és értékelése, az ápolási gondozás vezetése és irányítása, valamint a csapatban végzett munka, az ellátás biztonságának és minőségének javítása, valamint az ellátás koordinálása.
Munkahelyi gyakorlatok
A szakmai gyakorlat célja, hogy felkészítse a hallgatókat a gyorsan változó klinikai környezet kihívásainak kielégítésére, legyen szó kórházról, háziorvosi rendelőről vagy közösségi egészségügyi környezetről.
Külföldön tanulni
A második évben a hallgatóknak lehetőségük van szabadon választott gyakorlatra külföldön vagy az Egyesült Királyságban. Az elhelyezések lehetővé tehetik a hallgatók számára, hogy egy alternatív egészségügyi kontextusra összpontosítsanak, és lehetőséget kínálnak arra, hogy betekintést nyerjenek és tapasztalatot szerezzenek a különböző tudományterületeken dolgozó kollégákkal végzett munka során.
Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatók felelősek saját utazási, szállás- és általános megélhetési költségeikért, miközben külföldön helyezkednek el vagy tanulnak.
modulok
- Alkalmazott egészségjavítás (alapvető)
- Az igények felmérése, az ellátás megtervezése és koordinálása (L7) (alap)
- Elszámoltatható regisztrált ápolónő (felnőtt) (L7) (alap)
- Alapvető szakmaközi gyakorlat (alap)
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban (alap)
- A komplex ellátás kezelése (L7) (alap)
- Az ellátás biztosítása és értékelése (L7) (alap)
- A klinikai gyakorlat szolgáltatásának értékelése (alap)
- Szolgáltatás-átalakítás (mag)
Hogyan értékeljük
A hallgatókat formálisan és informálisan is értékeljük a tanfolyam során a tanulás és az autonómia fejlesztése érdekében. Az értékelések történhetnek mind az egyetemen, mind a gyakorlatban. A gyakorlatalapú tanulást sikeresnek vagy sikertelennek értékeljük. A tanulmányi munka hozzájárul az utolsó évfolyamukhoz.
A tanfolyam értékelésének egy részét oktatók vezetik, azonban a hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt társ- és önértékelésben, hogy elősegítsék a reflexiós és értékelési készségek fejlesztését, amelyek elengedhetetlenek az egész életen át tartó tanuláshoz és a folyamatos szakmai fejlődéshez, az ápolói regisztrációt követően.
Néhány értékelés az elméleti ismeretekre és az elmélet alkalmazására összpontosít, mások pedig a technikai készségek gyakorlati teljesítésére és a betegkezelésre.
Az értékelések a program során úgy lettek kialakítva, hogy relevánsak legyenek a szakmai munkavégzés szempontjából.
Akkreditáció
Ezt a tanfolyamot az Egészségügyi és Gondozási Szakmai Tanács (HCPC) és a Munkahelyi Terapeuták Királyi Főiskolája (RCOT) akkreditálta. A program sikeres befejezése lehetővé teszi a diplomások számára, hogy jelentkezzenek a HCPC nyilvántartásba, mint foglalkozási terapeutának, és tagságot kapnak a Királyi Foglalkozási Terapeuták Kollégiumában.
Képtár
A program eredménye
How You Study
The foundation of this course is the inter-professional learning approach to develop and promote a culture of wellness in health and social care. Students on this pre-registration MSc Occupational Therapy course can experience collaborative approaches to learning and teaching that will challenge traditional perceptions of healthcare provision.
Különféle tanulási és tanítási stratégiákat alkalmaznak a programban részt vevő hallgatók egyéni igényeinek kielégítésére. Ezek a stratégiák magukban foglalhatnak előadásokat, szemináriumokat, műhelyeket, kiscsoportos tevékenységeket, önértékelést, esettanulmányokat, könyvtáralapú forrásokat, klinikai készségek foglalkozásait, virtuális tanulást, szimulációt és gyakorlaton alapuló tanulást.
In addition to academic-based learning in a modern university setting students will have the opportunity to experience over 1,000 hours of practice-based learning in a variety of clinical settings.
A második évben a hallgatóknak lehetőségük van arra, hogy „feltörekvő szerepkört” alakítsanak ki, hogy felfedezzenek egy olyan területet, ahol korábban hagyományosan nem dolgoztak foglalkozás-terapeuták, feltéve, hogy teljesítik a támogatott gyakorlati tanulás minimális követelményeit.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Program tandíj
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Munkaterápiás MSc (előzetes regisztráció)
- Carlisle, Egyesült Királyság
Munkaterápia mesterképzése
- Worcester, Amerikai Egyesült Államok
- Manchester, Amerikai Egyesült Államok
Foglalkozásterapeuta asszisztens és fizioterapeuta asszisztens diploma
- Toronto, Kanada