
Mester in
Ápolómester University of Lethbridge

Bevezetés
Ennek a programnak az a célja, hogy kielégítse az elérhető és releváns ápolói mesterképzés (MN) iránti keresletet, amely kielégíti az ápolói szakmában tanuló felnőtt tanulók igényeit, akik folytatni kívánják az egész életen át tartó tanulást, további képesítéseket szerezni és vezetőkké válni. ápolói gyakorlat, oktatás és kutatás. A Master of Nursing programot úgy alakították ki, hogy megfeleljen azoknak a diplomával rendelkezőknek, akik a bejegyzett nővér, pszichiátriai ápoló, diplomás ápoló vagy gyakorló ápoló nyilvántartásban jó minősítésű kanadai joghatósággal rendelkező tagok. A potenciális hallgatók sokféle szerepkörben dolgozhatnak, és tovább kívánják emelni az iskolai végzettségüket, hogy elősegítsék munkalehetőségeiket. Arra számítunk, hogy végzettjeink az ápolóképzésben vagy az egészségügyi ellátási rendszeren belül számos más szerepkörben fognak dolgozni.
A hallgatók online kurzusokat és személyes találkozókat végeznek oktatókkal, tanácsadókkal és diáktársaikkal, és teljes vagy részmunkaidőben is teljesíthetik a programot.
A programban részt vevő hallgatók a következők közül választhatnak: Pathways :
- Tanfolyam alapú (csak kurzus)
- Projekt lehetőség (tanfolyam és projekt)
- Szakdolgozati lehetőség (tanfolyam és szakdolgozat)
Belépők
Tanterv
A Master of Nursing program egyenértékű 11 kurzusból áll (33,0 óra hitel). A kurzusok sorrendje Pathway szerint különbözik (kurzusalapú, szakdolgozat vagy projektútvonal).
Common Core (12,0 óra kredit)
- Nursing 5100 – Ápolási etika, politika és politika (3,0 óra kredit)
- Ápolás 5110 – Egészségügyi kutatás: kritika, szintézis és alkalmazás (3,0 óra kredit)
- Nursing 5120 – Nursing as Art and Science (3,0 óra kredit)
- Ápolás 5140 – Populációk és helyek az ápolói gyakorlathoz (3,0 óra kredit)
Befejező tevékenység (21,0 óra kredit)
Kurzusalapú lehetőség oktatási ápolói szakirányra
A kurzusalapú útvonal hallgatói 12,0 kreditórát vesznek igénybe a közös alaptanfolyamokon (fent), plusz további 21,0 kreditórányi kurzust, mindegyik 3,0 kreditórát.
- Ápolás 5170 – Tanítás és tanulás az ápolásban (3,0 óra kredit)
- Ápolás 5180 – Fogalmak és innovációk az ápolási gyakorlatban (3,0 óra kredit)
- Egészségtudomány 5510 - Programtervezés és -értékelés (3,0 óra kredit)
További 12,0 óra hitel a következő listából:
- Advanced Clinical Study of Addiction 5000 – Függőség és addiktív betegségek (3,0 óra)
- Advanced Clinical Study of Addiction 5004 – Az addikció szociális ökológiája (3,0 óra kredit)
- Advanced Clinical Study of Addiction 5006 – A függőség biológiai alapjai (3,0 óra kredit)
- Advanced Clinical Study of Addiction 5008 – A függőség kognitív folyamatai (3,0 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5100 – Szervezettervezés (3,0 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5120 – Egészségügyi szolgáltatások tervezése (3,0 óra kredit)
- Health Services Management 5300 – Vezető emberek az egészségügyi szolgáltatásokban (3,0 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5320 – Marketing az egészségügyi szolgáltatásokban (3,0 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5400 – Stratégia, hatalom és politika (1,5 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5420 – A kapcsolatok és a konfliktuskezelés művészete (1,5 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5430 – Egészségügyi rendszerek globális perspektívával (3,0 óra kredit)
- Egészségügyi szolgáltatások menedzsmentje 5500 – Jelentős változás az egészségügyi szolgáltatások terén (3,0 óra kredit)
- Ápolási 5130 – gyakorlati tapasztalat (3,0 óra kredit; lásd a szükséges dokumentációt)
- Közegészségügy 5005 – Haladó közegészségügyi politika és etika (3,0 óra kredit)
Megjegyzés: Az Egészségügyi Szolgáltatások Menedzsment (HMGT) kurzusait kevert formátumban tartják szemtől szemben (a calgaryi campuson összesen 20 órás foglalkozásokat kínálnak), valamint online aszinkron formátumban (összesen 16 órán keresztül) órák). A HMGT bármelyik kurzusára regisztráló hallgatóknak részt kell venniük a személyes foglalkozásokon Calgaryban.
Projekt opció
A hallgatók a Nursing 5150 - Projektfejlesztési Szeminárium oktatójával egyeztetve választják ki az őket érdeklő Projekt témát. A hallgatóknak lehetőségük lesz megvitatni és felfedezni a lehetséges témaötleteket oktatóikkal és kollégáikkal a Projektjavaslat Szemináriumon. A Projekt témáját az Ápolás 5150 - Projektfejlesztési szeminárium második hetének végéig kell kiválasztani.
A projekt útvonala azoknak a hallgatóknak szól, akik a kutatási projekttől eltérő tevékenységekkel szeretnének jelentős mértékben hozzájárulni az ápolói gyakorlathoz. A projekt magában foglalja a különféle ápolási bizonyítékok alkalmazását egy olyan termékké, amelyet az ápolónők vagy a kliensek könnyen felhasználhatnak gyakorlati környezetben. A NURS 5130: Practice Experience kurzus ösztönözheti a lehetséges projektötleteket. A projekt nem jár magánszemélyektől adatgyűjtéssel, és nem igényel etikai felülvizsgálatot. Számos lehetséges formátum létezik egy tudományos projekt számára.
Szakdolgozat lehetőség
A disszertáció útvonala azoknak a hallgatóknak szól, akik kutatni szeretnének, és ez az előnyben részesített útvonal azoknak a hallgatóknak, akik a jövőben doktori tanulmányokat terveznek. A szakdolgozat egy kérdésfeltevéssel kezdődik, és igényli az irodalom elmélyült áttekintését, a kutatási kérdés megválaszolásához világosan leírt módszertan alkalmazását, etikai jóváhagyást, adatgyűjtést, a munka eredményeinek leírását, a kutatás szintézisét. eredményeit a jelenlegi irodalommal, valamint a kutatás elméleti és gyakorlati vonatkozásait.
A hallgatóknak tisztában kell lenniük azzal, hogy egy szakdolgozat nagy idő- és energiabefektetést igényel.
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.