
Mester in
Ápolómester University of Airlangga

Bevezetés
A Master of Nursing képzési program az Universitas Airlangga Ápolási Kar egyik képzési programja, amely 2008-ban alakult a 4311/J03/OT/2008 számú rektori rendelet alapján. Az Universitas Airlangga ápolói karának mesterképzési programja négy (4) specializációból áll, nevezetesen az orvosi-sebészeti ápolásból, a közösségi ápolásból, a mentális ápolásból és az ápolásmenedzsmentből. Az alkalmazott tanterv az Indonéz Nemzeti Képesítési Keretrendszerre (KKNI) vonatkozik, 3 féléven belül felvett 43 kredites tanulmányi terheléssel.
Az Universitas Airlangga Master of Nursing Study Program tanulási módszerei közé tartoznak a könnyített megbeszélések, csoportos beszélgetések, szimulációk, esettanulmányok, kollaboratív-kooperatív tanulás, projektalapú tanulás, problémaalapú tanulás vagy egyéb tanulási módszerek, amelyek hatékonyan elősegíthetik a teljesítést. a hallgatói központú tanulás (SCL) módszerére összpontosítva. Egy másik módszer a tanulási folyamat támogatására az online tanulás, például az e-learning, a MOOC és mások. Jelenleg az alkalmazott tanulási módszer a kevert tanulás, amely az offline és az online kombinációja.
A tanulási folyamat az Universitas Airlangga Ápolási Karának ápolómesterein az egyetemen és a gyakorlati területeken zajlik. Az alkalmazott gyakorlati területek közé tartoznak a kórházak, egészségügyi központok, egészségügyi irodák és idősotthonok. Néhány gyakorlati terület az FKP-val együttműködve a Dr. Hospital. Soetomo Surabaya, Universitas Airlangga Surabaya Hospital, valamint tengerentúli kórházak, Surabaya Menur Hospital, UPTD Griya Werdha Jambangan Surabaya City és Puskesmas a Surabaya City Egészségügyi Hivatal munkaterületén.
Az Ápolási Mesterképzési Program a 0221/LAM-PTKes/Akr/Mag/IV/2018 számú rendelet alapján A (Nagyon jó) minősítéssel akkreditált, és 2019-ben folyamatban van az Akkreditációs Ügynökség nemzetközi akkreditációjának kérelmezése. mérnöki, informatikai/informatikai, természettudományi és matematikai szakok számára (ASIIN).
A tanulmányi program jövőképe
Független, innovatív, vezető ápolói mesterképzési programmá válás, úttörő az ápolástudomány és gyakorlat fejlesztésében, kiváló nemzeti és nemzetközi szinten a nem fertőző betegségek ellátásában, a nemzeti értékek, etika és valláserkölcs alapján.
Tanulmányi Program küldetése
- Ápolómesterképzés szervezése és fejlesztése a tudomány és a technológia fejlődésével összhangban, kiválóan teljesítve a nem fertőző betegségek kezelésében.
- Innovatív és bizonyított alap-, klinikai, közösségi kutatások készítése tudás, technológia és/vagy művészet fejlesztése céljából az ápolás vagy az ápolási gyakorlat területén, kiválóan a nem fertőző betegségek ellátásában.
- A tudomány és az ápolói gyakorlat területén a nem fertőző betegségek kezelésében kiváló szolgálat megszervezése a közösség számára a nemzeti értékek, etika és valláserkölcs alapján.
A tanulmányi program céljai
- Minőségi ápolómesterek előállítása, akik felsőbbrendű, függetlenek, innovatívak, és képesek az ápolási területen a vallási etika és erkölcs alapján dolgozni, amelyek nemzeti és nemzetközi szinten is kiválóan versenyezhetnek a nem fertőző betegségek ápolása területén.
- Innovatív alap-, klinikai és közösségi ápolási kutatások készítése a nemzeti és nemzetközi szintű ápolás fejlesztésének ösztönzése érdekében a nem fertőző betegségek ápolása terén.
- Érvelésen alapuló közösségi szolgálatot és kutatási munkákat készíteni, amelyek hasznosak a közösségek innovatív felhatalmazásában, hogy képesek legyenek önállóan és fenntarthatóan az ápolási problémákat kiválóan megoldani a nem fertőző betegségek ápolása területén.