
Mester in
Klinikai neuropszichológia mesterképzés UNIR

Bevezetés

Az egyetlen mesterképzés neuropszichológiai értékelésben és rehabilitációban, szimulált esetekkel a betegeknél
UNIR hivatalos klinikai neuropszichológiai mesterképzése szakmailag orientált, és fő célja, hogy teljes, átfogó és haladó képzést nyújtson a hallgatónak a klinikai neuropszichológiában.
A La Rioja Nemzetközi Egyetem több mint 100 megállapodást kötött klinikákkal és egészségügyi központokkal az ország egész területén, amelyek lehetővé teszik külső gyakorlatok elvégzését, amelyekkel elvégezheti a képzését.
A Mester céljai
A klinikai neuropszichológia mesterképzése lehetővé teszi, hogy:
- Ismerje a különböző elméleti modelleket az agy működésének és az emberi viselkedéssel való kapcsolatának magyarázatához, valamint dolgozzon ki integratív jövőképet.
- Tudjon megfelelő értékelést adni a kognitív, érzelmi és viselkedési állapotról .
- Rendeljen keresztmetszeti ismereteket a neuropszichológiai változásokról és a különféle természetű rendellenességekről , az agy működési zavarainak következményeiről, és megtanulja javasolni a megfelelő értékelési és beavatkozási módszereket.
- Szerezzen mélyreható ismereteket a klinikai neuropszichológia hatásköréről és az abban végzett funkciók típusáról.
- Kötelező szakmai gyakorlatokat végezzen speciális központokban nagy tapasztalattal rendelkező neuropszichológusoknál.
- Képezzen a legfelső szintű tanárokkal .
- Szerezzen tudományos és szükséges ismereteket a funkcionális neuroanatómia és a központi idegrendszer működésének fejlődéséről, és alkalmazza ezeket az ismereteket a klinikai gyakorlatban.
- A rehabilitációs és stimulációs technikák ismerete a klinikai neuropszichológia területén, és azok módosítása bizonyos kezelési helyzetekben.
- Képes elsajátítani a neuropszichológiai kezelés hatásának felmérését, valamint céljainak módosítását a kezelés során fennálló esetleges események szerint.
Általános információk
- Időtartam: 1 tanév
- Szemtől szembeni vizsgák: minden félév végén
- ECTS kredit: 60 ECTS (9 ECTS gyakorlatok)
- Módszertan: 100% online oktatás
- Élő online osztályok
- Személyes oktató
tanterv
Első negyedévben
- A neuropszichológia fejlődése (6 ECTS)
- Neuropszichológiai értékelés (6 ECTS)
- Neuropszichológiai rehabilitáció (6 ECTS)
- Kognitív folyamatok I (6 ECTS)
- II. Kognitív folyamatok, érzelem és viselkedés (6 ECTS)
második tag
- Csecsemő neuropszichológia (4,5 ECTS)
- Az öregedés neuropszichológiája (4,5 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlat (9 ECTS)
- Végleges mester projekt (12 ECTS)
módszertan
Élő online osztályok
Lehetőséget kínálunk a hallgatóknak arra, hogy minden nap élő online foglalkozásokon vegyenek részt. Ezeken a foglalkozásokon a diákok képesek lesznek kölcsönhatásba lépni a tanárral, és valós időben megoldani kérdéseiket, megosztva az ismereteket és tapasztalatokat. Az edzésritmus a lehetőségekhez mérten igazodik az egyes tanulócsoportok igényeihez. Ha nem jársz élő osztályba, az nem azt jelenti, hogy hiányzik. Minden munkamenet késleltetve megtekinthető, ahányszor csak akarja. Így azok a hallgatók, akik nem tudják élőben követni az órát, nem sérülnek.
Didaktikai források
UNIR virtuális campusa sokféle tartalmat kínál az egyes tantárgyak előkészítéséhez. Ezeket az anyagokat úgy szervezik, hogy elősegítsék az agilis és hatékony tanulást. Ily módon elérhetővé válnak azok a témák, amelyek fejlesztik a program tartalmát, az egyes témák legfontosabb ötleteit (a tantárgy oktatói készítik el), kiegészítő audiovizuális anyag, tevékenységek, olvasmányok és értékelési teszt.
Ezenkívül hozzáférést nyerhet meghatározott témájú mesterkurzusokhoz, és részt vehet olyan fórumokon, beszélgetésekben és blogokban, amelyeken kapcsolatba léphet tanárokkal és kollégákkal, bővítve ismereteit és megoldva az esetleges kétségeket.
Személyes oktató
Az UNIR -nél minden hallgatónak személyes oktatója van az első naptól kezdve, mindig elérhető telefonon vagy e-mailben. A tutor szerepe alapvető az egyes hallgatók pályáján, mivel ez a legnagyobb kapcsolat az egyetemmel és annak képzési folyamatának referenciapontjával.
Az oktatók személyre szabott figyelmet kínálnak, figyelemmel kísérve az egyes hallgatókat.
- Oldja meg az akadémiai eljárásokkal, az eljárásokkal kapcsolatos kétségeket vagy a tantárgyakkal kapcsolatos konkrét kétségeket.
- Segít a tanulmányok tervezésében az idő jobb kihasználása érdekében.
- Ajánlja, hogy a platform mely didaktikai erőforrásait használja fel minden esetben.
- Részt vesz a hallgatók tanulmányaiban, hogy segítse őket az egyes tantárgyak átadásában.
Értékelési rendszer
A Masterben elért célok elérésének szintjének felméréséhez szükséges a tanulmány során elsajátított kompetenciák értékelése. A tanulás végső értékelését a következő pontokban elért osztályzat figyelembevételével hajtják végre.
- Folyamatos értékelés (gyakorlati esetek megoldása, részvétel fórumokon, vitákon és egyéb együttműködési eszközökön és értékelési teszt).
- Végső szemtől-szembeni vizsgálat.
- Mester tézisei
Szakmai kirándulások
Egészségügyi szakemberek állami vagy magán neuropszichológiai rehabilitációs központokban (az általános egészségpszichológiai képesítés megszerzése szükséges).
Diplomás profil
Azok a hallgatók, akik elvégzik a klinikai neuropszichológia mesterképzését, amelyet a következő program javasol, képesek lesznek:
- Ismerje a klinikai neuropszichológia gyakorlásához szükséges elméleti alapokat és az agy működésének különböző magyarázó modelljeit, amelyeknek terápiás beavatkozást kell vezetniük
- Ismerje a neuropszichológiai értékelési folyamatot, és használja az ehhez szánt szükséges eszközöket, megtanulva ezeknek az eszközöknek a felelősségteljes és kritikus használatát, különös tekintettel azok értelmezésére.
- Fejlesszen ki egy neuropszichológiai profilt az értékelési folyamaton keresztül, és értse meg a kompatibilitást a különféle létező patológiákkal vagy klinikai szindrómákkal.
A posztgraduális képzés elvégzése után a hallgató megfelelő ismeretekkel rendelkezik a jelentések megírásához és az azokon keresztüli információk továbbításához, mind a megfelelő technikával rendelkező más egészségügyi szakemberek számára, mind pedig a betegek és rokonok számára érthető és megfelelő módon történő továbbításhoz. .
A végzős hallgatók meg fogják érteni az észlelt változások értékelése és kezelése közötti kapcsolatokat, képesek minden egyes esetben konkrét munkacélokat megszervezni, és megértik, hogyan lehet felügyelni eredményeiket.
A posztgraduális diplomát elvégző hallgatók globális jövőképet kapnak a kezelési folyamatról (rehabilitáció vagy stimuláció), mind a saját szintjükön, mind annak megértésében, hogy milyen eszközöket és technikákat tudnak használni a munkájuk során, valamint a más tudományterületek más szakembereivel való interakciójuk szintjén. részt venni a beteg rehabilitációs folyamatában. Ez megerősíti a professzionális és minőségi neuropszichológiai mesterképzés iránti igényt, mivel ez a folyamat hallgatólagosan elismeri a tudományág által igényelt nagy képzési igényt.
Tanterv
tanterv
első félévben
- Haladás a neuropszichológiában (6 ECTS)
- Neuropszichológiai értékelés (6 ECTS)
- Neuropszichológiai rehabilitáció (6 ECTS)
- Kognitív folyamatok I (6 ECTS)
- Kognitív folyamatok II, Érzelem és viselkedés (6 ECTS)
második tag
- Csecsemői neuropszichológia (4,5 ECTS)
- Az öregedés neuropszichológiája (4,5 ECTS)
- Külső szakmai gyakorlatok (9 ECTS)
- Záró mesterdolgozat (12 ECTS)
A program eredménye
Graduate profilja
A következő programban javasolt klinikai neuropszichológiai mesterképzést befejező hallgatók képesek lesznek:
- Ismerje a klinikai neuropszichológia gyakorlásához szükséges elméleti alapokat és az agyműködés különböző magyarázó modelljeit, amelyek a terápiás beavatkozást irányítják
- Ismerje a neuropszichológiai értékelési folyamatot, és használja az ehhez szükséges eszközöket, megtanulja ezen eszközök felelős és kritikus használatát, különös tekintettel az értelmezésükre.
- Az értékelési folyamat során alakítson ki neuropszichológiai profilt, és ismerje meg a kompatibilitást a különböző patológiákkal vagy meglévő klinikai szindrómákkal.
A posztgraduális képzés elvégzése után a hallgató megfelelő ismeretekkel rendelkezik ahhoz, hogy jelentéseket írjon és azokon keresztül információkat továbbítson, mind a megfelelő technikai tudással rendelkező más egészségügyi szakemberek számára, mind pedig a betegek és hozzátartozói számára érthető és megfelelő módon.
A végzős hallgatók megértik az észlelt elváltozások értékelése és kezelése közötti összefüggéseket, képesek lesznek minden esetre konkrét munkacélokat megszervezni, és megértik, hogyan ellenőrizzék azok elérését.
A posztgraduális képzésben részt vevő hallgatók globális jövőképet kapnak a kezelési folyamatról (rehabilitáció vagy stimuláció), mind saját szintjükön, megértve, hogy milyen eszközöket és technikákat használhatnak munkájuk során, mind pedig a más szakemberekkel való interakció szintjén. más tudományágakból, amelyek részt vesznek a páciens rehabilitációs folyamatában. Ez megerősíti a professzionális és minőségi neuropszichológiai mesterképzések iránti igényt, mivel ez a folyamat hallgatólagos elismerése annak a nagy képzési igénynek, amelyet a tudományág megkövetel.
Képtár
Karrierlehetőségek
Karrier lehetőségek
Egészségügyi szakemberek állami vagy magán neuropszichológiai rehabilitációs központokban (általános egészségügyi pszichológia szakképesítés szükséges).