Keystone logo
Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Universitas Gadjah Mada

Bevezetés

Az Universitas Gadjah Mada (UGM) hivatalosan 1949. december 19-én jött létre nemzeti egyetemként. Indonézia egyik legrégebbi egyetemeként az UGM az indonéziai oktatási ébredés egyik pillére, és a Pancasila védelmezőjének és terjesztőjének tekinti magát. Jelenleg az UGM 18 karral, egy posztgraduális iskolával (Magister és Doktori Iskola) és egy szakképző iskolával rendelkezik. Az UGM legtöbb kara több tanszékből és tanulmányi programból áll. Az Universitas Gadjah Mada tudományos tevékenysége a Tri Dharma felsőoktatási értékek sarokkövei formájában fejeződik ki, amelyek az oktatásból és a tanításból, a kutatásból és a közösségi szolgálatból állnak.

UGM több mint 50,000 diák, 1,212 hallgatói eredmények, 2,635 szellemi tulajdon, 339 professzorok, 606 docensek, 839 adjunktusok, és 684 oktatók. Az UGM-et Indonézia egyik legrangosabb egyetemének tekintik, amely világszínvonalú oktatási rendszert valósított meg mindenki számára. Yogyakarta különleges régiója, ahol az UGM található, Indonézia egyik legkisebb tartománya, és széles körben ismert a jávai kultúra központjaként, valamint a tanulás központjaként. Lakosainak száma 3 689 000, akik közül 511 000-en Yogyakarta városában élnek. Tanulmányi központként való kijelölését 110 állami és magán oktatási intézmény létezése jelzi, amelyekben több mint 300 000 diák tanul.

Vízió és küldetés

Vízió Kiváló és innovatív, világszínvonalú egyetem, amelyet a nemzet kulturális értékei hatnak át, és amely a Pancasila mint állami ideológia alapján a nemzet érdekei és az emberiség iránt elkötelezett.

Küldetés Az oktatás, a kutatás és a közösségi szolgálat, valamint a társadalom számára kiváló és hasznos tudás megőrzése és fejlesztése.

Campus jellemzői

Accommodation

Megőrizve a legjobb környezetet a legjobb tanulmányi eredmény eléréséhez, Universitas Gadjah Mada teljes létesítményekkel ellátott szállást is biztosít a beiratkozott hallgatók, valamint más egyetemek vendégoktatói számára tudományos, művészeti és kulturális csereprogramok, képzések, oktatói vendégek, tanulmányi programok, intézmények, tanulmányi központok, amelyek közvetlenül vagy közvetve kapcsolódnak az egyetemhez.

Ezért UGM 5 (öt) kollégiumot kínál (Darmaputera Baciro, Darmaputera Karanggayam, Ratnaningsih Bulaksumur, Ratnaningsih Kinanti és Ratnaningsih Sagan), amelyek több mint 1500 fő elhelyezésére alkalmasak állandó lakhatásra, és 5 (öt) ideiglenes szálláshellyel rendelkezők. Még nem találták meg az állandó lakhelyüket, amely 2 (két) lakóegységből áll, a Wisma MM UGM , az University Club Hotelből és a Wisma Kagama UGM .

Facilities

Az Universitas Gadjah Mada akadémiai közösségének jólétének növelése érdekében folyamatosan fektetünk be új és meglévő létesítményekbe, képzésekbe és technológiába. Miután beiratkozott UGM re, minden diáknak lesz wifi fiókja és diákigazolványa vagy nemzetközi diákigazolványa. Az összes felkínált létesítményhez való hozzáférés kötelező személyazonosítási kötelezettség lesz.

Az UGM akadémiai közössége elérheti könyvtárainkat minden karon és tanszéken, valamint főkönyvtárunkat, amely teljes körű nyomtatott anyagokkal, számítógépes automatizálási rendszerrel és informatikai támogatással rendelkezik, amely lehetővé teszi a látogatók számára, hogy több mint 24 000 online hozzáférést kapjanak. folyóiratok. Emellett a hallgató minden formális és informális tanulmányi teret, étkezőt és mini bevásárlóközpontot is elérhet minden karon, „sepeda kampust” UGM belüli helyi közlekedéshez, non-profit egészségügyi központot (GMC Health Center), egyetemi kórházakat, egyetemi túrákat. és utazás (Gamawisata), stb. Ami a szolgáltatásokat illeti, UGM átfogó támogató szolgáltatási hálózatot biztosít akadémiai közösségének, hogy a hallgató segítséget és tanácsot kaphasson az egyetemi élet minden területén, beleértve a tudományos, személyes, pénzügyi és gyakorlati kérdéseket is. igények.

Az összes kínált létesítményt integrált informatikai rendszer támogatja, amely jó és integrált informatikai megoldásokat kínál szoftverfejlesztésen és információs rendszereken, tanácsadáson és adatkommunikációs infrastruktúra fejlesztésén.

    Belépők

    A Gadjah Mada Egyetem végzős hallgatóinak felvétele az egyetem szabályzata szerint történik. A felvételi online 3 csatornán keresztül történik; rendszeres, partnerségi és nemzetközi. A felvételi egy évben kétszer történik, az első félévben (május-július) és a második félévben (november-december).

    Pályázói követelmények

    Rendszeres (indonéz)

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat minimális GPA-val:
      • ≥ 4,00-ból 2,50, A-akkreditált képzést végzettek számára
      • ≥2,75/4,00, B-akkreditált képzést végzettek számára
      • ≥3,00 a 4,00-ból, C-akkreditált képzést végzettek számára
      • A Bachelor Program akkreditációs bizonyítványa
      • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
      • English proficiency certificate
      • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
      • Health certificate
      • A pályázók előrejelzése
      • Tanulmányi engedély a jelentkező munkahelyétől

    Partnerség (indonéz)

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat minimális GPA-val:
      • ≥ 4,00-ból 2,50, A-akkreditált képzést végzettek számára
      • ≥2,75/4,00, B-akkreditált képzést végzettek számára
      • ≥3,00 a 4,00-ból, C-akkreditált képzést végzettek számára
      • A Bachelor Program akkreditációs bizonyítványa
      • Akadémiai potenciálteszt tanúsítvány
      • English proficiency certificate
      • Az előző előadó, főnök ajánlólevele
      • Health certificate
      • A pályázók előrejelzése
      • Tanulmányi engedély a jelentkező munkahelyétől
      • Az ösztöndíjas egyetértési nyilatkozata

    International

    • Kapcsolódó/jóváhagyott szakon szerzett alapdiploma
    • Átirat legalább 3,00/4,00 GPA-val
    • Hivatalos útlevél méretű fénykép
    • Színes szkennelt útlevél (csak a borító és a személyes adatok oldalon)
    • Hivatalos tanulmányi átirat, amelyet az Ön felsőoktatási intézménye bocsát ki
    • Angol nyelvvizsga (IELTS/TOEFL ITP/TOEFL IBT bizonyítvány), minimális pontszám 500 vagy azzal egyenértékű. Magasabb a pontszám, ha a hallgató dupla diplomát szerez (lásd a követelményeket)
    • Personal Statement
    • Pénzügyi támogatási nyilatkozat
    • Ajánló levél a hazai egyetemtől
    • Diákigazolvány (otthonról/előző egyetemről)

    Ezekre a követelményekre azért van szükség, hogy a leendő hallgatók el tudják érni a programban előírt kompetenciákat. A program a pályázó iskolai végzettségével garantálja, hogy a leendő hallgatók végig tudják követni a tanulási folyamatot. Vallás vagy nyelv szakon végzettek nem pályázhatnak, mert az a város- és területtervezés különböző ismeretterületeihez tartozik. A jelentkezőknek nem kell szaktárgyi felvételi vizsgát tenni. A dokumentumok kiválasztása után a pályázóknak interjún kell részt venniük a pályázó várostervezési ismereteiről és térbeli képességeiről.

    A felvételi eredményt a DPP e-mailben küldi el minden jelentkezőnek. Azokat a jelentkezőket, akik nem felelnek meg a program követelményeinek, nem fogadják el. Ezek a jelentkezők a következő ütemezett felvételi alkalmával újra regisztrálhatnak. A felvételt nyert pályázók a tanulmányi időszak kezdete előtt akadémiai orientációt kapnak, amely alapvető ismereteket ad a hallgatóknak a területi tervezéssel kapcsolatban.

    Selection Process

    Lépésről lépésre

    • A hallgatók jelentkeznek a programra
    • A jelentkezési dokumentumok kézhezvétele után a Nemzetközi Ügyek Hivatala (OIA) tagja és a kar tagja kiválasztási folyamatba dolgozza fel.

    A jelentkezőket a következő kritériumok alapján értékelik:

    • Akadémiai kompetencia
    • Potenciális eredmény, beleértve az Ön országában elért fejlesztési eredményekhez való hozzájárulást
    • Szakmai és személyes vezetői tulajdonságok
    • Ha Önt az UGM diákjelöltjei közé választják, e-mailben egy ajánlati levelet (LO) fog kapni, amelyben felkéri, hogy rendezze a tandíjak és az egyéb díjak vissza nem térítendő összegét.
    • Amint a bank megerősíti a fizetési folyamatot, az OIA feldolgozza az elfogadó levél (LoA) dokumentumait.
    • Megkapja a LoA-t és a kínált kurzusokkal kapcsolatos egyéb információkat, a tanulmányi szabályzatot, a hallgató barátját stb
    • Az UGM Nemzetközi Ügyek Hivatala feldolgozza a jelentkezési dokumentumokat Indonézia Felsőoktatási Igazgatóságához a tanulmányi engedély megszerzésére. Általában két hónapot vesz igénybe a tanulmányi engedély kiadása
    • Ha a tanulmányi engedély rendelkezésre áll, az OIA segítséget nyújt Önnek a Jakartai Bevándorlási Hivatal jóváhagyásának megszervezésében a korlátozott tartózkodási vízum (VITAS/Visa Tinggal Terbatas) esetében. Mind a tanulmányi engedély, mind a VITA jóváhagyása legalább három-négy hónapot vesz igénybe
    • Ezután közvetlenül az OIA-tól kapja meg e-mailben a VITAS-t (Limited Stay Visa/Visa Tinggal Terbatas).
    • A 4 hónapnál hosszabb tartózkodási idővel rendelkező hallgatóknak VITAS-t (Student Visa) kell benyújtaniuk.
    • Indonéziába érkezése után legkésőbb egy héttel kell kapcsolatba lépnie az OIA-val. Ezenkívül további utasításokat kap az OIA-tól a tartózkodási engedélyhez szükséges dokumentumok kitöltéséhez az Ön biztonsága és kényelme érdekében.

    Campus élet és felszereltség

    Vezető indonéz egyetemként Universitas Gadjah Mada az oktatási tevékenységek, a kutatás és a közösségi szolgálat kiválóságát kívánja előmozdítani az indonéz társadalom érdekében, és részt kíván venni az indonéz társadalmi-kulturális fejlődésben. Ezért arra törekszünk, hogy felvértezzük a hallgatót azokkal a tudással és készségekkel, amelyekkel sikeresek lehetnek a választott karrierjükben a versenyképes globális piacon.

    Student Activities

    Universitas Gadjah Mada nemcsak a figyelemre méltó eredményeket elért tudományos és kutatási tevékenységekre összpontosítva támogatja beiratkozott hallgatóit abban, hogy részt vegyenek 51 „Unit Kegiatan Mahasiswa – UKM” (diákok tevékenységi egységei) és 8 különböző közösségben, hogy közvetlen bevonással fejlesszék a hallgatók kreativitását.

    Példakép egyetemként Universitas Gadjah Mada a Hallgatói Közösségi Szolgálat-Közösségi Empowerment Learning kötelező programot nyújtja, amelyet az egyetemi hallgatónak 3 kreditben kell teljesítenie. Célja, hogy egyenlőséget teremtsen a szociális jólétben Indonézia egész területén. UGM minden integrált diákját 34 tartományba küldi évente 4 időszakban. A diákokat arra biztatjuk, hogy a rászoruló indonézeket fejlesszék, újítsák meg, és jobb társadalmi környezetet építsenek minden indonéz számára.

    Campus kultúra

    Universitas Gadjah Mada hallgatói Indonézia összes tartományából és városából, valamint a világ tengerentúli országaiból és régióiból érkeznek. Ezért a létrehozott kulturális sokszínűség integrálódott és harmóniában létezett, mint UGM identitása. Indonézia minden régiójában megőrizve a hagyományos életmódot, UGM egy mini Indonéziát mutat be szokásaival, hagyományaival, interakcióival és kommunikációs stílusával együtt.

    Helyszínek

    • Special Region of Yogyakarta

      Bulaksumur, Caturtunggal, Kec. Depok, Kabupaten Sleman, Daerah Istimewa Yogyakarta, Indonesia, 55281, Special Region of Yogyakarta

    • Jakarta

      Jalan Doktor Saharjo, 83, 12850, Jakarta

      Kérdések