
BSc in
Ápolási alapképzés St Joseph University

Bevezetés
A Bachelor of Science in Nursing az előnyben részesített diploma sok hivatásos ápoló számára. A BSN két dolgot csinál. Megadja azokat a készségeket és gyakorlati elméletet, amelyek szükségesek ahhoz, hogy professzionális RN-ként kritikusan gondolkodjanak a betegellátásban. Ha úgy dönt, hogy egy későbbi időpontban folytatja, akkor a haladó szintű tanulmányok elvégzésére alkalmas.
- Az ápolási program hasznos eszközt biztosít az egészségügyi ellátórendszerek számára ahhoz, hogy hozzáértő, hivatásos ápolókat állítsanak elő, akik reagálnak az emberek kiemelt egészségügyi szükségleteire és felmerülő problémáira azáltal, hogy holisztikus ápolási ellátást nyújtanak, amely etikus, biztonságos és bizonyítékokon alapuló, pozitív hatással van az egészségre és a minőségre. beteg egyének, családok, csoportok és közösségek életéről.
- A program az egészségügyi alapellátás megközelítését és ágazatokon átívelő fellépéseket alkalmaz az egészséget befolyásoló társadalmi tényezők kezelésére. Ebben az összefüggésben a tanterv magában foglalja a betegek mentális, pszichológiai, érzelmi és fizikai egészségének kezelését és gondozását.
- Ez a hároméves ápolói tanterv huszonnégy kompetencia alapú modulból áll, melyeket hat félévben dolgoznak fel.
- A kurzusok sorrendje oly módon történik, hogy az első év során alapos ismereteket szerezzen a tudományos alapelvekről és a kapcsolódó egészségügyi meghatározó tényezőkről az ápolói tudományág számára.
- A modulok a tudományos alapokra és az elért haladásra épülnek oly módon, hogy a tanulók egyre inkább lehetőséget kínálnak a kritikus gondolkodási készségek elsajátítására az utolsó évre.
- A kurzusok sorrendje is oly módon történik, hogy a tanulók egy elméletet kapnak, amelyet azonnal egy klinikai modul követ, hogy megfelelő expozíciót tegyenek lehetővé a tapasztalati tanulásban a szükséges kompetenciák fejlesztéséhez.
- A tanterv kompetencia alapú és tanulóközpontú, hangsúlyt fektetve a tanulók ápolói kompetenciáinak fejlesztésére, beleértve az életmentő készségeket is. A megvalósítás olyan tanulóközpontú megközelítéseket foglal magában, mint például a problémaalapú tanulás, amely magában foglalja az önirányított tanulás és a csoportos folyamatok elveit.
- A klinikai kötődés során a mentorálást ápolóoktatók és mentorok biztosítják annak biztosítása érdekében, hogy a tanulók klinikai kompetenciákat szerezzenek a különböző tanulmányozott területeken.
- A tanterv az emberiség, a környezet, a kutatás, a jogi/etikai/politikai dimenziók, az információfeldolgozás, a tanítás/tanulás, az egészségfejlesztés és a menedzsment nyolc kulcsfogalmára épül. E nyolc kulcsfogalom kidolgozása az ápolási gyakorlatban rejlő négy kimeneti képességhez vezet. Ezek a kimeneti képességek a gondoskodás, a kritikus gondolkodás, a kommunikáció és a szakmai gyakorlat.