Orvosi és sebészeti végzettség
Saint Camillus International University of Health and Medical Sciences
Kulcs információ
Campus helye
Rome, Olaszország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 000
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A hatéves Fokozat - egyciklusú tanfolyam küldetését egy nemzetközi szakmai profilú orvos képzésével azonosítják, amelyet multidiszciplináris és integrált látásmód jellemez az egészségügyi és betegségproblémákról, a közösségre, a területre irányuló oktatással. a globális egészségügyi kihívásokra, és alapvetően a betegségek megelőzésére és az egészségfejlesztésre, valamint humanista kultúrával az orvosi érdekek vonatkozásában. Ez a különleges küldetés nemcsak a betegségre, hanem mindenekelőtt a beteg személyre összpontosul, amelyet a szoma és a psziché globális világában és a társadalmi kontextusban vesznek figyelembe.
Képtár
Ideális Diákok
Azok a célok, amelyek elérése a megalakítandó orvos képesítési hátterét képezik:
- Jó emberi kapcsolattartási képesség (kommunikációs készség);
- Öntanulási és önértékelési készségek (továbbképzés);
- Képes az orvosi gyakorlattal kapcsolatos problémák teljes önállóságban történő elemzésére és megoldására, tudományos bizonyítékokon alapuló jó klinikai gyakorlattal együtt (evidencia alapú orvoslás);
- Szokás az ismeretek és készségek folyamatos frissítésére, valamint az új ismeretek és készségek autonóm megszerzéséhez és kritikai értékeléséhez szükséges módszertani és kulturális alapok birtoklása (folyamatos szakmai fejlődés);
- Jó interdiszciplináris és szakmaközi gyakorlat (interprofesszionális oktatás);
A tudományos orvosi kutatás helyes megközelítéséhez szükséges módszertani alapok elmélyült ismerete, amelyhez a klinikai gyakorlatban nélkülözhetetlen számítógépes technológiák önálló alkalmazása társul.
Belépők
Tanterv
A didaktikai és oktatási tevékenységek típusai
- Formális didaktika
Ez a didaktikai forma a következőket tartalmazza: – előadások: egy adott témakör kezelése, amelyet címmel azonosít, és egy tanár végez számítástechnikai és/vagy multimédiás támogatások segítségével, előre meghatározott naptár alapján, és egy adott évfolyamra beiratkozott hallgatóknak adjuk át, kis csoportokra osztva; – szemináriumok: az előadásokkal megegyező jellemzőkkel rendelkező didaktikai tevékenységek, amelyeket egykorúan sok, eltérő kompetenciával rendelkező tanár végez, és mint ilyen, mindegyiknél fel van tüntetve az órai naplókban.
A kurzus utolsó időszakában, amikor a nem olasz hallgatók elegendő nyelvtudást szereztek, egyes kurzusok olasz nyelven is oktathatók. A frontális oktatási tevékenységet mindig oktatói gárda (első és másodfokú professzorok, kutatók és professzorok) látja el.
- Nem formális didaktika
Olyan interaktív didaktikai tevékenységekkel foglalkozik, amelyek a tanulók kis csoportjaira irányulnak, és amelyet egy tutor koordinál, akinek az a feladata, hogy segítse a tanulókat az ismeretek, képességek és viselkedési modellek elsajátításában. A tanulás elsősorban a problémamegoldásból származó ingereken és a megoldásukhoz és a döntéshozatalhoz szükséges módszertani készségek felhasználásán, valamint a cselekvések (gesztusok és kapcsolattartás) közvetlen és személyes felhasználásán keresztül történik a gyakorlati gyakorlatok során és/vagy klinikai osztályokon, műtéteken, területi létesítmények és kutatólaboratóriumok. Az oktatói funkciót az egyetemi szabályzatban meghatározott toborzási módok szerint az adott képzési ágazatban elismert végzettséggel rendelkező nem egyetemi alkalmazottak is megbízhatják.
A) Tanfolyamok. Az integrált oktatási kurzusokat egy vagy több tanár tartja a kurzushoz rendelt konkrét céloknak megfelelően. A vizsgaprogramokban szereplő egyes szakok konkrét céljait és programozását a kurzusoktatók évente, az új tanévre történő beiratkozás kezdő időpontjában javasolják.
B) Szakmai tevékenység. A három éves képzés során a hallgató köteles az ápolói szakterület szakmai előírásait elsajátítani a szaktanács (CCL) által megjelölt intézményben és a meghatározott időszakokban szakmai gyakorlat teljesítésével. A gyakorlat fejlődő országokban is elvégezhető.
C) Választható tevékenységek. A szaktanács megszervezi a választható didaktikai tevékenységek kínálatát, amelyek előadásokkal, szemináriumokkal, kiscsoportos interaktív kurzusokkal jönnek létre, amelyek között a hallgató gyakorolhatja a saját egyéni választási lehetőségeit az összesített 6 kredit megszerzéséig. Minden hallgató önállóan választja ki a választható tevékenységeket a rendelkezésre álló didaktika közül.
D) Képzési tevékenységek a záróvizsga előkészítéséhez.
Az érettségi vizsgára való felvételhez a hallgatónak eredeti szakdolgozatot kell készítenie az Orvostudományi Kar professzora, mint témavezető irányításával és felelősségével. Ezt a tevékenységet „érettségi gyakorlatnak” nevezik. A hallgató a szakdolgozati gyakorlatot bármely kari struktúrában vagy a karhoz kapcsolódóan teljesítheti. Olyan létesítményekben is elvégezhető, amelyek nem tartoznak a felügyelő felelőssége alá. A témavezető professzorok első vagy másodfokú professzorok vagy adjunktusok vagy professzorok.
Karrierlehetőségek
Az orvosi és sebészeti szakon végzettek MD-sebészi tevékenységet végeznek a különböző klinikai, egészségügyi és orvosbiológiai szerepekben és területeken. Az orvosi és sebészeti végzettségűek számára általában kínált munkalehetőségeket a következők képviselik:
- Szakirányú iskolák.
- Ph. D.
- Állami és magánklinikák.
- Kórházak és szakközpontok.
- Egyetemek és kutatóközpontok.
- Területi MD
- Nemzeti és nemzetközi egészségügyi és humanitárius szervezetek.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Orvosi biológia mester
- Pitești, Románia
General Medicine in German (Allgemeine Humanmedizin)
- Pécs, Magyarország
OTM in General Medicine
- Pécs, Magyarország