Columbia közegészségügyi mestere (MPH)
Columbia University Mailman School of Public Health
Kulcs információ
Campus helye
New York, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 47 020 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* első éves tandíj. A 2022–2023-as tanévre 3%-os növekedés várható az átalánydíjas és a pontonkénti tandíj tekintetében. További díjak merülhetnek fel
Bevezetés
Interdiszciplináris. Integrált. Együttműködő.
A kétéves Columbia Master of Public Health (MPH) program innovatív szerkezete hét komponenst integrál annak biztosítására, hogy a program egyik részében a tanulás egy másikban tájékoztassa a tevékenységeket és a feladatokat.
A Columbia MPH-ra jelentkezőknek ki kell választaniuk egy osztályt. Míg a legtöbb jelöltnek két évre van szüksége ahhoz, hogy teljesítse követelményeit, egy egyéves gyorsított MPH program áll rendelkezésre a jelöltek kiválasztásához.
Képtár
Belépők
Tanterv
Alaptanterv
Az alaptanterv, amelyet az első félévben az összes beérkező hallgató tanul, hat széles tanulmányi területből áll, amelyek „stúdióként” ismertek. Ezek a 16 modulra bontott stúdiók egymásra épülnek, hogy a közegészségügyi karrierhez elengedhetetlen ismeretek széles körű, egymással összefüggő alapot biztosítsanak.
A kohorsz az első félévben együtt mozog a Core-on, és az oktatók segítenek kapcsolatot teremteni a stúdiók között azáltal, hogy olyan kérdéseket vizsgálnak meg, mint például Milyen tényezők állnak a betegségek és a korai halálozási minták hátterében az Egyesült Államokban és szerte a világon? Milyen szerepet játszanak a környezeti tényezők? Mi magyarázza a nemzeteken belüli és az egész világon fennálló egészségügyi különbségeket? És milyen értékek játszanak szerepet a betegségek megelőzésére irányuló beavatkozások és az egészséget elősegítő rendszerek tervezésében?
A Core-t alkotó hat stúdió:
- A Foundations of Public Health a közegészségügy történetét, etikáját, valamint az egészségügyet és az emberi jogokat vizsgálja, és lépcsőfokként szolgál az egészségügyi különbségek, valamint a hazai és nemzetközi politika mintáinak megértéséhez.
Modulok: Népegészségtan etika, Népegészségügy története, Emberi jogok. - A kutatási módszerek és alkalmazások bevezetőt ad a tudományos kutatásokba és bizonyítékokba, ezek kapcsolatába a közpolitikával, valamint integrált megközelítést ad a biostatisztika és epidemiológia tudományágaihoz. A hallgatók bevezetőt kapnak a mérésekbe, a következtetésekbe, a tudomány nyelvezetébe és eszközeibe, a tudományos és más típusú kutatások és ismeretek közötti különbségekre vonatkozó nézeteket, a tudomány és a bizonyítékok politikai alapjául szolgáló klasszikus modelleket, valamint a tudomány feszültségeinek forrásait. irányelv interfész.
Modulok: Kvalitatív alapok, Kvantitatív alapok. - Az egészséget meghatározó tényezők az egészségi állapotot befolyásoló alapvető biológiai fogalmakat és környezeti tényezőket vizsgálja.
Modulok: A közegészségügy biológiai alapjai, az emberi egészség környezeti meghatározói, az egészség társadalmi meghatározói. - A Közegészségügyi Beavatkozások bevezetik a tanulókat a lakosság egészségének kulcsfontosságú mozgatórugóiba, amelyek a társadalmi környezet sajátosságaiból fakadnak. Az SBSA multidiszciplináris megközelítése a társadalom- és viselkedéstudományok metszéspontjában helyezkedik el, és a hallgatókat a betegségek etiológiájával és a beavatkozással kapcsolatos főbb elméletek elé állítja. A stúdió több átfogó témára összpontosít, és olyan keretrendszereket vezet be, amelyek a komplex közegészségügyi problémákban rejlő összetettséget kezelik.
Modulok: Elmélet alkalmazása beavatkozásokra, Programtervezés és -értékelés, Rendszergondolkodás. - A Globális és Fejlesztési Perspektívák megszilárdítja és kiterjeszti a hallgatók közegészségügyi elemzését a kihívások globális és fejlesztési perspektíváinak feltárásával és a megoldásukra vonatkozó stratégiákkal.
Modulok: Globalizáció és globális egészség, életpálya. - A Health Systems az Egyesült Államok egészségügyi rendszerének működését vizsgálja, összehasonlítja és szembeállítja más nemzetek egészségügyi rendszerével. Ez a stúdió egészséggazdaságtan és egészségügyi rendszerek moduljait tartalmazza szerte a világon.
Modulok: Összehasonlító egészségügyi rendszerek, egészségügyi gazdaságtan, Egyesült Államok közegészségügyi és egészségügyi rendszerei.
Munkavállalási kötelezettségek
A Columbia MPH első félévében, miközben az integrált magban vesznek részt, a hallgatóknak erősen ajánlott a tanórán kívüli munkavállalástól. A program második, harmadik és negyedik szemeszterében az időbeosztás rugalmasabb, és a hallgatók részmunkaidős munkát végezhetnek.
Gyakorlat
A gyakorlat – lényegében egy gyakorlat a területen – egyben kötelező eleme és kiemeli az MPH-tapasztalatot. Közegészségügyi szakemberekkel dolgozhat együtt, megtapasztalhatja a terület mindennapi valóságát, és alkalmazhatja az órán tanultakat a közegészségügy ügyének előmozdítása érdekében.
Támogatást kap a gyakorlat előtt, alatt és után. A bevezető műhelyek terepmunkára irányítanak, és felkészítenek a szakmai gyakorlatra. Egy kari tanácsadóval együttműködve kiválasztja a helyszínt, a projektet és a tervet a gyakorlati tapasztalatokhoz. A Mailman School oktatói jól bejáratott kapcsolatokat ápolnak New York-i kormányhivatalokkal és egészségügyi intézményekkel New Yorkban és szerte a világon – számos lehetőséget kínálva a gyakorlat elvégzésére. A terepen történő telepítés után szükség szerint támogatást kap a helyszíni felettesétől és az osztály tanácsadójától. A gyakorlat befejeztével hivatalosan is bemutatja munkáit tanszéki vagy iskolai rendezvényeken. Sok diák a gyakorlati tapasztalataiból szerzett adatokat mesterdolgozatának vagy záródolgozatának részeként használja.
Vezetés
Annak ellenére, hogy a közegészségügy az együttműködés és a csapatmunka területe, a csapatmunka és a vezetői készségek formális kurzusa nem mindig volt kötelező eleme a közegészségügyi oktatásnak. Ezeket alapvető kompetenciákként felismerve az új tanterv a népegészségügyi iskolák körében egyedülálló vezetési és innovációs programot épít be az MPH második félévébe.
Ennek a kurzusnak a célja a képességek fejlesztése és javítása három kulcsfontosságú területen: csapatok vezetése különféle körülmények között, hatékony csapattagként végzett munka, valamint friss, innovatív ötletek megvalósítása egy szervezeten vagy nagyobb közösségen belül.
A vezetőképzés tapasztalati és részvételen alapuló. A kis csapatokban dolgozó diákok szerepjátékban, szimulációkban, csoportmunkában és esetelemzésben vesznek részt, esetenként videós és online eszközöket használva, és szisztematikus visszajelzést kapnak az oktatóktól és a hallgatóktól, amelyek tükrözik azokat a 360°-os értékeléseket, amelyekkel a diákok a munkahelyükön találkoznak.
Útközben a diákok megtanulják a csapatmenedzsmentet, a tárgyalást, a hatékony kommunikációt és a konfliktusmegoldási stratégiákat. A meghívott közegészségügyi vezetők gyakorlati workshopjai és előadásai lehetőséget adnak a kórházak, kutatóközpontok, közegészségügyi szervezetek és civil szervezetek dolgozó szakembereivel való együttműködésre – bárhová is vezet a karrier.
A tudomány és a gyakorlat integrációja
A tudomány és gyakorlat integrációja (ISP) – kiscsoportos foglalkozások, amelyek az MPH tanterv szerves részét képezik – áthidalja a szakadékot a hagyományos osztálytermi oktatás és a közegészségügyi szakemberként végzett munka valós tapasztalata között.
A tanterv nagyrészt esettanulmányokból áll, amelyek a közelmúlt történelméből és a jelenlegi eseményekből származnak, és lehetőséget adnak a diákoknak, hogy tényeket és információkat alkalmazzanak összetett problémák megoldására, és olyan fontos szakmai készségekre tegyenek szert, mint a tárgyalás, a meggyőzés, a csapatban való gondolkodás, a nyilvános beszéd és a kritikus ítéletalkotás a folyamat során. .
Kis interdiszciplináris csapatok elemzik az eseteket egy oktató és tanári asszisztens irányításával. A három félév során a hallgatók kapcsolatokat építenek ki internetszolgáltatói professzorukkal, tanársegédjükkel és más csapattársaikkal, miközben olyan kihívásokkal és dilemmákkal küzdenek, amelyek kihívást jelentenek a gyakorló közegészségügyi szakembereknek.
Ezeken az eseteken keresztül a hallgatók szembesülnek a közegészségügy nehéz kérdéseivel: Mi történik, ha a közösség egészségének javítását célzó programok ütköznek a helyi értékekkel és hagyományokkal? Hol ér véget az állami kontroll és hol kezdődik az egyéni szabadság? A folyamatosan fejlődő tudományos ismeretek világában mikor van megfelelő bizonyítékunk ahhoz, hogy olyan politikákat javasoljunk, amelyek megőrzik az emberek biztonságát?
A feladatok kollaboratív laborok formájában érkeznek, amelyek a problémamegoldó készségeket és a közegészségügyi elmélet szakmai gyakorlatban való alkalmazásának képességét fejlesztik. A tanulókat felkérhetik, hogy írjanak egy politikai tájékoztatót, határozzák meg, milyen bizonyítékok hiányoznak vagy szükségesek a döntés meghozatalához, tervezzenek meg egy médiatájékoztatót, keressenek hivatkozásokat a tudományos irodalomban, amelyek relevánsak egy esettanulmány szempontjából, vagy azonosítsák a hatékony egészségügyi beavatkozási program kulcsfontosságú szempontjait. .
A program eredménye
Az első félévi alaptanterv elvégzése után képes vagy:
A közegészségügy bizonyítékokon alapuló megközelítései
- Alkalmazzon epidemiológiai módszereket a közegészségügyi gyakorlat számos helyszínére és helyzetére
- Válassza ki az adott népegészségügyi kontextusnak megfelelő mennyiségi és minőségi adatgyűjtési módszereket
- Kvantitatív és minőségi adatok elemzése biostatisztika, informatika, számítógépes programozás és adott esetben szoftver segítségével
- Az adatelemzés eredményeinek értelmezése közegészségügyi kutatás, politika vagy gyakorlat számára
Közegészségügyi és egészségügyi ellátórendszerek
- Hasonlítsa össze az egészségügyi ellátás, a közegészségügy és a szabályozási rendszerek szervezetét, szerkezetét és funkcióját nemzeti és nemzetközi környezetben
- Beszéljétek meg azokat az eszközöket, amelyekkel a strukturális elfogultság, a társadalmi egyenlőtlenségek és a rasszizmus aláássák az egészséget, és kihívást jelentenek az egészségügyi egyenlőség megvalósítása előtt szervezeti, közösségi és társadalmi szinten.
Tervezés és irányítás az egészség előmozdítására
- Felméri a lakossági igényeket, eszközöket és kapacitásokat, amelyek hatással vannak a közösségek egészségére
- Alkalmazza a kulturális értékek és gyakorlatok tudatosítását a közegészségügyi politikák vagy programok tervezésében vagy végrehajtásában
- Tervezz meg egy népesség alapú politikát, programot, projektet vagy beavatkozást
- Ismertesse a költségvetés- és forrásgazdálkodás alapelveit és eszközeit
- Válasszon módszereket a közegészségügyi programok értékeléséhez
Közegészségügyi politika
- Beszélje meg a politikai döntéshozatali folyamat több dimenzióját, beleértve az etika és a bizonyíték szerepét
- Stratégiák javaslata az érdekelt felek azonosítására, valamint koalíciók és partnerségek kialakítására a közegészségügyi eredmények befolyásolására
- Támogatja azokat a politikai, társadalmi vagy gazdasági politikákat és programokat, amelyek javítják az egészséget a különböző populációkban
- Értékelje a politikákat a közegészségügyre és az egészségügyi egyenlőségre gyakorolt hatásuk szempontjából
Vezetés
- Alkalmazza a vezetés, a kormányzás és a menedzsment alapelveit, amelyek magukban foglalják a jövőkép kialakítását, mások felhatalmazását, az együttműködés elősegítését és a döntéshozatal iránymutatását
- Alkalmazzon tárgyalási és közvetítői készségeket a szervezeti vagy közösségi kihívások kezelésére
Kommunikáció
- Válasszon kommunikációs stratégiákat a különböző közönségek és szektorok számára
- A közönségnek megfelelő közegészségügyi tartalmak kommunikálása írásban és szóbeli előadás útján egyaránt
- Mutassa be a kulturális kompetencia jelentőségét a közegészségügyi tartalmak közlésében
Szakmaközi gyakorlat
- Hatékonyan teljesít a szakmaközi csapatokban
Rendszergondolkodás
- Rendszergondolkodási eszközök alkalmazása népegészségügyi kérdésben
Ösztöndíjak és finanszírozás
A Pénzügyi Segélyiroda célja, hogy megtalálja a Mailman School tanulói számára a legjobb pénzügyi támogatási forrásokat. A pénzügyi segélycsomagok intézményi alapok, kölcsönök és hallgatói foglalkoztatási lehetőségek kombinációját foglalhatják magukban.
A díjak az elvárt hallgatói hozzájáruláson és a változó költségek figyelembevétele érdekében minden tanévben kialakított szokásos hallgatói költségvetésen alapulnak. A hallgatóknak értékelniük kell a szokásos költségvetést a következő tanév tervezése során.
A hallgatói költségkeret kiszámításakor a tanulók számára külön szálláslehetőségek biztosíthatók olyan többletköltséggel, mint a gyermekfelügyelet vagy a számítógép vásárlása. A diákoknak meg kell beszélniük egy találkozót a pénzügyi támogatási tiszttel, hogy megvitassák ezt. Megjegyzés: Nagyon ritka, hogy az anyagi segély a bérleti költségeken, az egyszeri számítógépvásárláson vagy a gyermekgondozáson kívül mást is fedez.
Költségvetés kidolgozása
Öt lépésből áll az iskolai költségvetés kialakítása:
- Határozza meg pénzügyi céljait (azaz mire van szüksége, illetve mit szeretne)
- Számolja ki a nem hitelhez kapcsolódó pénzügyi forrásait (pl. támogatások, munkahelyek)
- Becsülje meg oktatási költségeit (pl. tandíj/díjak, könyvek, kellékek stb.)
- Becsülje meg megélhetési költségeit (bérlés kontra lakhatás)
- Számolj. A hiány, ha van ilyen, azt az összeget jelenti, amelyet esetleg fel kell vennie.
Az egészségbiztosítási díj elengedésével kapcsolatos bármilyen kérdéssel vagy információval kapcsolatban forduljon a Hallgatói Egészségügyi Szolgálathoz.
Megtakarítás
Fontos, hogy valamilyen likvid megtakarítást gyűjtsön, amelyet felhasználhat az egyetemre érkezés előtt. Ez segít fedezni a kezdeti költségeket, mint például az első havi bérleti díj, kaució, költözési költségek stb., miközben arra vár, hogy a pénzügyi támogatás befizetésre kerüljön a diákszámláján.
Minden hallgatónak, aki beiratkozik egy képzési programba, legalább egyhavi megélhetési költségekkel (lehetőleg kettővel) kell érkeznie New Yorkba, mivel a szövetségi hitelfolyósítási folyamatra minden szemeszter kezdete előtt két hétig nem kerül sor.
Finanszírozási lehetőségek
A Mailman School egyetlen, egyszerű megközelítést kínál a diákoknak és a családoknak a részvételi költségek fedezésére. A terv szövetségi, intézményi és magánforrások kombinációja, amelyek részmunkaidős, teljes munkaidős és nemzetközi hallgatók és családok számára biztosítanak lehetőséget.
A következő típusú segítség állhat a hallgatók rendelkezésére:
Diákhitel
A Columbia Egyetem hallgatói pénzügyi támogatási lehetőségek széles skáláját kínálják szövetségi, állami, intézményi és magánforrásokból. A 2020-2021 közötti időszakra szóló szövetségi közvetlen nem támogatott hitel és a szövetségi közvetlen diplomások plusz kölcsön kamata 4,30%, illetve 5,30%. Az Oktatási Minisztérium az új költségvetési év július 1-je után határozza meg az új éves díjakat. Ha többet szeretne megtudni a kölcsön megszerzéséről, beleértve az egyes finanszírozási források részletes leírását, kérjük, tekintse meg az egyetem áttekintését a Graduate Financial Aidről.
A Graduate Plus hitelt igénylő hallgatóknak be kell jelentkezniük a szükséges űrlapok kitöltéséhez és fiókjaik kezeléséhez.
Ösztöndíjak, ösztöndíjak és ösztöndíjak
Az ösztöndíjakat, ösztöndíjakat és támogatásokat rászorultság vagy érdem alapján ítélik oda. Az összegek és a rendelkezésre állás iskolánként eltérő.
Hallgatói munkalehetőségek
A Mailman School diákjai az alábbiak közül egy vagy többen keresztül juthatnak iskolához kapcsolódó munkához:
- Munka-tanulmány: A Pénzügyi Támogatási Hivatal által tanúsított, szövetségi finanszírozású munkavégzésre jogosult hallgatók számos részmunkaidős állás közül választhatnak. Az egyetem számos irodájában van állás. Tudj meg többet.
- Graduate Research Assistantship (GRA): Az osztályok kínálják ezeket a pozíciókat, ahol a hallgatók értékes tapasztalatokra tesznek szert részmunkaidős kari kutatási projektekben, és korlátozott alapon ösztöndíjat és/vagy tandíjat kapnak. Ezek a pozíciók nem állnak rendelkezésre az első éves mesterszakos hallgatók számára.
- Tanári asszisztens (TA): Egyes tanszékeken korlátozott tanársegédi pozíciók állnak rendelkezésre a tanulmányi területükön alaposan felkészült hallgatók számára. A TA-k részmunkaidős segítséget nyújtanak az oktatóknak az oktatásban, az osztályozásban és a kurzus adminisztrációjában, valamint ösztöndíjat és/vagy tandíjban részesülnek. Ezeket a pozíciókat kifejezetten doktoranduszoknak és másodéves mesterszakos hallgatóknak ajánlják.
Intézményi és kiegészítő segítségnyújtás
Megjegyzés: Szinte minden állam rendelkezik legalább egy támogatással vagy ösztöndíjjal a lakosok számára, és sok országban a diáksegélyprogramok hosszú listája van. A jogosultság általában csak az állam lakosaira korlátozódik, akik egy állambeli főiskolára járnak.
Nemzetközi diákok
A nemzetközi hallgatók számára finanszírozási lehetőségek állnak rendelkezésre.