Keystone logo
Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Bevezetés

1922 óta a Mailman School a közegészségügyi kutatás, oktatás és közösségi együttműködés élvonalában van. A krónikus betegségektől a HIV/AIDS-en át az egészségügyi politikáig mindennel foglalkozva az Iskola napjaink sürgető közegészségügyi kérdéseivel foglalkozik, és a kutatást tettekre váltja át.

A Mailman különbség

Világszerte egyre összetettebb kihívások érintik a jelenlegi és a jövő nemzedékeinek egészségét, ideértve az éghajlati válságot, a humanitárius vészhelyzeteket, az urbanizációt, a népesség elöregedését és a növekvő egészségügyi egyenlőtlenségeket.

A közegészségügyi szakemberek mindenütt az emberek egészségének védelmén és javításán dolgoznak azáltal, hogy új ismereteket fejlesztenek, tájékoztatják és befolyásolják a közpolitikát, megoldásokat dolgoznak ki és hajtanak végre, valamint az egészséges magatartást népszerűsítik.

Iskolánk 1922-es alapítása óta közegészségügyi vezetők generációit oktattuk, úttörő felfedezéseket tettünk, és innovatív megoldásokat szállítottunk az emberek egészségének védelmére és javítására mindenhol. Összefonjuk az oktatást, a tudományt és a társadalmi igazságosságot, hogy kezeljük az egészségügyi egyenlőtlenségeket és előmozdítsuk az egészségügyi egyenlőséget világszerte.

Világszínvonalú oktatási programjaink innovatív, készségeken alapuló tantervet, kutatási együttműködéseket és gyakorlati gyakorlati tapasztalatokat integrálnak, hogy felkészítsék a hallgatókat vezetői szerepekre számos iparágban és ágazatban, a szakmai gyakorlatban vagy a kutatásban és a tudományos életben. A campus tevékenységei és rendezvényei, a támogató szolgáltatások és a nevelő környezet segíti a hallgatókat a virágzásban és a kiválóságban.

Kiváló oktatóink több tudományterületen dolgoznak – biológia, szociológia, statisztika, történelem, politika és még sok más –, hogy a közegészségügyet az elmélettől a gyakorlatig vigyék innovatív kutatások és programok révén szerte a világon. Kreatív, vállalkozói és ambiciózus szellemiséggel előmozdítjuk a felfedezéseket és a megoldásokat a 21. század legnagyobb egészségügyi kihívásainak leküzdésére. Kutatási portfóliónk a közegészségügyi iskolák legnagyobbjai közé tartozik, és több tucat kutatási programnak és laboratóriumnak adunk otthont, köztük az ICAP-nek, a Center for Infection and Immunity-nek és a Robert N. Butler Columbia Aging Centernek.

A dinamikus, sokszínű New York City és a világhírű Columbia Egyetem határtalan lehetőségeket kínál a személyes és szakmai fejlődéshez. Különböző lakossággal dolgozunk a város öt kerületében és a helyi Washington Heights szomszédságában összetett egészségügyi kérdéseken, beleértve a HIV/AIDS oktatást, megelőzést és gondozást, a dohányzás abbahagyására irányuló kezdeményezéseket és a városi környezetünkben növekvő asztmajárvány megfékezésére irányuló programokat.

A legfontosabb különbség? A közösségünk. A befogadó, együttműködő és sokszínű kultúránk elengedhetetlen a munkánkhoz, diákjaink tapasztalataihoz és ahhoz, hogy innen induljanak.

Stratégiai jövőkép a 21. századra

2008 májusában a Columbia Egyetem bejelentette Dr. Linda P. Fried kinevezését a Mailman School dékánjává. A geriátriai egészségügy és epidemiológia országos vezetője, Dean Fried korábban Johns Hopkins Geriátriai Orvostudományi és Gerontológiai Osztályát, valamint a Bloomberg School of Public Health programját az öregedés epidemiológiájával foglalkozott.

Dean Fried kezdettől fogva bevonta az oktatókat, hallgatókat, öregdiákokat és kulcsfontosságú érdekelt feleket, hogy meghatározzák, milyen szerepet kell játszania a Mailman School-nak a jövőbeni közegészségügyi kihívások kezelésében. Az új stratégiai terv értelmében az iskola továbbra is azokra a területekre fog összpontosítani, ahol hagyományosan kiemelkedő teljesítményt nyújtott, mint például a HIV és más fertőző betegségek, a mentális egészség, a reproduktív egészség és a környezeti egészség, és épít az iskola globális munkájának erős örökségére. valamint a városi egészségügy, a gyermekek egészsége és az élelmiszerpolitika.

A terv emellett a kutatási erő és szakértelem növelését szorgalmazza a 21. században kritikus jelentőségű területeken, mint például a krónikus betegségek megelőzése, az éghajlat és az egészségügy, a rendszertudomány, valamint az elöregedő társadalom egészségének biztosítása a megelőzés egész életen át tartó megközelítésével. betegség és fogyatékosság. Mindezek a kezdeményezések fókuszálást, többszintű elemzést, új egészségügyi rendszermodelleket, valamint interdiszciplináris együttműködést és vezetést igényelnek.

Az iskola oktatási küldetése szintén Dean Fried hivatali idejének sarokköve volt. Az elmúlt néhány évben Dean Fried intenzív iskolai erőfeszítést vezetett, amelyben a kar több mint 150 tagja, valamint hallgatók, öregdiákok és munkaadók vettek részt, hogy átalakítsák az iskola MPH tantervét. Az új programok, a Columbia MPH és az Accelerated MPH olyan széles körű rendszerszintű megértést, kritikus gondolkodási készségeket és vezetői képzést biztosítanak, amelyek a mai összetett közegészségügyi kihívások kezeléséhez szükségesek.

ELŐRE

A közegészségügy – és a Mailman School küldetése – központi eleme, hogy egyenlő hozzáférést biztosítson az egészséget és jólétet biztosító feltételekhez mindenki számára. Széleskörű bizonyítékok állnak rendelkezésre arra vonatkozóan, hogy a halmozottan fennálló szisztémás hátrányok jelentős károkat, faji egyenlőtlenségeket és rossz egészségi állapotot eredményeztek a feketék, latinok, bennszülöttek és más színes bőrűek [BIPOC] számára az Egyesült Államokban és az egész világon. Közegészségügyi oktatóként, kutatóként, tudósként és gyakorlati szakemberként alapvető kötelességünk, hogy hozzájáruljunk az Egyesült Államokban jelenlévő szisztémás rasszizmus lebontásához, amely lehetővé teszi ennek a mérgező helyzetnek a fellángolását.

Elismerjük, hogy nem teljesítjük küldetésünket, különösen azért, mert az Egyesült Államok rasszizmusának története beágyazódik a közegészségügy területébe és az akadémiai intézményeinkbe. Még a Columbia Mailman hosszú ideje fennálló elkötelezettsége és vezető szerepe mellett is az egészségi egyenlőtlenség mozgatórugóinak tudományos megértésének előmozdítása terén, ezt a felfogást a mindenki egészségének javítására alkalmazva, és diákjaink oktatásának sarokkövévé téve; felismerjük, hogy mélyebb elkötelezettségre van szükség a rendszerszintű rasszizmus felszámolása érdekében, először saját intézményünkön belül, majd iskolánk falain kívül.

Út kovácsolása ELŐRE

2020 nyarán Linda Fried dékán és a felsővezetői csapat elindította a Columbia Public Health FORWARD programot (Küzdelem az elnyomás, a rasszizmus és a fehér felsőbbrendűség ellen cselekvésen, kutatáson és diskurzuson keresztül), hogy felgyorsítsa iskolánk átalakulását antirasszista, multikulturális és teljes mértékben befogadó intézménnyé. kultúrájának és működésének minden aspektusában, valamint globális vezető szerepet tölt be a rasszizmust és az egészségügyi egyenlőtlenségeket továbbra is támogató mérgező struktúrák felszámolásában. Célunk egyrészt önmagunk és világunk megváltoztatása, másrészt, hogy modellt és ütemtervet adjunk más akadémiai intézményeknek, amelyek követhetik példájukat.

A FORWARD-on keresztül megtesszük azokat a konkrét lépéseket, amelyek céljaink megvalósításához szükségesek, építve:

  • Antirasszista intézményi kultúra és környezet
  • A BIPOC hallgatóinak erős vezetéke a Columbia Mailmanbe, majd az iskolán túl a közegészségügy területére.
  • A BIPOC oktatóinak és személyzetének új csoportjai, akik teljes mértékben támogatottak, és rendelkeznek a karrierjük elindításához szükséges erőforrásokkal
  • A helyi, marginalizált közösségekkel való hiteles, aktív és folyamatos kapcsolatok széles programja
  • Erőteljesebb iskolai szintű egészségügyi méltányosság, rendszerszintű rasszizmus és strukturális erőszak kutatási erőfeszítés

Akkreditáció

Mailman School of Public Health Akkreditáció

A Council on Education for Public Health (CEPH) az Egyesült Államok Oktatási Minisztériuma által elismert független ügynökség, amely közegészségügyi iskolákat akkreditál. A CEPH küldetése biztosítja „a közegészségügyi oktatás és képzés minőségét a gyakorlatban, a kutatásban és a szolgáltatásban való kiválóság elérése érdekében, a szervezetekkel és a közösségi partnerekkel való együttműködés révén”.

A Közegészségügyi Iskolák és Programok Szövetségének tagjaként a Mailman School of Public Health 2010-ben újra akkreditálták, és megkezdte a következő újbóli akkreditációs folyamatot.

Emellett az Egészségpolitikai és Menedzsment Tanszék tagja az Egészségügyi Szakigazgatási Egyetemi Programok Szövetségének. A menedzsment programokat az Egészségügyi Menedzsment Oktatási Akkreditációs Bizottsága (CAHME) akkreditálta.

Az önálló tanulás

A CEPH akkreditációs eljárása megköveteli, hogy a Mailman Iskola kiterjedt öntanulmányon menjen keresztül, amely minőségi és mennyiségi értékelést ad arról, hogy az iskola mennyire teljesíti küldetését, céljait és célkitűzéseit, és megfelel-e az akkreditációs kritériumoknak, valamint őszintén felméri az erősségeket és gyengeségeket. az Iskola akkreditációs kritériumok szerinti teljesítménye tekintetében. Az önálló tanulási folyamatban részt vettek a Mailman School és kulcsfontosságú csoportjaink egyének.

A CEPH által szervezett külső bizottság felülvizsgálja az önvizsgálatot és helyszíni szemlét tart. A helyszíni látogatást végző csapat közegészségügyi oktatókból, gyakorló szakemberekből és akkreditációs szakemberekből állt, akik találkoztak az iskola felső vezetésével, oktatóival, alkalmazottaival, hallgatóival, öregdiákjaival és közösségi partnereivel, valamint a CUMC és az egyetem felső vezetésével. A 2016-2017-es önálló tanulás linkje itt található.

A Columbia Egyetem akkreditációja New York városában

A Columbia Egyetemet a Middle States Commission on Higher Education, 3624 Market Street, Philadelphia, PA 19104, 267-284-5000 (MSCHE) akkreditálta. Az Egyesült Államok Oktatási Minisztériuma által elismert MSCHE egyike annak a hat regionális felsőoktatási akkreditációs ügynökségnek az Egyesült Államokban, amelyek az oktatási kiválóság meghatározásán, fenntartásán és előmozdításán dolgoznak a felsőoktatási intézményekben.

Campus jellemzői

Osztályok

  • Biostatisztika
  • Környezet-egészségügyi tudományok
  • Járványtan
  • Egészségügyi politika és menedzsment
  • Népesség és család egészsége
  • Orvosszociális tudományok

Központok

  • Robert N. Butler Columbia Aging Center
  • CII: Fertőzési és Immunitási Központ
  • ICAP

    Öregdiák statisztika

    Belépők

    A Pályázati folyamat

    Kezdje korán a jelentkezési folyamatot. Javasoljuk, hogy hagyjon elegendő időt az ajánlások, átiratok és egyéb anyagok összegyűjtésére - még a félév előtt, amelyre be kíván jelentkezni.

    Nyolclépcsős folyamat

    1. Válasszon egy tanulmányi programot
      A Mailman School MPH, MS, MHA*, Ph.D. és DrPH fokozatot kínál.
    2. Határozzon meg egy érdeklődési osztályt
      Böngésszen a Tanszék oldalain, és használja a Diplomakeresőt, hogy azonosítsa az Önnek megfelelő tanulmányi területet. Egyes tanszékeken eltérő felvételi követelmények vonatkoznak a programjaikra.
    3. Azonosítsa az érdeklődési tanúsítvány(oka)t
      Ha a kétéves Columbia MPH programra jelentkezik, azonosíthatja a választott bizonyítványt. A döntést az első félévig is elhalaszthatja. Míg a legtöbb bizonyítvány minden tanszék hallgatói számára nyitva áll, néhányan csak bizonyos tanszékek hallgatói vehetnek részt.
    4. Ellenőrizze a határidőket
    5. Gyűjtsd össze az alkalmazás összetevőit
    6. Ellenőrizze a pénzügyi támogatásra vonatkozó információkat
    7. Jelentkezz most
    8. Beszélj hozzánk. Egyes programok és részlegek telefonos megkeresést folytathatnak a jelentkezők felé további információk nyújtása és megszerzése érdekében. Ha felvesszük a kapcsolatot, a jelentkezésben megadott telefonszámot használjuk.

    *Az MHA fokozatra jelentkező hallgatók a HAMPCAS-on keresztül is jelentkezhetnek.

    Ösztöndíjak és finanszírozás

    A Pénzügyi Segélyiroda célja a Mailman School tanulói számára a legjobb pénzügyi támogatási források azonosítása. A pénzügyi segélycsomagok intézményi alapok, kölcsönök és hallgatói munkalehetőségek kombinációját tartalmazhatják.

    A díjak az elvárt hallgatói hozzájáruláson és a változó költségek figyelembevétele érdekében minden tanévben kialakított szokásos hallgatói költségvetésen alapulnak. A hallgatóknak értékelniük kell a szokásos költségvetést a következő tanév tervezése során.

    A hallgatói költségkeret kiszámításakor a tanulók számára külön szálláslehetőségek biztosíthatók olyan többletköltséggel, mint a gyermekfelügyelet vagy a számítógép vásárlása. A diákoknak meg kell beszélniük egy találkozót a pénzügyi támogatási tiszttel, hogy megvitassák ezt. Megjegyzés: Nagyon ritka, hogy az anyagi segély a bérleti költségeken, az egyszeri számítógépvásárláson vagy a gyermekgondozáson kívül mást is fedez.

    Készítsen költségvetést

    Öt lépésből áll az iskolai költségvetés kialakítása:

    1. Határozza meg pénzügyi céljait (azaz mire van szüksége, illetve mit szeretne)
    2. Számolja ki nem hitelből származó pénzügyi forrásait (pl. támogatások, munkahelyek)
    3. Becsülje meg oktatási költségeit (pl. tandíj/díjak, könyvek, kellékek stb.)
    4. Becsülje meg megélhetési költségeit (bérlés kontra lakhatás)
    5. Számolj. A hiány, ha van, azt az összeget jelenti, amelyet esetleg fel kell vennie.

    Az egészségbiztosítási díj elengedésével kapcsolatos bármilyen kérdéssel vagy információval kapcsolatban forduljon a Hallgatói Egészségügyi Szolgálathoz.

    Megtakarítás

    Fontos, hogy valamilyen likvid megtakarítást gyűjtsön, amelyet felhasználhat az egyetemre érkezés előtt. Ez segít fedezni a kezdeti költségeket, mint például az első havi bérleti díj, kaució, költözési költségek stb., miközben arra vár, hogy a pénzügyi támogatás befizetésre kerüljön a diákszámláján.

    Minden hallgatónak, aki beiratkozik egy képzési programba, legalább egyhavi megélhetési költségekkel (lehetőleg kettővel) kell érkeznie New Yorkba, mivel a szövetségi hitelfolyósítási folyamatra minden félév kezdete előtt két hétig nem kerül sor.

    Finanszírozási lehetőségek

    A Mailman School egyetlen, egyszerű megközelítést kínál a diákoknak és a családoknak a részvételi költségek fedezésére. A terv szövetségi, intézményi és magánforrások kombinációja, amelyek részmunkaidős, teljes munkaidős és nemzetközi diákok és családok számára biztosítanak lehetőséget.

    A következő típusú segítség állhat a hallgatók rendelkezésére:

    Diákhitel

    A Columbia Egyetem hallgatói pénzügyi támogatási lehetőségek széles skáláját kínálják szövetségi, állami, intézményi és magánforrásokból. A 2020-2021 közötti időszakra szóló szövetségi közvetlen nem támogatott hitel és a szövetségi közvetlen diplomások plusz kölcsön kamata 4,30%, illetve 5,30%. Az Oktatási Minisztérium az új költségvetési év július 1-je után határozza meg az új éves díjakat. Ha többet szeretne megtudni a kölcsön megszerzéséről, beleértve az egyes finanszírozási források részletes leírását, kérjük, tekintse meg az egyetem áttekintését a Graduate Financial Aidről.

    A Graduate Plus kölcsönt igénylő hallgatóknak be kell jelentkezniük a szükséges űrlapok kitöltéséhez és fiókjaik kezeléséhez.

    Ösztöndíjak, ösztöndíjak és ösztöndíjak

    Az ösztöndíjakat, ösztöndíjakat és támogatásokat szükséglet vagy érdem alapján ítélik oda. Az összegek és a rendelkezésre állás iskolánként eltérő.

    Hallgatói munkalehetőségek

    A Mailman School diákjai az alábbiak közül egy vagy többen keresztül juthatnak iskolához kapcsolódó munkához:

    1. Munka-tanulmány: A Pénzügyi Támogatási Hivatal által tanúsított, szövetségi finanszírozású munkavégzésre jogosult hallgatók számos részmunkaidős állás közül választhatnak. Az egyetem számos irodájában van állás. Tudj meg többet.
    2. Graduate Research Assistantship (GRA): Az osztályok kínálják ezeket a pozíciókat, ahol a hallgatók értékes tapasztalatokra tesznek szert részmunkaidőben kari kutatási projektekben, és korlátozott alapon ösztöndíjat és/vagy tandíjat kapnak. Ezek a pozíciók nem állnak rendelkezésre az első éves mesterszakos hallgatók számára.
    3. Tanári asszisztens (TA): Egyes tanszékeken korlátozott tanársegédi pozíciók állnak rendelkezésre a tanulmányi területükön alaposan felkészült hallgatók számára. A TA-k részmunkaidős segítséget nyújtanak az oktatóknak az oktatásban, az osztályozásban és a kurzusok adminisztrációjában, valamint ösztöndíjat és/vagy tandíjat kapnak. Ezeket a pozíciókat kifejezetten doktoranduszoknak és másodéves mesterszakos hallgatóknak ajánlják.

    Intézményi és kiegészítő segítségnyújtás

    Megjegyzés: Szinte minden állam rendelkezik legalább egy támogatással vagy ösztöndíjjal a lakosok számára, és sok országban a diáksegélyprogramok hosszú listája van. A jogosultság általában csak az állam lakosaira korlátozódik, akik az államban lévő főiskolára járnak.

    Nemzetközi diákok

    A nemzetközi hallgatók számára finanszírozási lehetőségek állnak rendelkezésre.

    Ösztöndíjak

    Helyszínek

    • New York

      West 168th Street,722, 10032, New York

      Kérdések