PhD Orvosi és Gyógyszerészeti Kar, Fejlesztési és életminőség

Általános információk

Program leírás

Az orvosi és gyógyszerészeti tudományok doktora, az élet fejlesztése és életminősége Universidad de La Laguna doktori programja.

Ez PhD program több mint 60 kutatók két fő kutatási területei: 1. Táplálkozás Tudományos és biztonsága Food and Drug Administration and Control Trópusi és Fertőző Betegségek és 2. Életminőség és Wellness: A biológiai alapjai és szerepe Az egészségügyi rendszer.

A program „Orvosi és Gyógyszerészeti Kar, Fejlesztési és életminőség” célja, hogy áthidalja a szakadékot képez multidiszciplináris posztgraduális kapcsolatos Orvosi és Gyógyszerészeti kialakulásához azon diákjai Kar és Tudomány egészségügyi központok annak biológia, az orvostudomány, gyógyszerészet, Gyógytorna, ápolási, Chemical stb, ami jelenleg nem lehet elhelyezni a meglévő doktori programok horizont és képzés bármely modulok és vonalak Felajánlották, amelynek tervezett fejlesztés a régió a legtágabb értelemben. Is, akkor a ház diplomások afrikai egyetemek és Latin-Amerika, amellyel a megállapodás ULL és akinek kapcsolata a tudományos és műszaki képzés fontos a fejlődés ezen egyetemek és az adott országban.

Indokolás cím

Ez a program „Orvosi és Gyógyszerészeti Kar, Fejlesztési és életminőség” célja, hogy töltse ki a képzés posztgraduális multidiszciplináris kialakulásához azon hallgatók a mi karok Akadémia és Egészségtudományi el a központok biológia, az orvostudomány, gyógyszerészet, Gyógytorna, ápolási, Chemical stb, ami jelenleg nem lehet elhelyezni a meglévő doktori programok horizont és képzés bármely modulok és vonalak kínálnak, amelynek vetítési a régió fejlődésének legtágabb értelemben. Azt is otthont adnak majd diplomások afrikai egyetemek és Latin-Amerika, amellyel a megállapodás ULL és akinek kapcsolata a tudományos és műszaki képzés fontos a fejlődés ezen egyetemek és az adott országban.

kompetenciák

Alapvető és általános.

  • CB11 - szisztematikus megértését egy tanulmányi és elsajátítását készségek és kutatási módszerek kapcsolódó
  • mondta a területen.
  • CB12 - Képes elképzelni, design, vagy hozzon létre, hajtson végre és fogadjon el egy lényeges folyamat a kutatás és alkotás.
  • CB13 - Képes hozzájárulni határainak kiterjesztésére tudás révén eredeti kutatás.
  • CB14 - Képesség az kritikai elemzése és értékelése és szintézise az új és összetett gondolatok.
  • CB15 - Képes kommunikálni a felsőoktatás és a tudományos közösség és a társadalom általánosságban a saját szakterületükön az utakra és a nyelvek általánosan használt nemzetközi tudományos közösség.
  • CB16 - Képes keretében ösztönözzék a tudományos és szakmai kontextusban, tudományos, technológiai, társadalmi, művészeti vagy kulturális fejlődése egy tudás alapú társadalomban.

Készségek és a személyes képességek.

  • CA01 - navigáció a környezetet, amelyben kevés konkrét információt.
  • CA02 - talál a legfontosabb kérdésekre kell megválaszolni, hogy megoldja összetett probléma.
  • CA03 - tervezésére, létrehozására, fejlesztésére és indítson új és innovatív projektek saját szakterületén.
  • CA04 - Munkavégzés gépek és autonóm nemzetközi vagy multidiszciplináris környezetben.
  • CA05 - egységes egésszé, kezelni az összetett, és megfogalmazza értékelések korlátozott információ.
  • CA06 - kritika és védelmi szellemi megoldásokat.

képzési tevékenységek

Workshop információkeresés, az írás és a tudományos kommunikáció

  • Órák száma: 20
  • Leírás: Nagyon fontos, hogy a doktorandusz megszerezzék a szükséges készségeket, hogy keresni a megfelelő információforrást, kezelése, értelmezése és megértése a tudományos szövegek, hogy végre elvégzi az írásbeli bemutatása a kutatási eredmények tudományos folyóiratokban hatás és terjesztését, valamint a hatékony terjesztését ezeket az eredményeket. Ez egyik fő célkitűzése a fejlesztés a doktori értekezését. Ez tartalmazza a kötelező műhelyeket keresés és kezelése tudományos információkhoz való könyvtár támogatása ULL, írásban publikálható cikkek folyóiratokban ütközési és bemutatása a kutatási eredmények tudományos rendezvényeken.
  • időbeosztás: lesz évente (első negyedév) karaktert, és kerül sor az egész első évben a diákok teljes munkaidőben és végig az első vagy a második évben a diákok részmunkaidős állásba.
  • Indokolás: potenciaciación a CB11, CB12, CB13, CB14, CB15, CA02, CA04, CA05 és CA06 képességeit.
  • A tanulási eredmények: a diákok várhatóan teljes tanulási képességek és készségek megfelelő bemutatása a kutatási eredmények különböző formátumokban. Ez alól mentes végző tevékenység diákok igazolási legalább egy kiadvány indexelve JCR kapcsolatos kutatás doktori értekezését.
  • Nyelv: spanyol.
  • Karakter: kötelező.
  • Ellenőrző eljárás: a tanárok és a felelős műszaki során jelentést tesz közzé az aktív részvételt és felhasználása során a diákok, akik továbbították a tutorok és a Szegedi Akadémiai Bizottság.
  • Mobilitás: Nem mobilitási intézkedések várhatók.

Szemináriumok és konferenciák programja

  • Óra: 15
  • Leírás: Ez egy olyan tevékenység, amely az orvosi és gyógyszerészeti tudományok doktori programját, a fejlesztést és az életminőséget koordinálja a biomedicin mesterképzésben, a biotechnológia mesterképzésben, a mesterképzésben, a menedzsmentben és az egészségügyi ellátás minőségében, a mesterképzésben a trópusi betegségek kutatásában és diagnosztizálásában, az élelmiszerbiztonsági és -minőség mesterképzésében, az általános egészségügyi pszichológia mesterképzésében és a kognitív neurológia mesterképzésében és az oktatási támogatás sajátos igényeihez. Időközönként szemináriumokat és konferenciákat szerveznek a program professzorai és a meghívott professzorok a jelenlegi kutatási témákban a különböző kutatási területekkel kapcsolatos munkákban.
  • időbeosztás: lesz évente (az első és a második félév), és azt javasolta a 1 év mind a nappali tagozatos hallgatók a részmunkaidős. Az az időszak, amelyben ez a tevékenység lesz képes fedezni a teljes időtartama a doktori tanulmányok.
  • Indokolás: a CB11, CB15, CB16, CA04, CA05 és CA06 kompetenciák megerősítése.
  • Tanulási eredmények: A hallgató képes legyen a kritikai attitűd, a tudományos háttér a vitát ezeken a szemináriumokon és konferenciákon elősegítve ezáltal önkritika és elemzése a tudományos ismeretek kapacitást. Azt is lehetővé kell tenni, hogy kifejtsék véleményüket szóban és írásban, és beszélje meg a többi kutató.
  • Nyelv: spanyol
  • Karakter: kötelező.
  • Ellenőrző eljárás: Ideiglenes Tervezés: lesz évente (az első és a második félév), és azt javasolta a 1 év mind a nappali tagozatos hallgatók a részmunkaidős. Az az időszak, amelyben ez a tevékenység lesz képes fedezni a teljes időtartama a doktori tanulmányok.
  • Mobilitás: Ez a tevékenység lesz ellenőrizve, ha elvégzése során a tevékenység „tartózkodás kutatóközpontok”, a diák jóváírásra a részvétel szemináriumokon és konferenciákon (convalidables a munkaórák 15) oly kutatóközpontok a témához kapcsolódó doktori értekezés és jóváhagyásával a Szegedi Akadémiai Bizottság a doktori program.

Vállalkozási és foglalkoztathatóság Workshop

  • Órák száma: 20
  • Leírás: Ez egy olyan tevékenység, amely megkönnyíti a programban részt vevő hallgatók munkaerőpiacra való átmenetet, amelyet Universidad de La Laguna Kutatási Eredményeinek Hivatala (OTRI) és a Universidad de La Laguna (FGULL). Opcionális gyakorlati munkaértekezleteket tartalmaz, amelyek célja a vállalkozók motiválása és vonzása, a vállalatok létrehozása és az üzleti hasznosítási tervek elkészítése, valamint a kutatási eredményeknek az alkalmazott területen történő átadására és a szellemi tulajdon védelmére irányuló tevékenységek.
  • időbeosztás: lesz évente (első negyedév) karaktert, és azt javasolja, hogy átok a 3. évben (4. év részidős hallgatók).
  • Indokolás: felhatalmazását CB14, CB15, CB16, CA03, CA04, CA05 és CA06 képességeit.
  • A tanulási eredmények: a diákok várhatóan teljes tanulási készségek fejlesztéséhez szükséges projekt a vállalkozás és ezáltal megszerezni azonos képességekkel felvétele a munkaerőpiacon.
  • Nyelv: spanyol.
  • Karakter: kötelező.
  • Ellenőrző eljárás: felelős során jelentést tesz közzé az aktív részvételt és felhasználása során a diákok, akik továbbították a tutorok és a Szegedi Akadémiai Bizottság.
  • Mobilitás: Törekedni kell bevonni ezeket a látogató oktatók és kutatók más részt vevő felsőoktatási kutatási projektek leginkább kapcsolódó vállalkozói tevékenységek kidolgozása a diákok Doktori területeken. Amennyiben a finanszírozás megszerzéséhez a hallgatók mobilitása fogják ösztönözni, hogy részt vegyen más egyetemek, hogy megosszák tapasztalataikat ezen a területen.

Részvétel kongresszusok és konferenciák

  • Órák száma: 20
  • Leírás: Ez nagyon fontos dolog, a diákok aktív részvételét a konferenciák és szemináriumok a kutatási eredmények terjesztésére vonatkozó előmozdítása a tanuló képes kommunikálni, és részt vesz a tudományos viták zajlanak a nemzeti vagy nemzetközi szinten terén tudás
  • Ideiglenes tervezés: ez a tevékenység végezhető bármikor a fejlesztés a doktori értekezés (első és második félév). Ajánlatos a második évtől a hallgatók teljes munkaidőben és a harmadik évben a diákok részmunkaidős állásba.
  • Indokolás:
  • Tanulási eredmények:
  • A hallgató legyen képes kommunikálni, beszélni és véleményt cserélni és ítéletek más kutatók.
  • nyelv:
  • Karakter: felhatalmazását CB14, CB15, CB16, CA01, CA03, CA05 és CA06 képességeit.
  • Ellenőrző eljárás: a hallgató kell benyújtania a részvételi oklevelet vagy bemutatása közleménye a kongresszuson vagy konferencián, vagy ennek hiányában egy igazolást ezt a tényt kell értékelni, a doktori bizottság.
  • Mobilitás: PhD, kérheti a szükséges finanszírozást részvétel ezeket az eseményeket figyelembe véve, hogy a ULL különféle felhívások utazási támogatások részvétel ezeket az eseményeket.

Közzététele tudományos papír

  • Órák száma: 40
  • Leírás: Diákok befejezése a doktori program nyilvánosságra kell hoznia legalább egy tudományos cikket előtt védte doktori értekezését. Megvalósítása egy tudományos cikk, előnyösen indexelve a JCR.
  • Ideiglenes Tervezés: Ez a tevékenység során kerül sor a második és a harmadik évben a diákok Cate teljes munkaidőben, és a harmadik, a negyedik és az ötödik évben a hallgatók részmunkaidős állásba.
  • A tanulási eredmények: a hallgatók várhatóan közzé tud tenni egy tudományos írás előtt védte meg doktori értekezés vezető megszerzése doktora címet.
  • Nyelv: spanyol vagy a kívánt nyelvet a magazin vagy kiadói ház, ahol a kiadvány történik.
  • Karakter: kötelező.
  • Ellenőrző eljárás: a hallgató, mielőtt a védelem a doktori disszertáció kell bemutatni (legalább elfogadott), hogy a Szegedi Akadémiai Bizottság a Doktori Program Orvosi és Gyógyszerészeti Kar, Fejlesztési és életminőség tudományos kiadvány.
  • Mobilitás: Nem mobilitási intézkedések várhatók.

Csomag kutatóközpontok

  • Óraszám: 160
  • Leírás: Legyen kutatóközpontok, ahol neves doktori hallgatók készségek megszerzésére elvégzéséhez szükséges doktori értekezését.
  • időbeosztás: lesz évente (az első és a második félév), és azt javasolta a 1 év mind a nappali tagozatos hallgatók a részmunkaidős. Az az időszak, amelyben ez a tevékenység tulajdonságait kell legalább 160 óra.
  • Tanulási eredmények: a hallgató szerezhet új készségeket kell alkalmazni a fejlesztési doktori értekezését.
  • Nyelv: spanyol vagy a nyelv a cél központ.
  • Típus: opcionális
  • Ellenőrző eljárás: a hallgató köteles igazolást maradjon vezetője által aláírt, a fogadó központ (illetve, ha a címzett kutató), ahol a munkát végezni, és a dátumot és a tartózkodás időtartama tartalmazza.
  • Mobilitás: ennek a tevékenységnek a befejezése után a diák képes választani a Universidad de La Laguna pályázati felhívását az említett mobilitás finanszírozására.

mobilitás

Csomag kutatóközpontok

  • Óraszám: 160
  • Leírás: Legyen kutatóközpontok, ahol neves doktori hallgatók készségek megszerzésére elvégzéséhez szükséges doktori értekezését.
  • időbeosztás: lesz évente (az első és a második félév), és azt javasolta a 1 év mind a nappali tagozatos hallgatók a részmunkaidős. Az az időszak, amelyben ez a tevékenység tulajdonságait kell legalább 160 óra.
  • Tanulási eredmények: a hallgató szerezhet új készségeket kell alkalmazni a fejlesztési doktori értekezését.
  • Nyelv: spanyol vagy a nyelv a cél központ.
  • Típus: opcionális
  • Ellenőrző eljárás: a hallgató köteles igazolást maradjon vezetője által aláírt, a fogadó központ (illetve, ha a címzett kutató), ahol a munkát végezni, és a dátumot és a tartózkodás időtartama tartalmazza.
  • Mobilitás: ennek a tevékenységnek a befejezése után a diák képes választani a Universidad de La Laguna pályázati felhívását az említett mobilitás finanszírozására.

Kutatási területek

1. sor: Táplálkozástudományi Intézet és a kábítószer-biztonság és élelmiszer-ellenőrző trópusi betegségek és fertőző

tanárok:

  • Angel J. Gutierrez
  • Pilar Foronda
  • Agustín Valenzuela

2. sor: Az életminőség és a jólét: biológiai alapjai és szerepe az egészségügyi rendszer

tanárok:

  • Antonio Cabrera
  • Alfonso García M.
  • Ibrahim González
Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Tovább

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Kevesebb