PhD Health Sciences

Általános információk

Program leírás

A program átfogó lefedettséget az alap- és klinikai képzés doktori diplomások különböző ágai Health Sciences and Life Sciences, melyek hozzájárulnak:

1) foglalkoztatását elősegítő magasan képzett személyzet területe nagy társadalmi igény és a technológiai innováció,

2) szakmai fejlődését posztdoktori kutatók az egészségügy és az élettudományok,

3) generációs kutatók a nemzeti egészségügyi rendszer képzés (MIR, FIR, RIL, QIR stb),

4) a kialakulását egyetemi tanár kutató, a személyzet és

5) kutatók képzése vezetett a biotechnológiai ipar.

Indokolás cím

A kereslet és a társadalmi érdek a doktori program Health Sciences

Az egyik nagy társadalmi kihívások által elismert spanyol stratégia Tudományos, Technológiai és Innovációs Horizont 2020 és az EU hogyan egészségügy, demográfiai változások és bienestar¿. Kutatási Elsőbbséget élveznek konkrét iránymutatást megoldására egészségügyi problémák az elit, illetve alkalmazni, tekintet nélkül az alkalmazott módszertan karaktert. Most és az elkövetkező években, a legfontosabb európai szintű demográfiai változás a népesség elöregedése. 2010-ben az európai népesség volt 502.000.000 embert, akik közül 17% volt, több mint 65 éve. 2060 Európa népessége kismértékben növekszik (517 millió), de az emberek több mint 65% meghaladja a 30. Mennyiségi szempontból a minta a demográfiai trendek Spanyolországban és a Kanári-szigetek, különösen, hasonló a többi európai régió, ami azt jelenti, megduplázva az előfordulási korral összefüggő betegségek az elkövetkező években. Ezen kívül konkrét szempontok a Kanári-szigetek, a földrajzi hely és az elszigeteltség, segít meghatározni egy adott demográfiai és egészségügyi profilt. Egyrészt, a Kanári-szigetek egy csomót migrációs útvonalakon Afrikából Európába ment attól, hogy a régióban a kivándorlás egyik bevándorlás. 1991 és 2010-ben, a számos külföldi lakosok nőtt hatszorosára. Másrészt, a Kanári-szigeteken több mint 2 millió lakosú létesítő elosztva 7 sziget, ahol a népsűrűség és az élet szokásai nagyon különböző populációban. Realcionados a szigetjellegből tényezők határozzák meg a diabétesz mellitusz szövődményeinek, vagy előfordulásának betegségek, mint elsődleges hiperoxaluria, gyakrabban, mint más régiókban. Sajátosságai az egészségügyi profil és társadalmi hatása ezen betegségek kialakulását támogatja a Doktori Program Health Sciences hivatkozott kutatási irány betegségekben az öregedéssel járó (krónikus gyulladásos betegségek, idegrendszeri), a közegészségügy és a járványvédelmi fertőző betegségeket és különleges előfordulása a népesség.

A program átfogó lefedettség az alapvető doktori képzést és klinikai gyakorlatot végzettek a különböző ágai of Health Sciences and Life Sciences, melyek hozzájárulnak: 1) foglalkoztatását elősegítő magasan képzett személyzet a terület nagy társadalmi igény és a technológiai innováció, 2) a szakmai fejlődés posztdoktori kutatók az egészségügy és az élettudományok, 3) generációs kutatók a nemzeti egészségügyi rendszer képzés (MIR, FIR, RIL, QIR stb), 4 ) tanárképző egyetemi kutatók, valamint 5) a kutatók képzését vezetett a biotechnológiai ipar.

Integrálása a javaslat ID i Egyetem stratégia

A Biomedicina Universidad de La Laguna , valamint az Astrophysics és a Marine and Maritime Sciences és a Technologies együttes stratégiai területeinek egyike, amint azt az Excel / encia International Campus (atlanti tricontinentális campus) Palmas de Gran Canaria) a MINECO által 2010-ben, amely magában foglalja az oktatási és tudományos fejlesztési alprogramokat, valamint az EHEA-hoz való alkalmazkodást. A résztvevő központokban rendelkezésre álló saját források mellett az Egészségtudományi Program fejlesztése három egyetemi intézet laboratóriumai és infrastruktúrája: az Antonio González Bio-Organikus Egyetem Intézete, a Kanári-szigeteki Trópusi Betegségek és Közegészségügyi Intézet Intézete a Tenerifei Egyetemi Biomed-tikai Technológiai Intézet, a Kanári-szigeteki Biomedical Research Center és a

(Ápolás és kutatóhelyek) a két egyetem kórházában Tenerife (Kanári-szigetek Egyetemi Kórház és Egyetemi Kórház Nuestra Sra. De La Candelaria). Kutatócsoport részt vesz a doktori programban 23 aktív finanszírozott kutatási projektek versenyképes felhívások állami hivatalok országos és két európai projektek: „feltárása Marine Resources for bioaktív vegyületek: Discovery fenntartható termelés és ipari alkalmazások” (MAREX, FP7-KBBE-2009-3), és a "javítása Biomedical Research and Innovation a Kanári-szigetek" (IMBRAIN, FP7-REGPOT 2012-CT2012-316137).

A tapasztalat az a programok végrehajtásában a területen a tudás

Az Egészségtudományi Doktori Program az Európai Felsőoktatási Térség integrációjának és adaptációjának eredménye, melyet a Universidad de La Laguna (ULL) a Biomedicin és Egészség területén a korábbi 1393 / 2007, kettő az Orvostudományi Karon (Orvostudományok és Orvosbiológiai Tudományok) és egy másik a Gyógyszerészeti Karon (Biopharmaceutical Sciences), a RD 778/1998 (Biomedical Research, Biomedical Research and Biomedical Research Klinika, Anyasági és Gyermekegészségügy, Preventív Orvoslás és Közegészségügy) és a biomedicin és biotechnológia POP-hez kapcsolódó doktora, amely az Oktatási és Tudományügyi Minisztérium Minőségmegőrzése megkülönböztetését nyerte meg, megújítva a 2009-2010-es tanévben.

A program része lesz a Doktori Iskola, amelynek létrehozását hagyta jóvá a Kormányzótanács az ULL szeptember 26-tól 2013.-ig az üzembe helyezés, a program tudományosan kinevezi az Általános Orvostudományi Kar és igazgatási lesz hatáskörébe Graduate Bizottság.

kompetenciák

alap

  • szisztematikus megértését egy tanulmányi és elsajátítását készségek és kutatási módszerek kapcsolódó területen.
  • Képessége elképzelni, design, vagy hozzon létre, hajtson végre és fogadjon el egy lényeges folyamat a kutatás és alkotás.
  • Képes hozzájárulni az határainak kiterjesztésére tudás révén eredeti kutatás.
  • Képes végrehajtani kritikai elemzése és értékelése és szintézise az új és összetett gondolatok.
  • Képesek kommunikálni az egyetemi és tudományos közösség és a társadalom általában mintegy saját szakterületükön az utakra és a nyelvek általánosan használt nemzetközi tudományos közösség.
  • Elősegítésének képessége, a tudományos és szakmai kontextusban, tudományos, technológiai, társadalmi, művészeti vagy kulturális fejlődése egy tudás alapú társadalomban.

Készségek és személyes tulajdonságok

  • Fejleszteni olyan környezetben, ahol kevés konkrét információt.
  • Keresse meg a legfontosabb kérdéseket kell megválaszolni, hogy megoldja összetett probléma.
  • Design, létrehozása, fejlesztése és indítson új és innovatív projektek saját szakterületén.
  • Mindkét berendezés és a munka függetlenül egy nemzetközi vagy multidiszciplináris környezetben.
  • Egységes egésszé, kezelni az összetett, és megfogalmazza értékelések korlátozott információ.
  • Kritika és védelmi szellemi megoldásokat.

egyéb készségek

  • Annak tudatában, hogy az etikai elvek és a fontos alkalmazásuk az orvosbiológiai kutatásokban, mind az állatkísérletek és a tárgyak vagy humán mintákban.

képzési tevékenységek

Bekezdés képzési tevékenységek

  • Workshop technikák, eljárások és a legjobb gyakorlatok Research
  • Szemináriumokon Research
  • elmélyültebb szeminárium
  • Ellenőrző találkozók értekezés és a kutatási eredmények
  • Segítségnyújtás a nemzeti vagy nemzetközi konferenciákon
  • Csomag más kutatóközpontok (mobilitás)

Kutatási területek

  • 1. sor: Biomedical Research Clinic
  • 2. sor: anyák és gyermekek egészségére és a serdülők egészsége
  • 3. sor: Közegészségügyi, mentális egészség és egészségügy
  • 4. sor: Cellular and Molecular Pathology
  • 5. sor: Idegtudományi
  • Line 6: preklinikai és klinikai kutatások Drug

felvételi kritériumok

Ajánlott hozzáférési profilok

A hozzáférési profil tanulók részére ajánlott, akik megfelelnek a feltételeknek a feltételezések 1., 2a és 2c az előző részben. Ez azt jelenti, hogy megtette a hivatalos spanyol diplomát területén of Health Sciences, vagy birtokában vannak a diplomát az egyik Life Sciences (biológia, biotechnológia, fizika, kémia vagy biokémia), akkreditálása ) mesterképzés (vagy azzal egyenértékű képzés) területén a Health Sciences vagy b) elvégezték két évvel az orvosképzés szerezni hivatalos diplomát egy különlegesség Health Sciences. Ezek a diákok lesz közvetlen hozzáférést biztosít a doktori program.

Diákok, akik megfelelnek a követelményeknek természetesen 2b szintén figyelembe kell kiegészítőket kötelező képzés készlet.

A többi esetben (2d-2h), Akadémiai Bizottság szerint a tanár határozza meg a lehetőséget a képzés kiegészítőket integrációjának elősegítése és optimalizálása a program keretében azok közül, amelyeket ezekben az esetekben.

Mindenesetre, tekintettel arra, hogy a formáció előnyösen valamilyen spanyol nyelvet tanulók az országokban, ahol a hivatalos nyelv nem a spanyol, bizonyítania kell, át egy interjúban, hogy a szintje a spanyol alkalmas a doktori.

További kiválasztási kritériumok és a felvételi

Diákok, akik megfelelnek az említett követelményeknek az előző részben, szeretnénk, hogy a doktori program biztosítsa a kérelmet legalább a következő dokumentumokat:

  1. legalizált egyetemi feljogosítja arra, hogy hozzáférést, beleértve az egyenértékűség, ha vannak (ha függőben lesz benyújtásáig regisztrációs folyamat) példányát.
  2. eredeti igazolás vagy hiteles másolatát az alanyok vizsgálták az egyetemi diploma, amely lehetővé teszi számukra, hogy elérjék, konkrétan megemlítve a neve, időtartama és jelölése tantárgyak és az átlagos minőségű a tanulmányi eredménye.
  3. Önéletrajz.
  4. motivált írni, hogy miért szeretné folytatni a doktori képzés és a kamat vagy előnyben részesíti a programot online kifejezzék magukat.

felvételi folyamat felelős szerv és összetétele

A program oktatási bizottsága felelős a felvételi eljárásért, a megállapított kritériumok szerint bemutatott előregisztrálások felméréséért. A program honlapján és a Doktori Bizottságon (vagy a Doktori Iskola idején, amikor működésbe lép) közzéteszik a befogadott és a be nem jegyeztetett listát, a megtagadás és az odaadás elismerésének okaival. a befogadók teljes vagy részleges elkötelezettsége. A beiratkozott hallgatóknak az ULL ütemtervének megfelelően formalizálniuk kell a beiratkozást. A Universidad de La Laguna Doktori Tanári Szabályzatának megfelelően (BOC, 2013. január 25) az Akadémiai Bizottság legfeljebb hét egyetemi tanárból és / vagy kutatóból áll, ideértve a tudományos koordinátort is aki elnökként jár el.

Merit értékelési kritériumok

Regisztráció alkalmazások fogják értékelni a Tanulmányi Bizottság szerint a következő skála pontszám:

Baremación kritériumok kérelmezők nyilvántartásba vételi eljárás

  1. Átlagos minőségű átirat, beleértve fokozat egyetemi végzettséggel rendelkezik, vagy bachelor és master (azokban az esetekben, ahol ez a követelmény a programhoz való hozzáférést) (legfeljebb 52%).
  2. Mivel az eltérő kutatási, megfelelnek-e a graduális és posztgraduális konkrét sorra előnyösen kérelmező kutatási mérni, tartalmát illetően a hivatalos mesterképzés, vagy azzal egyenértékű, mint a két éves képzést egy orvosi szakterület (legfeljebb 15%)
  3. Akkreditációja magasabb szintű angol mint olvasásához szükséges az irodalomban és a megértés a képzési tevékenységek ezen a nyelven (akár B2 szint, maximum 8%)
  4. Miután élvezte együttműködés vagy predoctoral ösztöndíjak, díjak (10% -kal)
  5. Csomag más kutatóközpontok vagy külföldi állampolgárok (legfeljebb 8%)
  6. kiegészítő képzés graduális, posztgraduális vagy szakirányú egészségügy területén tudományok (7%)

Különleges felvételi tesztek

nem gondoljuk.

Rendszerek és felvételi eljárásokat tanulók sajátos nevelési igényű eredő rokkantság

A Universidad de La Laguna a diákok és a gondozói rektorhelyettes irodáján keresztül 1999 óta kifejlesztett egy figyelemfelkeltő programot a fogyatékos tanulók (PAED) számára. A program célja az esélyegyenlőség biztosítása és a speciális oktatási támogatási igényű diákok integrációjának elősegítése. Az EL PAED a közvetlen és személyre szabott figyelem útján konkrét intézkedéseket támogat e hallgatók integrált fejlesztése érdekében nyitott és hozzáférhető környezetben. A PAED fenntartja a támogatás stabil szerkezetét rendszeres hívások révén. A személyes interjúk során ismeretesek az igények és egyedi cselekvési terveket dolgoznak ki, a tanárok tájékoztatást kapnak a nehézségekről, tanácsokról és technikai támogatásról. Jelenleg három program van folyamatban, az egyik a halláskiesés (jelnyelv) hallgatóinak támogatása, másik pedig a mobilitási deficit hiányában a diákok szállítására, másik pedig az oktatási környezet adaptálására. További információkért keresse fel a következő linket.

A diákok a részmunkaidős elkötelezettség. Felvételi kritériumok és eljárások. Feltételek változtatni mód

Figyelembe otthon programok és érdeklődés a program a diákok a speciális egészségügyi munka és a képzés figyelembe, úgy becsülik, hogy 30% -40% a diákok választhatják a részmunkaidős állásba. Ezt a beállítást meg kell adni a felvételi kérelmet, vagy egyszer elismerte, abban az esetben bármely körülmény az alább felsorolt, és lehetővé teszi elismerése ez a feltétel sérelme nélkül a szabályok által létrehozott ULL tartózkodás:

  1. Ők dolgoznak és leíró dokumentumok munkaviszonyt;
  2. Ez befolyásolja a szintű testi vagy érzékszervi fogyatékosság meghatározásának szükségességét, hogy a részmunkaidős tanulmány. Ebben az esetben meg kell adnia a tanúsítvány igazolja, hogy a rokkantság foka;
  3. Ellátni az erre szakosodott, vagy egy másik egyetemen részmunkaidőben, hitelezés ez az állapot dokumentált képzés;
  4. Van állapotának elsődleges gondozó eltartottak vagy három évnél idősebb gyermekek felelős. Mindkét feltétel dokumentálni kell akkreditált az illetékes hatóság által;
  5. Mivel rendkívül versenyképes sportoló.
  6. Más körülmények között a családi vagy társadalmi jellegű, hogy kellően indokolt.

Elismerés a hallgatói jogviszony részmunkaidős álláspontot felül kell vizsgálni és ratifikált évente. Mindenesetre, a hallgató kérheti a változás módjának elkötelezettség fejlesztése során a doktori program. A diákok közben is programfejlesztés, elveszíti a feltétel, amelyek az általuk nyújtott részmunkaidős, automatikusan lesz a hallgatók teljes munkaidőben.

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad ... Tovább

La Universidad de La Laguna ha ejercido una importante función de liderazgo educativo, científico y cultural en Canarias durante sus dos siglos de historia, impulsando el progreso de nuestra comunidad y contribuyendo decisivamente a su modernización. Kevesebb