Megtanulják, hogyan kell használni meditáció kezelni a stresszt és a szorongást, hogy javítja a koncentráló és a fókusz, hogy segítsen növelni a teljesítményt és az általános jólét.

A mai világban mindig a rohanás, de Dr. Candace Cheng, az alapító YOU Productions, megtanuljuk, hogyan kell tapasztalni, hogy a teljes éberség keresztül és a meditáció.

Ez persze Elsősorban videók végigvezeti éberség meditáció. Akkor töltse ki a videókat egymás után vagy egyszerűen csak válassza ki az is érdekes.

A neurológusok is kutatott a pozitív hatásait ez a fajta meditáció és azt találták, hogy meditál rendszeresen, akár rövid ideig, segíthet javítani az ember mentális és fizikai jólétét. Többek között juttatások, éberség segít csökkenteni:

  • Feszültség
  • Félelem-
  • Fáradtság
  • A vérnyomást és a pulzusszámot
  • Hagyja Dr. Cheng elvezeti Önt, hogy az agy nyugodtabb és produktív.

Highlights

  • Bevezetés a fogalom az éberség
  • Munkalapok, hogy meghatározza a saját céljait, terveit és követés
  • Idejű hozzáférést, így a pálya itt, amikor szüksége van rá!
  • Videó alapú gyakorlatok kezdőknek és haladó felhasználók számára
  • Ajánlott irodalom és további források
  • Figyeljük meg a közvetlen és hosszú távú hatásai a meditáció az Ön számára
  • Állítsa be a tervet, hogy segítsen bele éberség a mindennapi életben
Program oktatási nyelve:
  • Angol

5 további kurzus Of Course Learning »

Ez a kurzus On-line
Start Date
Nyílt Regisztráció
Duration
Kérj Információt
Részidős oktatás
Price
29 GBP
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Nyílt Regisztráció
Jelentkezési határidő
Start Date
Nyílt Regisztráció
Jelentkezési határidő

Nyílt Regisztráció

Location
Jelentkezési határidő
End Date