Orvostudomány

Általános információk

Program leírás

A Medical School (BS) kínálnak a Campus Nova Iguacu, teljes munkaidőben, tartós 12 félév, a teljes munkateher 7990 óra osztályban.

tananyagszervezés

Az építőiparban a tudás integrált és összehangolt módon a tanterv által vezérelt kompetencia megköveteli újragondolása pedagógiai kultúra középpontjában természetesen a kötelezettségvállalás a tanítás-csoport. A munkamódszer testületi célja a kritikus megértése egészségügyi valóság és a képzés a humán szakmai, fényvisszaverő, működő, demokratikus és elkötelezett a szociális kérdésekre. Ez szélesebb képet a tanítás és a tanulás megköveteli egy új szemlélet a tanár tekintetében előzetes tudás, szükségleteit, és érdekeit, és minden diák tanulási ritmusát.

Ezért kell dolgozni „a diákok képesek létrehozni közötti kapcsolatokat a kapott információkat, és hogy, és a tudást megszerezni és újjáépítése (Santomè, 1998).

A megküzdési szempontjából kapcsolatos helyzetekben orvosképzés keretében, a tananyag által vezérelt hatáskörébe Medicina de Itaperuna Természetesen felépítése a következő: - tananyag mátrix, amely 12 lefedő modulok tárgyak integrátorok szemináriumok (SI), PIESC integrációs program iskolában, és a közösségi szolgáltatások) és szakmai. Minden modul le van tanítás szándéka ezek eloszlásában, attól függően, hogy a komplexitás, amelyek megfelelnek; - Tanítási Rugalmas modulok, tagjai választani, és kiegészítő tevékenységet folytatnak, azzal a céllal, megkönnyítve a formáció a diák. Ezek a különböző méretei orvosi tananyagba egymástól csak olyan célokra didaktikus magyarázatot. Azonban ez a csuklós strukturálása pedagógiai projekt. Így a tantervi szervezése során arra törekszik, hogy integrálja a tudományágak egész az ő fizetés.

Laboratories

A laboratóriumok szolgáló orvosi iskola célja, hogy a gyakorlati képzés a tanulás tartalmát tudományág. A politikai szigorúan megfelel a tantervi óra, de vannak részvételének ösztönzése a tanuló tanulni ingyen. Van egy általános menedzsment laboratóriumok foglalkozni adminisztratív és technikai kérdések, amellett, hogy a pre-előkészítő osztályok. A fő irányvonalait laboratórium állandó karbantartást és a frissítéseket, hogy megfeleljen a menetrend a szolgáltatás prioritások az igények oktatási és kutatási programok Az alábbiakban a laboratóriumok által használt orvosi iskola főbb jellemzői és berendezések jegyzéke.

Az egyetemi kurzus orvoslás használja az alapvető elvek multidiszciplináris laboratóriumok a School of Biological és Egészségtudományi (FaCBS), a következő bontásban: - A misszió multidiszciplináris laboratóriumok, hogy bemutassa a tudományos gyakorlati érintkezés a kísérleti tudományok hogy megszilárdítsa a tudás tudományos technikus. A cél az, hogy fut a kettősség megfigyelés tárgyalás megerősítését tudományos gondolkodás felfedező szükséges az evolúció tudomány.

  • Az infrastruktúra multidiszciplináris laboratóriumok áll hét (07) különálló laboratóriumi egység gyakorlati órák a megvalósítási módok, amelyek az alábbi listából: Laboratóriumi 1-6 plusz Parazitológiai Laboratórium.
Utoljára frissítve aug. 2017

Az iskoláról

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seçã ... Tovább

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seção I, pág. 14017. Tem como mantenedora a Associação de Ensino Superior de Nova Iguaçu - SESNI, entidade sem fins lucrativos, de natureza filantrópica, com sede e foro na cidade de Nova Iguaçu - Estado do Rio de Janeiro. Tem como sede o Campus I, através do qual interage, nos âmbitos social, econômico, cultural e político com a Baixada Fluminense e com o norte do Estado do Rio de Janeiro, gerando tecnologia e conhecimentos fundamentais para o progresso dessas regiões, para o Estado e para o País. Kevesebb