Az orvosi oktatási program elsődleges célja, hogy magabiztos orvosokat készítsen fel, akik rendelkeznek tudással és készségekkel a nemzetközi normák szerint az egyetemi orvosi képzésben. Programunk az Orvosi Oktatás Világszövetségének (WFME) globális szabványain alapszik. A döntés-akkreditációs tanács szerint az N05 MD programot 2018. január 10-én nyújtották be.
Az MD program négy fő szakaszra terjed ki
I. szakasz (I-IV kifejezések) - Az orvosbiológiai tudományok alapjai, Rendszer alapú test felépítése és funkciói rendszer alapú, Klinikai készségek (különösen kommunikációs készségek / eljárások, manipulációk), Bevezetés a kutatási módszertanba, PBL foglalkozások (a teljes tanfolyam mellett) .
II. Fázis (V_VI kifejezések) - a fő hangsúly a betegségek patogenezisére és morfológiai alapjaira (rendszer alapú), a fizikai diagnózis bemutatására és az integrált esettanulmányra (a teljes tanfolyam mellett) kerül.
III. Fázis (VII-VIII. Ciklus) - klinikai ismeretek integrálva a klinikai készségekkel - belgyógyászat, sebészet, gyermekgyógyászat, szülészet / nőgyógyászat, fül-orr-gégészet stb.
IV. Fázis (IX – XIII. Ciklus) - Klinikai kötődések / rotációk az ágy melletti oktatáson és a releváns klinikai készségek elsajátításán alapulva - belgyógyászat, sebészet, Ob / Gyn, sürgősségi orvoslás, geriátria, gyermekgyógyászat, fertőző betegségek, sürgősségi orvoslás és orvosi genetika (vertikális) integráció).
A kurzusok programcéljait és tanulási eredményeit az előadások (klasszikus és interaktív), csoportmunka, gyakorlati foglalkozások és a hallgató önálló munkája révén érik el.
Az előadások középpontjában a vitatémák szükséges rendelkezéseinek felvázolása, megalapozott kérdések megfogalmazása és kritikai elemzés áll. A modern oktatási módszerek, például a problémalapú tanulás (PBL), a szerepjáték, az esettanulmány, az oktatóanyagok, a klinikai alapú tanulás (CBL) és az ágy melletti oktatási (BST) módszerek alkalmazásával a hallgatók a kapott ismereteket integrálják a klinikai készségekbe .