Nemzetközi egyetemi program (IUP) az orvostudományban

Általános információk

Program leírás

Az 1946. március 5-én alapított Universitas Gadjah Mada Orvostudományi, Közegészségügyi és Ápolási Universitas Gadjah Mada (FK-KMK UGM) az évek során gyorsan fejlődött és fejlődött. Az FK-KMK UGM vezető pozícióba lépett Indonéziában, Ázsiában és a világon. Több ezer öregdiák végzett diplomával és színesítette az egészségügyi ágazatot Indonéziában és az egész világon. A trópusi éghajlattal, kellemes légkörrel rendelkező campusban található, és különféle létesítményekkel rendelkezik, amelyek támogatják az oktatást, a kutatást és a közösségi szolgáltatást. Az Orvostudományi Iskola elképzelése, hogy kiváló nemzeti egészségügyi oktatási program legyen, amely innovatív, globálisan szabványosított és felsőbbrendű, valamint a nemzet és az emberiség érdekeit szolgálja professzionális emberi erőforrások támogatásával. Az FK-KMK UGM egyetemi hallgatójának tanulási szakaszai tartalmazzák a 3 ötéves alapképzési szakot, a 2 éves szakmai szakot és az egyéves gyakorlatot.

Két program létezik:

Nemzetközi program

  • Indonézia vagy más országok pályázói az elmúlt három évben végzettek a középiskolai végzettséggel.
  • Az indonézek számára: telt bejárati vizsga, többek között: alapkutatás (matematika, kémia, fizika és biológia), Gadjah Mada Scholastic teszt (GMST = pszichológiai teszt), angol, szituációs teszt (SJT) és MMPI. Más országokból érkező hallgatóknak bejárati vizsgát tettek az alapkutatás (matematika, kémia, fizika és biológia), a GMST és az interjú során.
  • Jó állapotban.

A különbség a rendszeres és a nemzetközi program között

A rendszeres és a nemzetközi program közötti kurzusprogram mintegy 90% -a hasonló. Néhány különbség a nemzetközi programban: az előadások angol nyelvű oktatási nyelvként kerülnek megrendezésre, a nemzetközi egészségügyi rendszer megismerése (a D2 blokkban), és kötelezően rendelkeznie kell tapasztalattal a kimenő külföldről egy választható blokkban (D3 blokk) .

Tanterv

Az 1992/1993-as tanévben az FM az orvostudományi oktatás alapképzésének tantervét indította el Indonéziában (KIPDI) a Problémaalapú tanulás stratégiájával. 2003-2004-ben integrált tananyagot használt 21 blokkban, PBL stratégiával. A 2007/2008-as tanévben a korábbi blokkok módosításait hajtották végre. A 2013/2014-es tanévtől kezdődően a blokkokba integrált és a PBL-stratégiába integrált, az indonéz orvostudományra szabott tanterv került bevezetésre az SKDI 2012-ben. Ezzel az új rendszerrel 3,5 év alatt tartják az egyetemi oktatást, és 2 éves klinikai rotációs fázist.

Várható tanulási eredmény (ELO)

Az USPM-ben diplomázott hallgatóknak 8 ELO-ja van, ezek szabványos nemzeti illetékesek (1-7. Körzet) és helyi illetékesek (8. terület)

  1. Nemes szakértelem területe
    1. Higgyetek a Mindenható Istenben.
    2. Van erkölcsi, etikai és fegyelmi tulajdonsága.
    3. Tartsa be a törvényt.
    4. Legyen éber a társadalmi és kulturális ügyekben.
    5. Magatartás a szakmai magatartásban.
  2. Befektetési és kapacitásépítési terület
    1. Végezzen önfelismerést
    2. Az egész életen át tartó tanulás megvalósítása
    3. Bontsa ki a tudást
  3. A hatékony kommunikáció területe
    1. Kommunikáció a betegek és családjaik között.
    2. Kommunikáció a munkacsoportok között.
    3. Kommunikáció az érdekelt felek és a társadalmak között.
  4. Az információkezelés területe
    1. Értékelje az információkat és a tudást.
    2. Az egészségügyi szakemberek, a betegek, a társadalmak és a kapcsolódó felek számára az információ és a tudás hatékony támogatása az egészségügyi szolgáltatások minőségének javítása érdekében.
  5. Az alapvető orvosi tudományok területe: a jelenlegi orvosbiológiai tudományok, a humanitárius tudományok, a klinikai orvostudomány és a közegészségügy / megelőző orvoslás / közösségi orvoslás alkalmazása az egészségügyi problémák holisztikus és átfogó kezelésére.
  6. Klinikai készségek területe
    1. Végezze el a diagnosztikai eljárásokat.
    2. Végezze el a holisztikus és átfogó menedzsmentet.
  7. A közegészségügyi problémák kezelése
    1. Az egészségfejlesztés megvalósítása egyéni, családi és közösségi szinten.
    2. Az egyéni, családi és közösségi szintű egészségügyi problémák megelőzése és korai felismerése.
    3. Egészségügyi problémák kezelése egyéni, családi és közösségi szinten.
    4. Az egészség javítása érdekében felhatalmazza és együttműködhet a közösségekkel.
    5. Az erőforrások hatékony, hatékony és fenntartható kezelése az egészségügyi problémák megoldása terén.
    6. Alkalmazzon specifikus egészségügyi politikákat, amelyek Indonéziában minden régióban kiemelt fontosságúak.
  8. Az érdekelt felek által elfogadott helyi kompetenciák
    1. Orvosi sürgősséget kell végezni.
    2. A katasztrófákra való felkészültség kezelése.
    3. Közösségi és családi egészségügyi problémák kezelése szakemberek között.
    4. Magabiztosabban végezze el a szakmát az orvosi terület iránti érdeklődése alapján (19 modulból álló választható blokkokban).

Tanfolyam program, tanítás és tanulás

A hét területet és a helyi kompetenciákat 21 konkrét témakörre és 14 klinikai rotációs szakaszra (lásd alább) lefordítottuk, amelyekben a tanulási folyamat 3 fázisába került. Mindegyik blokk hasonló a 6 sks-hez, míg a gyakornoki szakaszok 2-10 sks között mozognak.

A tanulási folyamat fázisai a következők:

1. fázis az "Orvostudomány Alapítvány" témával (1. év). E szakasz végén a tanulóknak meg kell értenie:

  • Az egyensúly alapvető jellege és működése (homeosztázis), valamint az emberi test normális egyensúlyát megszakító körülmények.
  • A filozófia, miszerint az orvosi szakma egész életen át tartó tanulás és az egészségügyi rendszer része.

A 2. fázis a „Átmenet elméletből a gyakorlatba” (2.-3.5. Év) témát használja, mivel ez közepes szint. E szakasz végén a diákok várhatóan:

  • Ismerje meg a betegség, a megelőzés és kezelés alapvető fogalmát.
  • Összeállítsa a különféle ismereteket és klinikai készségeket strukturált és szisztematikus módon az egészségügyi kérdések kezelése során.

Ebben az új PBL módszerben a hallgatóknak 21 blokkot kell kitölteniük a diploma megszerzése érdekében. Az egész blokkok 3,5 év alatt elkészíthetők, 165 félév kredit egységgel együtt dolgozattal együtt. A tanulás az osztályokon való részvételből, oktatóprogramokból (kis csoportos beszélgetések), gyakorlati ülésből és készségfejlesztésből áll, mint az alapvető klinikai kompetencia (BCC) a készségek laboratóriumában. A BCC célja, hogy klinikai tapasztalatokat nyújtson a hallgatóknak, mielőtt kórházi klinikánál gyakorlati képzésüket folytatnák. Amikor a hallgatók elvégezték az egyetemi programot, a hallgató megkapja a S.Ked fokozatot (orvosi alapképzés).

A 3. fázis a Doktor a gyakorlatban (4. és 5. év) témáját használja. E szakasz végén a diákok várhatóan:

  • profi módon végezzen megelőző intézkedéseket és kezeléseket a beteg, a család és a közösség egészségügyi kérdéseivel szemben, és az orvos, az ő felhatalmazása szerint betartja az elveket, az etikát és az értékeket.
  • terjesszen elő egy másik egészségügyi intézményt, amely hatékonyabb és hatékonyabb egészségügyi ellátást biztosít.

Ezt a fázist nevezik a klinikai rotációs periódusnak, amely az az időszak, amelyben az orvostanhallgató az oktatás klinikai részében különféle „dolgozó” szolgáltatásokon megy keresztül 2-10 hetes klinikai szakaszban (lásd az alábbi táblázatot). A klinikai program tanulmányi időtartama 2 év, 35 sks vizsgálati terheléssel. A diploma megszerzése után a hallgató a doktori címet megkapja, mielőtt megkapja a dr. (orvos).

Felvételi követelmények

Indonéz jelöltek

  • Az elmúlt három év végzősei;
  • Indonéz középiskolai képesítés (Exact Sciences / IPA); vagy
  • A-szintű képesítés; vagy
  • IB minősítés;
    * A kötelező tárgyak a biológia és a kémia;
  • Nem színvakság.

Tengerentúli jelöltek

  1. A felvételi időszakra május 18-án maximum 25 éves lehet;
  2. Intézményi TOEFL pontszám legalább 500 (papír alapú) vagy 173 (számítógépes) vagy 61 (internet alapú), vagy IELTS pontszám legalább 5,00, vagy MUET pontszám legalább 4,00 sávban;
    * Kettős fokozatú pályázók esetében: IELTS bizonyítvány, minimum pontszáma 6,5;
  3. Nemzeti és / vagy nemzetközi díjak igazolása tudományos vagy nem akadémiai (sportbajnokság / előadóművészeti bajnokság (ha van ilyen));
  4. STPM minősítés minimális CGPA 3,00 (4.00 skálán) / 3B tudományos tantárgyak esetében; vagy
  5. Az orvosi ellátás előtti minősítés minimum CGPA 3,00 (4,00 skálán); vagy
  6. Alapítványi program / A-szint vagy azzal egyenértékű képesítés (kanadai elő-egyetem, dél-ausztrál hallgatók, kanadai nemzetközi befogadási program, Monash Egyetem Alapítvány éve, Egyetemi Alapítvány Tanulmányok Új-Dél-Walesben, A-szintű, felsőoktatási bizonyítvány Tamilnaduban, India).

Felvételi eljárások

  1. Iratkozzon fel egy alkalmazásfiókra.
  2. Töltse ki az online jelentkezési lapot, és töltse fel a szükséges dokumentumokat (minimum 200 kb és maximum 800kb).
  3. Fizesse meg a vissza nem térítendő pályázati díjat a Bank Mandiri, BNI, BRI, BSM vagy BTN Multi-Payment System rendszerén keresztül.
  4. A belépőkártya az alkalmazásfiókban említett napon nyomtatható.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila.

Considered one of the oldest universities in Indonesia, Universitas Gadjah Mada serves as a pillar of educational awakening in Indonesia and purports to be a defender and disseminator of Pancasila. Kevesebb