Mester Biomedical Engineering
Georgian Technical University
Kulcs információ
Campus helye
Tbilisi, Grúzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GEL 5 500 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Évközi oktatás külföldi hallgatók számára
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az orvosbiológiai mérnöki program oktatási céljai közé tartozik a mérnöki és az életismereti alapelvek integrálása egy átfogó tantervbe, amely felkészíti a hallgatókat a doktori programba, a biomedicinális iparba vagy a szakmai iskolába való belépéshez. Elsődleges kutatási területek: biomedikai képalkotás, biomedikai implantátumok és eszközök, szívelektrofiziológia, többszámú számítástechnikai modellezés, szövettani és regeneratív gyógyászat.
A program rendelkezik a diplomások egy szigorú, széles körű felsőfokú oktatás a mérnöki párosulva alkalmazott biológia, amely felkészíti a diplomások a sok különböző karrier az orvosbiológiai mérnöki. Olyan felkészítő szakképzettséget biztosítson a diákoknak, akik mérnökök gyakorlására törekszenek.
Program Előfeltételek
A pályázó a grúz jogszabályokkal összhangban engedélyezett.
Tanulási eredmények / kompetenciák
A tudás és a megértés
- A biomedikai mérnöki szakterület mély ismerete, az elméletek és elvek kritikai megértése, a terület komplex kérdéseinek megértése;
- Fejlessze át a fejlett alapelvek alapos ismeretét az orvosbiológiai mérnöki programban. Tudatosság az aktuális és élvonalbeli témákról az orvostudományi mérnöki szakban.
- A Biomedical Engineers által rutinszerűen végzett értékelések biológiai alapjainak megértése
A tudás alkalmazása
- Az orvosbiológiai méréstechnika területének specifikus alkalmazása;
- Kutatások vagy gyakorlati projektek fejlesztése összhangban;
- Fejlessze ki a kritikai felülvizsgálati készségeket a Bio-Orvosi Műszaki területen.
- Annak fejlesztése, hogy kritikailag értékelje a jelenlegi előrelépéseket a kérdések és viták területén az orvosbiológiai mérnöki.
- A matematika, a tudomány és a mérnöki ismeretek biomedikai mérnöki problémákra való alkalmazása.
- Kísérlettervezési és kísérleti képesség, valamint adatok elemzése és értelmezése.
- Olyan képesség, hogy tervezzen egy rendszert, komponenst vagy folyamatot a kívánt igények kielégítésére.
- A mérnöki problémák azonosítása, megfogalmazása és megoldása.
- Olyan képesség, hogy méréseket végezzen és értelmezzen az élő rendszerekről, kezelje az élő és a nem élő anyagok és rendszerek közötti kölcsönhatásokat.
- A biológia és fiziológia ismerete.
- Nyilvánvaló nyilvános véleménynyilvánítás a megfelelő ismeretekkel és logikával összhangban a szakmai és az általános közönség számára.
- A mérnöki gyakorlathoz szükséges technikák, készségek, modern mérnöki és számítástechnikai eszközök használata.
- Képesség működni a multidiszciplináris csapatokon.
- A matematika (beleértve a differenciálegyenleteket és statisztikákat), a tudomány és a mérnöki tudás alkalmazását a mérnöki és biológiai interfészek problémáinak megoldására.
- A felismerés, hogy szükség van, és a képesség, hogy vegyenek részt az élethosszig tartó tanulás.
- A kortárs kérdések ismerete
az ítéletalkotás
A mérnöki megoldások globális és társadalmi kontextusban kifejtett hatásának megértéséhez szükséges széleskörű oktatás, valamint az absztrakt adatok és / vagy helyzetelemzések analízise az alapok standard és néhány megkülönböztető módszere és formája alapján
Kommunikációs képességek
- Egy hatékony kommunikáció képessége szóban és írásban.
- Az Ötletekről, a meglévő problémákról és azok megoldásairól szóló részletes írásos jelentések elkészítése.
- Tájékoztatás szájon át a szakemberek és nem szakemberek утпдшыр és idegen nyelvek.
- A modern mérnöki, információs és kommunikációs technológiák kreatív használata.
- Nyelvi és idegen nyelvi kommunikációra való készség.
Tanulási készségek
- A saját tanulás folyamatának többoldalú és következetes értékelése;
- A további tanulmányok szükségességének meghatározása;
- A saját tanulás irányainak meghatározása, a szakmai ismeretek és tapasztalatok gazdagításának céljaival.
Értékek
- Részvétel az értékek kialakításában és a fenntartható megvalósításukra irányuló törekvésekben;
- A szakmai értékek védelme (pontosság, pontosság, objektivitás, átláthatóság, szervezet stb.);
- Annak megértése, szakmai és etikai felelősség
A tanulási eredmények elérésének formái és módszerei
Előadás
Szeminárium (a csoportban dolgozó)
Gyakorlati órák
Laboratóriumi osztályok
Gyakorlat
Konzultációs formák és a tanulási eredmények elérésének módszerei szerepelnek az Oktatási Programban, és a következő linken találhatók: http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Gömbök Foglalkoztatási
Olyan szervezetek és vállalatok, amelyek: javítják a berendezéseket, például szív-szelepeket és a mesterséges végtagokat, valamint hozzájárulnak különböző orvosi eszközök, például szívritmus-szabályozók kifejlesztéséhez. Kutatókkal, kémikusokkal és orvosokkal kutathatnak a kórházakban és egyetemeken. Segítenek továbbá a komplex orvosi rendszerek fenntartásában és felügyeletében, miközben kórházakban dolgoznak.
A biomedicinális mérnökök rendelkezésére állnak óriási munkalehetőségek a különböző területeken, mint például az orvosi berendezések gyártása, ortopédiai és rehabilitációs mérnöki, molekuláris, celluláris és szöveti mérnöki szolgáltatások a köz- és a vállalati szektorokban. A kórházakban is felszívódhatnak, hogy értékes tanácsokat adjanak az orvosi berendezések állapotáról. A biomedicinális mérnökök a számítástechnika, a fiziológia, az orvostudomány és a legmodernebb technológiák feltalálása terén is harmonikusan dolgozhatnak az orvosokkal a kutatási tevékenységekben.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc in Biomedical Engineering
- Groningen, Hollandia
Bachelor of Engineering in Biomedical Engineering
- Limerick, Írország
Bachelor's Degree in Biomedical Engineering (English)
- Leganés, Spanyolország