A tanfolyam egészségügyi oktatás (M. A.) orientált mester tanulmány során a tartalmi és szervezeti felépítését tanulmányok a tanári szakma a szakiskolákban Türingiában (14. § ThürLbG).
felvételi követelmények
Befejezve (államilag elismert) szakképzés szakosodott foglalkozás egészségügyi és szociális munka, vagy egy hasonló szakképesítés és
Igazolása egyetemi orvosi oklevél oktatás (Bachelor), vagy hasonló mértékben (incl. Szakmai és oktatási érdekek)
Részletek a tanulmány modell
A tanfolyam egészségügyi oktatás (M. A.) felajánlott egy részmunkaidős tanulmányi program, d. h. van tömörített jelenléti ülés, hogy össze lehet kötni a szakmai tevékenység is. Ebben az időszakban a két jelenléti időszak konszolidálja az oktatás tartalma által irányított önálló tanulás. Az idő a jelenlét egyetemünkön tartalmaz 5 blokk hétvégén szemeszterenként, amely kerül sor csütörtöktől hétfőig.
szemesztert külföldön
Meg lehet tanulni az Erasmus + elvégzése után az első tanév egy európai egyetemen másik részt vevő országban, ott bővíteni a szociális és kulturális készségek és optimalizálja a munkahelyi kilátások. Most megtudhatod, a felsőoktatási rendszer egy külföldi egyetemen is tudja a tanítási és tanulási módszereket. A szolgáltatás keretében nyújtott egy szemesztert külföldön egyetemi tanfolyam lehet ismerni kell.
Tartalmát, célkitűzéseit és a vizsgálat végén
A Bachelor kvalifikálta magát a munka-alapú oktatás, a master fokozatot is alkalmazni szükséges elméleti órák és a vizsgák figyelembe a szakiskolákban az egészségügyi ágazatban. Erre mi közvetíti a tudást és készségeket, amelyek megfelelnek a magas színvonalú tanárképzésre.
Megváltoztatásával szakmai jogszabályok egészségügyi szakemberek ilyen. b. A mentős törvény (NotSanG) 2013, az igények a tudományos képesítések tanárok. A főiskolai diplomát, hogy a szakmai gyakorlati órák minősített használható az elméleti órák és a vizsgák figyelembe a szakiskolákban az egészségügyi diplomáját követelmény. Az egymást követő Master program Medical Education (M. A.) találkozunk a többi kormányzati minőségi követelmények tanárok a szakiskolákban az egészségügyi ágazatban. Ugyanakkor a meghatározott feltételek az állami törvények követelményeket a felvételi orvosi pedagógusok eltérhet. A diákok tehát arra kell törekedniük az érintett állam illetékes minisztériumok és e célból információt.
Medical Education (MA) - A tantárgy tartalma
Az egymást követő mester program épít a már megszerzett tudás és képességek a diplomát Medicine Pedagógia és terjeszkedik tovább annak érdekében, hogy megfeleljen az elvárt szintet, hogy a magasan képzett tanárok.
A szöveges tartalma modulok van hozzárendelve 2008/12/03 három pilléren alapuló és a türingiai tanárképző törvény.
A Master program Medical Education tehát három fő prioritást:
Oktatási Tudományos és szakoktatás
Első szakmai tárgy Health Science
Második szakmai tárgy ellátás és kezelés Tudomány
Oktatási Tudományos és szakoktatás
A súlypont "Oktatási Tudományos és Szakképzési" a szakmai tervezés tanítási és tanulási helyzetekben és oktatási kutatási tevékenységet.
A tanfolyam tartalma által közvetített nevelési oktatási módszerek interaktív és interdiszciplináris tanulási egységek és formájában probléma-alapú tanulás. Ez magában foglalja a megszerzése didaktikus tanítási módszerek és pedagógiai tanítási készségek. Keresztül kis tanulócsoportok projekt-alapú, gyakorlati megközelítést lehet integrálni a szeminárium és gyakorlat kialakítása.
Egyetemünk gyakorlati előadások és a kompetencia-orientált tanulás és tanítás. Minden blokkban hétvégén dolgozik intenzíven gyakorlati kérdés. A tanítási és vizsgáztatási módszerek, valamint a tanulási és tanítási alapulnak szilárdan összpontosított tanulási célokat. Tulajdonjogát a diákok a mester szak van a hangsúly: csak azok, akik felelősek és megtanulja tudja felülmúlni önmagát, az ismeretek és képességek elsajátítását, felelősséget - maguk és mások.
megszerzésére kívül és elmélyíteni tudásukat szakmai tanítási és tanulási folyamatok, oktatási és egészségügyi pszichológia a struktúrákat és koncepciókat és ápolási didaktikai lépéseket. Hogy dolgozzon kompetencia-orientált egészségügyi szakemberek, vásárolhat az oktatási és tanítási készségek, amelyek megfelelnek a magas szintű tanárképzési és gyakorlat azok alkalmazásában felnőttképzési, valamint a tanterv és iskolafejlesztés.
Első szakmai tárgy Health Sciences
Ebben fókusz akkor beleásniuk ismeretek és készségek egészségügyi tudományos téma. A hangsúly itt az önálló munka interdiszciplináris projekt keretében a Health Sciences. Azt, hogy egy kutatási projekt, amelyben a kérdések a mentális egészség összefüggésében a munka és a szervezet, az egészség az életciklusa és járványtan cím és munkaegészségügyi tudományosan.
Második szakmai tárgy ellátás és kezelés Kar
Care Tudományos és terápia tudományos ismeretek, akciótervek neurológiai rehabilitációs és a krónikus betegek és a szakmai lépéseket a kritikus helyzetekben, klinikai diagnosztikai módszerek és konkrét didaktikai egészségügyi szakemberek további kiemeli a szak Medical Education (M. A.). Itt működik az esetben orientált, valamint az önálló kiválasztott tudományosan megalapozott (evidence-based) orvosi és modern oktatási tartalom.
Karrier kilátások
Ennek eredményeként, a bolognai folyamat és az ehhez kapcsolódó fejlesztési tanárok a jövőben lehetőségük lesz tanítani a megfelelő egyetemi végzettség az iskolákban az egészségügyben. Mivel a képzés nem szabványosított az iskolákban az egészség az egyes szövetségi államok is vannak különböző képesítés követelmények tanárok. Az ország-specifikus beállítási követelmények alkalmazásáról.
A Master program Medical Education készíti fel a tanári tevékenység elmélete és gyakorlata előtt:
a szakiskolákban az egészségügyi (egészségügyi és Kinderkranken- / ápolási, geriátriai ápolás, anyasági ápolási, egészségügyi oktatás ápolás, a munkahelyi, fizikoterápia, logopédia, a sürgősségi orvosi és mentési segítséget, MTAF, röntgenológus, MTLA)
tanórán kívüli és vállalaton belüli képzési
Ezen túlmenően, képzett tanuló szakoktatási tevékenységek különböző intézmények és cégek, mint például:
a személyi és szervezeti fejlesztési és minőségirányítási az egészségügyi cégek
az egyesületek, szervezetek, az egészségügyi biztosító társaságok, többek között az intézmények az egészségügyi és szociális szolgáltatások
Kezelése több profi csapatok az egészségügyi és szociális szolgáltatások
Oktatási tanácsadás szakmai segítők, a betegek és családjuk a járóbeteg szakellátó központok