MSc Nursing (Előzetes regisztráció - Felnőtt)
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
2 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi hallgatóknak | otthon tanulók: 9250 GBP
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
Az MSc Nursing (előzetes regisztráció - felnőtt) képzés célja, hogy felkészítse a végzetteket a felnőtt ápolás komplex, igényes és hasznos területére. A tanfolyam a legkülönfélébb háttérrel rendelkezőknek lehetőséget biztosít arra, hogy átadják készségeiket, hogy regisztrált ápolók (felnőttek) lehessenek.
Ez a mesterképzés azon diplomások számára készült, akik arra törekszenek, hogy jogosultak legyenek az Ápolási és Szülésznői Tanács nyilvántartásába való jelentkezésre.
A kurzus a Nursing and Midwifery Council (NMC) alapértékein alapul, és célja a kritikai gondolkodás képességének és a vizsgálódás szellemének elősegítése.
Az elmúlt néhány évtizedben az egészségügyi és szociális ellátás megváltozott kontextusa miatt az ápoló szerepe tovább fejlődött, ami új szerepkörök és szolgáltatások széles skáláját eredményezte. A regisztrált nővérek (felnőttek) jelentős szerepet töltenek be az egész életen át tartó személyek ellátásának irányításában és koordinálásában; tisztában vannak az általuk gondozottak komplex mentális, fizikai, kognitív és viselkedési gondozási szükségleteivel.
A mesterképzés célja olyan regisztrált ápolónők (felnőttek) fejlesztése, akik előnyben részesítik az embereket a biztonságos és hatékony ellátás biztosításával, a gondozottak oktatásával a technológia használatával, az egészségügyi ismeretek előmozdításával az egészségkárosodás megelőzése érdekében, valamint az egészséges választások és életmódok támogatásával. A kurzus célja a hallgatók szakmai értékeinek és társadalmi lelkiismeretének emelése, hogy felkészítse őket a jövőbeni egészségügyi szerepekre.
Az ápolók bizonyítékokon alapuló tudást fordítanak az egészségügyi ellátás javítása érdekében, miközben fenntartják és hangsúlyozzák a személyközpontú ellátás etikáját. A tanfolyam moduljait erre a célra tervezték, és célja az innováció ösztönzése, a minőség javítása, a kockázat kezelése és a termelékeny változások területeinek meghatározása.
A University of Lincoln a gyakorlati partnereinkkel közösen látja el, hogy felkészítse a hallgatókat arra, hogy dinamikus nővérekké váljanak, akik alkalmasak a gyakorlatra a gyorsan változó és kihívásokkal teli ellátási környezetben.
A személyes oktatás prioritása
A University of Lincoln arra törekszünk, hogy hallgatóink tapasztalata vonzó, támogató és tudományos kihívást jelent. A koronavírus-járvány idején alkalmazkodtunk a kormány útmutatásaihoz, hogy megóvjuk diákjaink, munkatársaink és közösségeink biztonságát. Angliában az összes fennmaradó Covid-19 jogi korlátozást 2022 februárjában feloldottuk a kormány Covid-19-zel való együttélési terve alapján, és elfogadtuk a biztonságos visszatérést a személyes oktatáshoz az egyetemen. Adott esetben a személyes oktatást a digitális eszközök és technológia használata fokozza, és online lehetőségekkel egészítheti ki, amennyiben ezek támogatják a tanulási eredményeket.
Teljesen készen állunk arra, hogy terveinket módosítsuk, ha a kormányzati iránymutatások változása ezt szükségessé teszi, és igyekszünk tájékoztatni a jelenlegi és leendő hallgatókat.
"Ez az információ helyes volt a közzététel időpontjában (2023. július)"
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
Az együttműködés kulcsfontosságú része ennek a mesterképzésnek, és a hallgatókat arra ösztönzik, hogy tanuljanak más egészségügyi szakemberektől és más egészségügyi szakemberektől. A hallgatók képesek lesznek alkalmazni tanított tanulási tapasztalataikat a valós környezetben, mivel a program 50 százalékban elméletből és 50 százalékban gyakorlatból épül fel.
A hallgatók együttműködve és partnerségben dolgozhatnak oktatókkal, gyakorló szakemberekkel, szolgáltatást igénybe vevőkkel és más hallgatókkal. A kurzus célja, hogy képessé tegye a hallgatókat arra, hogy rugalmas, gondoskodó, reflektív és élethosszig tartó tanuló ápolókká váljanak, hogy megkönnyítsék az egyéb szerepek és szolgáltatások megismerését, az ügynökségek közötti együttműködést, valamint a szakmai határokon átnyúló munkavégzés önbizalmát.
Diák mint producer
Ebben a kurzusban a kutatással foglalkozó és bizonyítékokon alapuló tanulás és tanítás képezi a hallgatók tanulási tapasztalatának középpontját. A Student as Producer egy olyan tanítási és tanulási modell, amely arra ösztönzi az akadémikusokat és az egyetemi hallgatókat, hogy együttműködjenek a kutatási tevékenységekben. Ez egy olyan program, amely elkötelezett a cselekvésen keresztüli tanulás mellett.
A hallgató mint producer alapelvei a felfedezés, az együttműködés, az elkötelezettség és a produkció.
Felfedezés
A hallgatók saját kutatásaik során tanulhatnak. Az önálló tanulást minden modulban mind irányított, mind önirányított tanulás segíti elő, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy az oktatott tartalmat a gyakorlati területükhöz igazítsák, és elősegítse az önálló tanulást, mint olyan folyamatot, amelyet a hallgatók szakmai pályafutásuk során használhatnak.
Együttműködés
A szakmaközi munka fontos része a tanfolyamnak. A diákok együtt dolgozhatnak tudásuk és megértésük fejlesztésén, a tanulók pedig együttműködhetnek a szakmai kortárscsoportok és a munkatársak között. A diákokat partnernek tekintik az ismeretek előállításában és terjesztésében.
eljegyzés
A hallgatók fejleszthetik bizalmukat és identitásukat egy szakmai közösség tagjaként. A hallgatók átadhatják és alkalmazhatják tanulásukat az ápolói gyakorlatban, teljes mértékben bevonódva a reflexióba és saját tanulási igényeik proaktív felismerésébe.
Termelés
A kurzus az ápolói gyakorlaton belül alkalmazható és megvalósítható szakmailag releváns és innovatív tanulási eredmények előállítására, valamint az akadémiai tanulási eredmények elérésére összpontosít.
A hallgatók különféle modulokat vállalnak a tanfolyamon.
Első éves modulok:
- Alapvető szakmaközi gyakorlat
- Az igények felmérése, az ellátás tervezése és koordinálása
- Az ellátás biztosítása és értékelése
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban
Másodéves modulok:
- Alkalmazott egészségfejlesztés
- Szolgáltatásértékelés a klinikai gyakorlat számára
- Szolgáltatás átalakítása
- Elszámoltatható regisztrált ápolónőnek lenni (felnőtt)
- A komplex ellátás kezelése
A program végére a hallgatóknak képesnek kell lenniük arra, hogy bizonyítsák kompetenciájukat a Future Nurse: Standards of Proficiency a regisztrált ápolónőkkel szemben. Ezek közé tartozik az elszámoltatható szakember, az egészség előmozdítása és a betegségek megelőzése, a szükségletek felmérése és az ellátás tervezése, az ellátás biztosítása és értékelése, az ápolási ellátás vezetése és irányítása, valamint a csapatmunka, az ellátás biztonságának és minőségének javítása, valamint az ellátás koordinálása.
Munkahelyi gyakorlatok
A szakmai gyakorlat célja, hogy felkészítse a hallgatókat a gyorsan változó klinikai környezet kihívásainak kielégítésére, legyen szó kórházról, háziorvosi rendelőről vagy közösségi egészségügyi környezetről.
Külföldön tanulni
A második évben a hallgatóknak lehetőségük van szabadon választott gyakorlatra külföldön vagy az Egyesült Királyságban. Az elhelyezések lehetővé tehetik a hallgatók számára, hogy egy alternatív egészségügyi kontextusra összpontosítsanak, és lehetőséget kínálnak arra, hogy betekintést nyerjenek és tapasztalatot szerezzenek a különböző tudományterületeken dolgozó kollégákkal végzett munka során.
Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatók saját maguk viselik utazási, szállás- és általános megélhetési költségeiket, amíg külföldön helyezkednek el vagy tanulnak.
modulok
- Alkalmazott egészségjavítás (alapvető)
- Az igények felmérése, az ellátás tervezése és koordinálása (L7) (alap)
- Elszámoltatható regisztrált ápolónő (felnőtt) (L7) (alap)
- Alapvető szakmaközi gyakorlat (alap)
- Vezetés és felügyelet az ápolási gyakorlatban (alap)
- A komplex ellátás kezelése (L7) (alap)
- Az ellátás biztosítása és értékelése (L7) (alap)
- A klinikai gyakorlat szolgáltatásának értékelése (alap)
- Szolgáltatás-átalakítás (mag)
Hogyan értékeljük
A hallgatókat formálisan és informálisan is értékelik a kurzus során, hogy fejlesszék a tanulást és az autonómiát. Az értékelések történhetnek az egyetemen és a gyakorlati gyakorlati környezetben egyaránt. A gyakorlaton alapuló tanulást sikeresnek vagy sikertelennek értékelik. A tanulmányi munka hozzájárul a végső osztályzatuk eléréséhez.
A tanfolyam értékelésének egy részét oktatók vezetik, azonban a hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt társ- és önértékelésben, hogy elősegítsék a reflexiós és értékelési készségek fejlesztését, amelyek elengedhetetlenek az egész életen át tartó tanuláshoz és a folyamatos szakmai fejlődéshez, ápolói regisztrációt követően .
Néhány értékelés az elméleti ismeretekre és az elmélet alkalmazására összpontosít, mások pedig a technikai készségek gyakorlati teljesítésére és a betegkezelésre.
Az értékelések a program során úgy lettek kialakítva, hogy relevánsak legyenek a szakmai munkavégzés szempontjából.