$close

Szűrők

Lásd a találatokat

A Legjobb Egészségügyi Egészségügyi Tanulmányok Áttekintése 2022

A Doctor of Medicine rendkívül fejlett fokú, hogy azt hat év munkáját. Sok MD programok megkövetelik kombinált classwork, tudományos dolgozatok, és a gyakorlati klinikai gyakorlat igazolja a diákok például az orvosok.

$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
Saint Camillus International University of Health and Medical Sciences
Róma, Olaszország

A hatéves Fokozat - egyciklusú tanfolyam küldetését egy nemzetközi szakmai profilú orvos képzésével azonosítják, amelyet multidiszciplináris és integrált látásmód jellemez az ... +

A hatéves Fokozat - egyciklusú tanfolyam küldetését egy nemzetközi szakmai profilú orvos képzésével azonosítják, amelyet multidiszciplináris és integrált látásmód jellemez az egészségügyi és betegségproblémákról, a közösségre, a területre irányuló oktatással. a globális egészségügyi kihívásokra, és alapvetően a betegségek megelőzésére és az egészségfejlesztésre, valamint humanista kultúrával az orvosi érdekek vonatkozásában. Ez a különleges küldetés nemcsak a betegségre, hanem mindenekelőtt a beteg személyre összpontosul, amelyet a szoma és a psziché globális világában és a társadalmi kontextusban vesznek figyelembe. -
M.D.
Nappali
6 év
Angol
szept. 2022
Campus
 
Aureus University - School of Medicine
Oranjestad, Aruba

A 4 év MD (3 év 4 hónap) program a diákoknak, akik elvégezték a Bachelor diploma vagy teljesítették az premedical követelményeket, amelyeket rendes körülmények között ... +

A 4 év MD (3 év 4 hónap) program a diákoknak, akik elvégezték a Bachelor diploma vagy teljesítették az premedical követelményeket, amelyeket rendes körülmények között -
Mester M.D.
Nappali
4 év
Angol
Campus
 
Utica University Online
Utica, Amerikai Egyesült Államok

Az online átmeneti Doctor of Physical Therapy program közvetlen pályát biztosít az engedélyezett fizikoterapeuták számára, hogy csak 16 hónap alatt szerezzék meg a DPT fokozat ... +

Az online átmeneti Doctor of Physical Therapy program közvetlen pályát biztosít az engedélyezett fizikoterapeuták számára, hogy csak 16 hónap alatt szerezzék meg a DPT fokozatot. A diákokat magasan képzett és tapasztalt klinikusok oktatják olyan fejlett területeken, mint a patofiziológia, a farmakológia és a diagnosztikai képalkotás. Az online rugalmas tanterv kritikus gondolkodási készségeket biztosít és felkészíti a diplomásokat, hogy az autonóm szakemberekként fejlődjenek a fejlődő társadalomban és a közvetlen hozzáféréssel rendelkező egészségügyi környezetben. -
M.D.
Részidős
16 hónap
Angol
On-line
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
University of Nicosia Medical School
Nicosia, Ciprus

A(z University of Nicosia Medical School , a legrégebbi és legnagyobb Cipruson, MD szakot kínál azok számára, akik bármilyen területen egyetemi diplomával rendelkeznek. Az Orv ... +

A(z University of Nicosia Medical School , a legrégebbi és legnagyobb Cipruson, MD szakot kínál azok számára, akik bármilyen területen egyetemi diplomával rendelkeznek. Az Orvostudományi Kar több mint tíz éven át szerzett jelentős tapasztalatát felhasználta a posztgraduális orvosi oktatásban egy új program kidolgozására, amely bármely tudományágból egyetemi diplomával rendelkezők számára irányul. Ezt az innovatív programot az Európai Unió alapfokú orvosképzésre vonatkozó irányelveinek megfelelően alakították ki, és a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) akkreditálta a Világszövetség robusztus és átfogó orvosképzési szabványai szerint. Orvosképzés (WFME). Mint ilyen, vonzó azoknak a törekvő orvosoknak, akiknek célja, hogy szerte a világon gyakorolják az orvostudományt. A World Federation for Medical Education szabványai szerint akkreditálva Diákközpontú tanterv integrált, esetalapú tanulással az első évtől Korai klinikai expozíció longitudinális klinikai elhelyezéssel a 2. évtől Hat olyan projekt, amely elősegíti a kritikus kutatást és kutatási lehetőségeket Karriertámogatás az 1. évfolyamtól minden tanuló igényeihez igazítva Változatos hallgatói közösség több mint 80 országból A tantervet az Egyesült Királyságból, Írországból és Ciprusról származó orvosoktatási szakértőkből, valamint az Orvostudományi Egyetem öregdiákjaiból álló nemzetközi csapat készítette és fejlesztette ki, és a különböző érdekelt felekből álló bizottság felülvizsgálta, beleértve az akadémikusokat, a jelenlegi hallgatókat, a jövőbeli munkáltatókat és a betegszervezetek képviselőit. A tanterv igazodik az Iskola küldetéséhez és alapértékeihez, és a modern gyógypedagógia elveiből és módszereiből merít. A diákközpontúsággal minden tevékenységünk középpontjában a program biztosítja az aktív tanulók és kritikusan gondolkodók fejlődését, akik magukévá teszik a tapasztalataikat, és képesek együttműködni a különböző egészségügyi tudományterületeken dolgozó kollégákkal. A program végzett hallgatói erős helyzetben lesznek, hogy biztosítsák a posztgraduális képzést választott szakterületükön. Képesek lesznek más egészségügyi szakemberekkel együttműködve hozzáértő és együttérző orvosi gyakorlatot folytatni, innovatív kutatókká, hatékony vezetőkké és tanulóközpontú tanárokká fejlődni, és végső soron a lakosság egészségét szolgálni és javítani. Általános célok A program lehetőséget biztosít a végzős hallgatóknak arra, hogy magas színvonalú orvosi oktatásban részesüljenek. Mivel az első diplomával rendelkezőknek szól, a megvalósítás módja a tanulás erősen integrált megközelítésére összpontosít. Kezdetben az orvostudomány szempontjából releváns alaptudományokra helyezi a hangsúlyt, majd egy rendszer-/témaalapú, klinikai fókuszú program következik, amely tanulási módszerek kombinációját alkalmazza, beleértve az eset/probléma/csapatalapú tanulást, az átfordított osztálytermet és a klinikai képzést. Az irányított önálló tanulás és a technológia alapú tanulás egyaránt kulcsa a programnak. Jelentős korai klinikai tapasztalat áll rendelkezésre a második évről, amely a tanulmány utolsó két, tisztán klinikai évében csúcsosodik ki. A program általános céljai a következők: Képezze a hallgatókat arra, hogy magasan kompetens orvosokká váljanak, és felvértezzék őket azokkal a tudással, készségekkel és attitűdökkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy válaszoljanak a modern orvoslás kihívásaira. Hozzáértő és gondoskodó diplomások létrehozása, akik kezdetben fiatal orvosként is biztonságosan praktizálhatnak, és akiknek lehetősége van arra, hogy karrierjüket a választott orvostudományi ágban fejlesszék. Biztosítsa minden hallgatónak azokat a bizonyítékokon alapuló ismereteket és tapasztalatokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy tudományosan és humanisztikusan előrehaladjanak a betegek ellátásában és kezelésében, beleértve a sürgősségi orvosi ellátást is. Elősegíti az egész életen át tartó elkötelezettség kialakulását az ösztöndíj és az egyes betegek és a közösség felé irányuló szolgálat iránt. Ösztönözze a hallgatókat az orvostudomány holisztikus gyakorlására, beleértve az etikai, jogi, pszichológiai és társadalmi megfontolásokat. Az egészség és a jólét előmozdítása a betegségek megelőzésével és kutatásával. Hozzájáruljon Ciprusnak az orvosoktatás regionális kiválósági központjaként való létrehozásához A program tanulási eredményei Az Orvostudományi Kar küldetésének és alapvető értékeinek elvei támasztják alá a posztgraduális belépés MD program (GEMD) tervezését és fejlesztését, valamint a diplomások számára tervezett eredményeket. Ezeket az eredményeket azon az alapon alakították ki, hogy a program végzett hallgatói rendelkezzenek a biztonságos és hatékony betegközpontú ellátás biztosításához szükséges ismeretekkel, készségekkel és szakmai kompetenciákkal, és e három megfelelő címsor alá csoportosították őket. A program befejezése után a hallgatóknak képesnek kell lenniük: Tudás Magyarázza el az emberi normális szerkezetét és működését molekuláris, sejtszintű, szöveti, szervi és egésztesti szinten a fogantatástól az idős korig. Magyarázza el a gyakori és fontos betegségi folyamatok alapjául szolgáló tudományos elveket, beleértve a gyulladást, fertőzést, neopláziát és traumát. Ismertesse a farmakológiai alapelveket az általánosan használt gyógyszerek farmakológiájával együtt, beleértve azok hatásmódját, farmakokinetikáját, gyógyszerkölcsönhatásait és mellékhatásait. Mutassa be a genetika szerepét a betegségek kockázatának előrejelzésében és a személyre szabott orvoslásban. Magyarázza el a normális emberi viselkedés meghatározó tényezőit egyéni és társadalmi szinten. Magyarázza el, hogy a pszichológiai és szociológiai tényezők hogyan befolyásolhatják a betegség kockázatát és a kezelés kimenetelét. Mutassa be, hogyan alkalmazkodnak az egyének a jelentősebb életváltozásokhoz, beleértve a betegség kezdetét is. Magyarázza el a „wellness” fogalmát, és írja le az életmódbeli tényezők népszerűsítésének fontosságát a lehető legjobb egészség elérésében. Mutassa be az epidemiológia szerepét a lakosság egészségi állapotának értékelésében! Beszéljétek meg a környezeti, ökológiai, társadalmi, viselkedési, foglalkozási és kulturális tényezők szerepét az egészséget meghatározó egyéni, közösségi és társadalmi szinten. Ismertesse az elsődleges, másodlagos és harmadlagos betegségmegelőzés alapelveit, valamint az immunizálás és a szűrés szerepét! Ismertesse a fertőző betegségek elleni védekezés alapelveit kórházi és közösségi környezetben egyaránt. Beszéljétek meg a táplálkozás szerepét az egészségben és a betegségekben. Vitassák meg az egészséget meghatározó tényezőket globális perspektívából, és ismerjék fel a globális tényezők helyi egészségre gyakorolt hatását. Ismertesse a kvalitatív és kvantitatív módszerek tudományos kutatásban való hasznosságát! Az orvostudományban és az orvosi kutatásban használt általános statisztikai módszerek értelmezése. Kritikusan értékelje a kutatási irodalmat a tanulmányterv, az eredmények, az elemzés és a következtetések szempontjából. Beszéljétek meg az orvosok szerepét a betegadatok gyűjtésében és elemzésében való közreműködésben. Ismertesse az egészséginformatika alapelveit! Készségek Együttérzően és hatékonyan kommunikáljon a betegekkel, és ha releváns, másokkal is, beleértve a releváns, célzott anamnézist. Hatékony kommunikáció a kollégákkal minden szakmai környezetben, beleértve a csoportos helyzeteket is. Hatékony kommunikáció írásban és elektronikus úton, valamint szóban. Vezessen pontos klinikai nyilvántartást, és mutassa be az információk rögzítésében, rendszerezésében és kezelésében készségeit, beleértve a megfelelő információs technológia használatát. Végezze el a főbb testrendszerek vizsgálatát szimulált környezetben. Biztonságos, hozzáértő és gondoskodó módon értékelje, vizsgálja és kezelje a betegeket, a folyamat minden szakaszában megalapozott klinikai érvelést alkalmazva. Biztonságosan írjon fel gyógyszereket felügyelet mellett, beleértve az adagolás kiszámítását, a receptírást és a beadást. Ismerje fel és kezelje az életveszélyes állapotokat, és biztosítsa az orvosi vészhelyzetek azonnali magját, beleértve az elsősegélynyújtást és az újraélesztést. Szakmai kompetenciák Beszéljétek meg az orvosi professzionalizmus természetét és fontosságát a betegellátásban, felismerve, hogy a betegek ellátása és biztonsága központi szerepet játszik mindennapi gyakorlatukban. Dolgozzon együtt a multidiszciplináris csapat tagjaival, és ismerje meg saját személyes szerepüket és felelősségüket a csapaton belül, valamint más egészségügyi szakemberekét. Beszéljétek meg a helyes etikai gyakorlatot alátámasztó alapelveket, beleértve a betegek tiszteletben tartásának szükségességét, tekintet nélkül az életmódjukra, kultúrájukra, meggyőződésükre, vallásukra, fajukra, bőrszínükre, nemükre, szexualitásukra, fogyatékosságukra, korukra és társadalmi vagy gazdasági helyzetükre. Legyen tisztában az egészségügyben a mindennapi klinikai gyakorlatban előforduló fő etikai problémákkal, és legyen képes megvitatni azokat, beleértve a bizalmas kezelést és az egyéni autonómia tiszteletben tartását. Magyarázza el a betegek bizalmas kezelésének, valamint a betegek autonómiájának, méltóságának és magánéletének tiszteletben tartásának fontosságát. Ismertesse szakmai és jogi felelősségét a betegellátással, kutatással és oktatással kapcsolatos információkhoz való hozzáférés során. Mutassa be annak megértését, hogy mennyire fontos, hogy mindig őszintén és feddhetetlenül cselekedjünk, beleértve a nyílt tájékoztatás kötelezettségét, ha a dolgok rosszul mennek. Mutassa be, hogy megértette, mikor szükséges a páciens beleegyezése, és hogyan szerezhető a legjobban. Ez magában foglalja annak megértését, hogy mikor és hogyan kell beleegyezést kérni egy harmadik féltől. Ismerje fel személyes meggyőződéseinek és elfogultságának lehetséges hatását a betegek ellátására, és írja le azokat a stratégiákat, amelyek ezt enyhítik. Ismertesse a gyermekek és a veszélyeztetett felnőttek védelmének alapelveit. Mutasson egy életen át tartó elkötelezettséget az ösztöndíj és a szolgáltatás iránt az egyes betegek és a közösség felé. Holisztikusan gyakorolja az orvostudományt, figyelembe véve az etikai, jogi, pszichológiai és társadalmi szempontokat. Az egészség és a jólét előmozdítása a betegségek megelőzésével és kutatásával. Hozzájáruljon Ciprusnak az orvosoktatás regionális kiválósági központjaként való létrehozásához. Tanterv A tanterv innovatív, és az orvosképzésben az elmúlt évtizedekben nemzetközi szinten elért jelentős előrelépésekre és a témában végzett legújabb kutatásokra épít. Ez magában foglalja az olyan dolgokat, mint a diákközpontúság, az interaktív kiscsoportos oktatás, a technológiai innovációk, az alap- és klinikai tudományok vertikális és horizontális integrációja, valamint a közösségorientáció. 1-3 év Az első három évben a hangsúlyt a kontextuális tanulásra helyezik, amelynek tanulási eredményei a heti forgatókönyvekhez vagy esetekhez kapcsolódnak, amelyek egyre inkább klinikai jellegűek. A forgatókönyvek/esetek olyan kontextust biztosítanak, amely a hét tanulási eredményeire helyezi a hangsúlyt, és szemlélteti ezek relevanciáját a gyakorlatban. Ezeknek a forgatókönyveknek/eseteknek a kiscsoportos keretek között történő megbeszélése és elemzése képezi a tanulási hét alapját az első három évben. Korai klinikai expozíció van, longitudinális klinikai elhelyezéssel, amely a program második évének elején kezdődik. Az első év célja, hogy szilárd alapot nyújtson az orvosi gyakorlatot megalapozó alaptudományokban. Az év középpontjában a genetika és a molekuláris biológia, a fejlődés- és funkcionális szövettan, a biokémia és az anyagcsere, valamint a fiziológia és a farmakológia alapjai állnak. Ezeket a kulcsfontosságú kurzusokat két projekt egészíti ki, amelyek a szakirodalom kritikai értékelését és az adatelemzést foglalják magukban, amelyek a kritikai kutatás és a bizonyítékok értékelése képzésének alapját képezik. A második évben továbbra is az alaptudományok tanulása áll a középpontban, de ez integráltan és rendszer alapúvá válik, és szekvenciálisan lefedi a szív- és érrendszeri, légzőszervi, gyomor-bélrendszeri, húgyúti, endokrin, mozgásszervi, neurológiai és reproduktív rendszereket, valamint a növekedést és fejlődést. gyermekkorban. A kiscsoportos tanulás továbbra is a tanulási hét gerince, és a klinikai és kommunikációs ismeretek oktatása első alkalommal kerül bemutatásra, és amennyire lehetséges, követi a hét témáját. Bevezetik a klinikai elhelyezéseket, amelyek longitudinális, heti egyszeri csatolásokat foglalnak magukban számos klinikai környezetben, a hangsúly az alapellátási intézményeken van. A klinikai kötődés célja ebben a korai stádiumban, hogy a szimulációs laboratóriumban elsajátított ismeretek felhasználásával nagyobb önbizalmat adjon a hallgatóknak az előzmények felvételében és a klinikai vizsgálatok elvégzésében, valamint a szükséges klinikai kontextus biztosítása a heti esetekhez. A 2. évfolyamos kurzusok a tanulási hét horizontális integrációja mellett lehetőséget adnak a spirális tanulásra és a vertikális integrációra, ahogyan az 1. évfolyamon a molekuláris genetika és a 2. évfolyamon a klinikai genetika között a szaporodás, növekedés és fejlődés kurzusában. A harmadik évben folytatódik a heti ügyek alapstruktúrája, de a témák összetettebbé válnak, és több rendszert érintenek. A 2. évfolyamban leírtakhoz hasonló longitudinális klinikai gyakorlatok is előfordulnak az első félévben és a második félév első kurzusában is, azzal a céllal, hogy lehetőséget biztosítsanak a hallgatóknak klinikai és kommunikációs készségeik gyakorlására, és széles klinikai kontextust biztosítsanak ezeken a kurzusokon. A 3. évfolyamos kurzusok kiváló lehetőséget kínálnak a spirális tanulásra és a rendszeralapú fiziológia és patofiziológia, valamint a klinikai és kommunikációs készségek vertikális integrációjára olyan stratégiával, amelyet már nem korlátoz a testrendszerek megközelítése. A 3. év utolsó kurzusa a polimorbiditás, és itt a hangsúly a heti egyszeri klinikai kötődésről az elsősorban klinikai környezetben történő tanulásra tolódik el. Ennek célja, hogy megszilárdítsa a hallgatók készségeit a klinikai anamnézis felvételében, a klinikai vizsgálat elvégzésében és az alapvető differenciáldiagnózis megfogalmazásában, valamint a betegkezelés széleskörű ismerete. Ez a kurzus célja, hogy felkészítse a hallgatókat a klinikai képzésre a program 4. és 5. évében. 4. év -5 A 4. és 5. évben a tanulás klinikai környezetben történik. A 4. és 5. évfolyamon a tanterv megvalósítása horizontális és vertikális integrációt is alkalmaz. Az orvosi és sebészeti tudományágak horizontálisan integrálódnak, például az orvosi és sebészeti gasztroenterológia, a nefrológia és urológia, a reumatológia és az ortopédia. A vertikális integrációt a korábbi tudásra építik, beleértve az alaptudományok formálisan strukturált újralátogatását. A tanulók újra áttekintik a korábbi években tapasztalt állapotokat, valamint a kevésbé gyakori rendellenességeket. Míg a korábbi években a hangsúly a diagnózis felállításán volt, például az anamnézis, a vizsgálat és a megfelelő vizsgálatok segítségével, addig a 4. és 5. évfolyamon a hallgatóktól egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni a betegkezelésre. A vezető klinikai évek során a felelősség fokozatos növelése a korábban felmerült témák újralátogatásával, ami a klinikai gyakorlat első évére való felkészülésként az 5. évfolyamon asszisztensi jellegű csatolásban csúcsosodik ki. A klinikai képzés céljából Cipruson maradó hallgatóknak megfelelő görög nyelvtudásra lesz szükségük, hogy jobban kommunikáljanak a betegekkel. Az Orvostudományi Kar ingyenes görög nyelvórákat biztosít, hogy felkészítse a hallgatókat erre a követelményre. -
M.D.
Nappali
5 év
Angol
szept. 2022
Campus
 
European University
Tbiliszi, Grúzia

A program célja egy orvosi szakember felnevelése a modern nemzetközi szabványoknak megfelelően, amely képes lesz a bizonyítékokon alapuló orvoslás elveit a gyakorlatban alkalm ... +

A program célja egy orvosi szakember felnevelése a modern nemzetközi szabványoknak megfelelően, amely képes lesz a bizonyítékokon alapuló orvoslás elveit a gyakorlatban alkalmazni, a gyakorlatban megfelelően alkalmazni az etika, a kutatás és a kommunikáció elveit; és képesnek kell lennie arra, hogy megalapozza magát és folytassa a fejlődést a folyamatosan változó szakmai környezetben. -
M.D.
Nappali
6 év
Angol
aug. 2022
Campus
 
Khalifa University
Abu Dhabi, Egyesült Arab Emírségek

Az orvosorvos (MD) fokozathoz vezető négyéves tanfolyam különféle oktatási stratégiákat alkalmaz, ideértve a probléma-alapú tanulást és a klinikai tapasztalatokat, hogy a hall ... +

Az orvosorvos (MD) fokozathoz vezető négyéves tanfolyam különféle oktatási stratégiákat alkalmaz, ideértve a probléma-alapú tanulást és a klinikai tapasztalatokat, hogy a hallgatók megszerezzék az összes orvos által elvárt kompetenciákat. Ezenkívül a program hangsúlyt fektet a technológiával továbbfejlesztett egészségügyi szolgáltatások nyújtására a közösség számára. -
M.D.
Nappali
4 év
Angol
21 aug. 2023
Campus
 
Palacky University
Olomouc, Csehország

Az Általános Orvostudomány tanterv megegyezik a cseh orvostanhallgatók tantervével, kivéve az angol nyelvű tanítást. Megfelel az Európai Unió szabványainak, és az Európai Orvo ... +

Az Általános Orvostudomány tanterv megegyezik a cseh orvostanhallgatók tantervével, kivéve az angol nyelvű tanítást. Megfelel az Európai Unió szabványainak, és az Európai Orvosiskolai Szövetség (AMSE) is akkreditálta. -
M.D.
Nappali
6 év
Angol
Campus