$close

Szűrők

Lásd a találatokat

A Legjobb Egészségügyi Tanulmányok Cipruson 2022

A Doctor of Medicine egy doktori szintű fokú, hogy azt legalább hatéves tanulmányi, kutatási és gyakorlati feladatok keresni. Ahhoz, hogy egy MD, a diákok ki kell töltenie az orvosi iskolában, majd egy szakmai és egy rezidens egy általános kórházban vagy speciális klinikán.Ciprus, hivatalosan a Ciprusi Köztársaság, egy sziget ország a Földközi-tenger keleti. Ciprus a harmad… Tovább

A Doctor of Medicine egy doktori szintű fokú, hogy azt legalább hatéves tanulmányi, kutatási és gyakorlati feladatok keresni. Ahhoz, hogy egy MD, a diákok ki kell töltenie az orvosi iskolában, majd egy szakmai és egy rezidens egy általános kórházban vagy speciális klinikán.

Ciprus, hivatalosan a Ciprusi Köztársaság, egy sziget ország a Földközi-tenger keleti. Ciprus a harmadik legnagyobb és harmadik legnépesebb sziget a Földközi-tengeren, és a tagállam az Európai Unió.

Orvos Doktorik (MD-k) Cipruson

Kevesebb
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
University of Nicosia Medical School
Nicosia, Ciprus

A(z University of Nicosia Medical School , a legrégebbi és legnagyobb Cipruson, MD szakot kínál azok számára, akik bármilyen területen egyetemi diplomával rendelkeznek. Az Orv ... +

A(z University of Nicosia Medical School , a legrégebbi és legnagyobb Cipruson, MD szakot kínál azok számára, akik bármilyen területen egyetemi diplomával rendelkeznek. Az Orvostudományi Kar több mint tíz éven át szerzett jelentős tapasztalatát felhasználta a posztgraduális orvosi oktatásban egy új program kidolgozására, amely bármely tudományágból egyetemi diplomával rendelkezők számára irányul. Ezt az innovatív programot az Európai Unió alapfokú orvosképzésre vonatkozó irányelveinek megfelelően alakították ki, és a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) akkreditálta a Világszövetség robusztus és átfogó orvosképzési szabványai szerint. Orvosképzés (WFME). Mint ilyen, vonzó azoknak a törekvő orvosoknak, akiknek célja, hogy szerte a világon gyakorolják az orvostudományt. A World Federation for Medical Education szabványai szerint akkreditálva Diákközpontú tanterv integrált, esetalapú tanulással az első évtől Korai klinikai expozíció longitudinális klinikai elhelyezéssel a 2. évtől Hat olyan projekt, amely elősegíti a kritikus kutatást és kutatási lehetőségeket Karriertámogatás az 1. évfolyamtól minden tanuló igényeihez igazítva Változatos hallgatói közösség több mint 80 országból A tantervet az Egyesült Királyságból, Írországból és Ciprusról származó orvosoktatási szakértőkből, valamint az Orvostudományi Egyetem öregdiákjaiból álló nemzetközi csapat készítette és fejlesztette ki, és a különböző érdekelt felekből álló bizottság felülvizsgálta, beleértve az akadémikusokat, a jelenlegi hallgatókat, a jövőbeli munkáltatókat és a betegszervezetek képviselőit. A tanterv igazodik az Iskola küldetéséhez és alapértékeihez, és a modern gyógypedagógia elveiből és módszereiből merít. A diákközpontúsággal minden tevékenységünk középpontjában a program biztosítja az aktív tanulók és kritikusan gondolkodók fejlődését, akik magukévá teszik a tapasztalataikat, és képesek együttműködni a különböző egészségügyi tudományterületeken dolgozó kollégákkal. A program végzett hallgatói erős helyzetben lesznek, hogy biztosítsák a posztgraduális képzést választott szakterületükön. Képesek lesznek más egészségügyi szakemberekkel együttműködve hozzáértő és együttérző orvosi gyakorlatot folytatni, innovatív kutatókká, hatékony vezetőkké és tanulóközpontú tanárokká fejlődni, és végső soron a lakosság egészségét szolgálni és javítani. Általános célok A program lehetőséget biztosít a végzős hallgatóknak arra, hogy magas színvonalú orvosi oktatásban részesüljenek. Mivel az első diplomával rendelkezőknek szól, a megvalósítás módja a tanulás erősen integrált megközelítésére összpontosít. Kezdetben az orvostudomány szempontjából releváns alaptudományokra helyezi a hangsúlyt, majd egy rendszer-/témaalapú, klinikai fókuszú program következik, amely tanulási módszerek kombinációját alkalmazza, beleértve az eset/probléma/csapatalapú tanulást, az átfordított osztálytermet és a klinikai képzést. Az irányított önálló tanulás és a technológia alapú tanulás egyaránt kulcsa a programnak. Jelentős korai klinikai tapasztalat áll rendelkezésre a második évről, amely a tanulmány utolsó két, tisztán klinikai évében csúcsosodik ki. A program általános céljai a következők: Képezze a hallgatókat arra, hogy magasan kompetens orvosokká váljanak, és felvértezzék őket azokkal a tudással, készségekkel és attitűdökkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy válaszoljanak a modern orvoslás kihívásaira. Hozzáértő és gondoskodó diplomások létrehozása, akik kezdetben fiatal orvosként is biztonságosan praktizálhatnak, és akiknek lehetősége van arra, hogy karrierjüket a választott orvostudományi ágban fejlesszék. Biztosítsa minden hallgatónak azokat a bizonyítékokon alapuló ismereteket és tapasztalatokat, amelyek szükségesek ahhoz, hogy tudományosan és humanisztikusan előrehaladjanak a betegek ellátásában és kezelésében, beleértve a sürgősségi orvosi ellátást is. Elősegíti az egész életen át tartó elkötelezettség kialakulását az ösztöndíj és az egyes betegek és a közösség felé irányuló szolgálat iránt. Ösztönözze a hallgatókat az orvostudomány holisztikus gyakorlására, beleértve az etikai, jogi, pszichológiai és társadalmi megfontolásokat. Az egészség és a jólét előmozdítása a betegségek megelőzésével és kutatásával. Hozzájáruljon Ciprusnak az orvosoktatás regionális kiválósági központjaként való létrehozásához A program tanulási eredményei Az Orvostudományi Kar küldetésének és alapvető értékeinek elvei támasztják alá a posztgraduális belépés MD program (GEMD) tervezését és fejlesztését, valamint a diplomások számára tervezett eredményeket. Ezeket az eredményeket azon az alapon alakították ki, hogy a program végzett hallgatói rendelkezzenek a biztonságos és hatékony betegközpontú ellátás biztosításához szükséges ismeretekkel, készségekkel és szakmai kompetenciákkal, és e három megfelelő címsor alá csoportosították őket. A program befejezése után a hallgatóknak képesnek kell lenniük: Tudás Magyarázza el az emberi normális szerkezetét és működését molekuláris, sejtszintű, szöveti, szervi és egésztesti szinten a fogantatástól az idős korig. Magyarázza el a gyakori és fontos betegségi folyamatok alapjául szolgáló tudományos elveket, beleértve a gyulladást, fertőzést, neopláziát és traumát. Ismertesse a farmakológiai alapelveket az általánosan használt gyógyszerek farmakológiájával együtt, beleértve azok hatásmódját, farmakokinetikáját, gyógyszerkölcsönhatásait és mellékhatásait. Mutassa be a genetika szerepét a betegségek kockázatának előrejelzésében és a személyre szabott orvoslásban. Magyarázza el a normális emberi viselkedés meghatározó tényezőit egyéni és társadalmi szinten. Magyarázza el, hogy a pszichológiai és szociológiai tényezők hogyan befolyásolhatják a betegség kockázatát és a kezelés kimenetelét. Mutassa be, hogyan alkalmazkodnak az egyének a jelentősebb életváltozásokhoz, beleértve a betegség kezdetét is. Magyarázza el a „wellness” fogalmát, és írja le az életmódbeli tényezők népszerűsítésének fontosságát a lehető legjobb egészség elérésében. Mutassa be az epidemiológia szerepét a lakosság egészségi állapotának értékelésében! Beszéljétek meg a környezeti, ökológiai, társadalmi, viselkedési, foglalkozási és kulturális tényezők szerepét az egészséget meghatározó egyéni, közösségi és társadalmi szinten. Ismertesse az elsődleges, másodlagos és harmadlagos betegségmegelőzés alapelveit, valamint az immunizálás és a szűrés szerepét! Ismertesse a fertőző betegségek elleni védekezés alapelveit kórházi és közösségi környezetben egyaránt. Beszéljétek meg a táplálkozás szerepét az egészségben és a betegségekben. Vitassák meg az egészséget meghatározó tényezőket globális perspektívából, és ismerjék fel a globális tényezők helyi egészségre gyakorolt hatását. Ismertesse a kvalitatív és kvantitatív módszerek tudományos kutatásban való hasznosságát! Az orvostudományban és az orvosi kutatásban használt általános statisztikai módszerek értelmezése. Kritikusan értékelje a kutatási irodalmat a tanulmányterv, az eredmények, az elemzés és a következtetések szempontjából. Beszéljétek meg az orvosok szerepét a betegadatok gyűjtésében és elemzésében való közreműködésben. Ismertesse az egészséginformatika alapelveit! Készségek Együttérzően és hatékonyan kommunikáljon a betegekkel, és ha releváns, másokkal is, beleértve a releváns, célzott anamnézist. Hatékony kommunikáció a kollégákkal minden szakmai környezetben, beleértve a csoportos helyzeteket is. Hatékony kommunikáció írásban és elektronikus úton, valamint szóban. Vezessen pontos klinikai nyilvántartást, és mutassa be az információk rögzítésében, rendszerezésében és kezelésében készségeit, beleértve a megfelelő információs technológia használatát. Végezze el a főbb testrendszerek vizsgálatát szimulált környezetben. Biztonságos, hozzáértő és gondoskodó módon értékelje, vizsgálja és kezelje a betegeket, a folyamat minden szakaszában megalapozott klinikai érvelést alkalmazva. Biztonságosan írjon fel gyógyszereket felügyelet mellett, beleértve az adagolás kiszámítását, a receptírást és a beadást. Ismerje fel és kezelje az életveszélyes állapotokat, és biztosítsa az orvosi vészhelyzetek azonnali magját, beleértve az elsősegélynyújtást és az újraélesztést. Szakmai kompetenciák Beszéljétek meg az orvosi professzionalizmus természetét és fontosságát a betegellátásban, felismerve, hogy a betegek ellátása és biztonsága központi szerepet játszik mindennapi gyakorlatukban. Dolgozzon együtt a multidiszciplináris csapat tagjaival, és ismerje meg saját személyes szerepüket és felelősségüket a csapaton belül, valamint más egészségügyi szakemberekét. Beszéljétek meg a helyes etikai gyakorlatot alátámasztó alapelveket, beleértve a betegek tiszteletben tartásának szükségességét, tekintet nélkül az életmódjukra, kultúrájukra, meggyőződésükre, vallásukra, fajukra, bőrszínükre, nemükre, szexualitásukra, fogyatékosságukra, korukra és társadalmi vagy gazdasági helyzetükre. Legyen tisztában az egészségügyben a mindennapi klinikai gyakorlatban előforduló fő etikai problémákkal, és legyen képes megvitatni azokat, beleértve a bizalmas kezelést és az egyéni autonómia tiszteletben tartását. Magyarázza el a betegek bizalmas kezelésének, valamint a betegek autonómiájának, méltóságának és magánéletének tiszteletben tartásának fontosságát. Ismertesse szakmai és jogi felelősségét a betegellátással, kutatással és oktatással kapcsolatos információkhoz való hozzáférés során. Mutassa be annak megértését, hogy mennyire fontos, hogy mindig őszintén és feddhetetlenül cselekedjünk, beleértve a nyílt tájékoztatás kötelezettségét, ha a dolgok rosszul mennek. Mutassa be, hogy megértette, mikor szükséges a páciens beleegyezése, és hogyan szerezhető a legjobban. Ez magában foglalja annak megértését, hogy mikor és hogyan kell beleegyezést kérni egy harmadik féltől. Ismerje fel személyes meggyőződéseinek és elfogultságának lehetséges hatását a betegek ellátására, és írja le azokat a stratégiákat, amelyek ezt enyhítik. Ismertesse a gyermekek és a veszélyeztetett felnőttek védelmének alapelveit. Mutasson egy életen át tartó elkötelezettséget az ösztöndíj és a szolgáltatás iránt az egyes betegek és a közösség felé. Holisztikusan gyakorolja az orvostudományt, figyelembe véve az etikai, jogi, pszichológiai és társadalmi szempontokat. Az egészség és a jólét előmozdítása a betegségek megelőzésével és kutatásával. Hozzájáruljon Ciprusnak az orvosoktatás regionális kiválósági központjaként való létrehozásához. Tanterv A tanterv innovatív, és az orvosképzésben az elmúlt évtizedekben nemzetközi szinten elért jelentős előrelépésekre és a témában végzett legújabb kutatásokra épít. Ez magában foglalja az olyan dolgokat, mint a diákközpontúság, az interaktív kiscsoportos oktatás, a technológiai innovációk, az alap- és klinikai tudományok vertikális és horizontális integrációja, valamint a közösségorientáció. 1-3 év Az első három évben a hangsúlyt a kontextuális tanulásra helyezik, amelynek tanulási eredményei a heti forgatókönyvekhez vagy esetekhez kapcsolódnak, amelyek egyre inkább klinikai jellegűek. A forgatókönyvek/esetek olyan kontextust biztosítanak, amely a hét tanulási eredményeire helyezi a hangsúlyt, és szemlélteti ezek relevanciáját a gyakorlatban. Ezeknek a forgatókönyveknek/eseteknek a kiscsoportos keretek között történő megbeszélése és elemzése képezi a tanulási hét alapját az első három évben. Korai klinikai expozíció van, longitudinális klinikai elhelyezéssel, amely a program második évének elején kezdődik. Az első év célja, hogy szilárd alapot nyújtson az orvosi gyakorlatot megalapozó alaptudományokban. Az év középpontjában a genetika és a molekuláris biológia, a fejlődés- és funkcionális szövettan, a biokémia és az anyagcsere, valamint a fiziológia és a farmakológia alapjai állnak. Ezeket a kulcsfontosságú kurzusokat két projekt egészíti ki, amelyek a szakirodalom kritikai értékelését és az adatelemzést foglalják magukban, amelyek a kritikai kutatás és a bizonyítékok értékelése képzésének alapját képezik. A második évben továbbra is az alaptudományok tanulása áll a középpontban, de ez integráltan és rendszer alapúvá válik, és szekvenciálisan lefedi a szív- és érrendszeri, légzőszervi, gyomor-bélrendszeri, húgyúti, endokrin, mozgásszervi, neurológiai és reproduktív rendszereket, valamint a növekedést és fejlődést. gyermekkorban. A kiscsoportos tanulás továbbra is a tanulási hét gerince, és a klinikai és kommunikációs ismeretek oktatása első alkalommal kerül bemutatásra, és amennyire lehetséges, követi a hét témáját. Bevezetik a klinikai elhelyezéseket, amelyek longitudinális, heti egyszeri csatolásokat foglalnak magukban számos klinikai környezetben, a hangsúly az alapellátási intézményeken van. A klinikai kötődés célja ebben a korai stádiumban, hogy a szimulációs laboratóriumban elsajátított ismeretek felhasználásával nagyobb önbizalmat adjon a hallgatóknak az előzmények felvételében és a klinikai vizsgálatok elvégzésében, valamint a szükséges klinikai kontextus biztosítása a heti esetekhez. A 2. évfolyamos kurzusok a tanulási hét horizontális integrációja mellett lehetőséget adnak a spirális tanulásra és a vertikális integrációra, ahogyan az 1. évfolyamon a molekuláris genetika és a 2. évfolyamon a klinikai genetika között a szaporodás, növekedés és fejlődés kurzusában. A harmadik évben folytatódik a heti ügyek alapstruktúrája, de a témák összetettebbé válnak, és több rendszert érintenek. A 2. évfolyamban leírtakhoz hasonló longitudinális klinikai gyakorlatok is előfordulnak az első félévben és a második félév első kurzusában is, azzal a céllal, hogy lehetőséget biztosítsanak a hallgatóknak klinikai és kommunikációs készségeik gyakorlására, és széles klinikai kontextust biztosítsanak ezeken a kurzusokon. A 3. évfolyamos kurzusok kiváló lehetőséget kínálnak a spirális tanulásra és a rendszeralapú fiziológia és patofiziológia, valamint a klinikai és kommunikációs készségek vertikális integrációjára olyan stratégiával, amelyet már nem korlátoz a testrendszerek megközelítése. A 3. év utolsó kurzusa a polimorbiditás, és itt a hangsúly a heti egyszeri klinikai kötődésről az elsősorban klinikai környezetben történő tanulásra tolódik el. Ennek célja, hogy megszilárdítsa a hallgatók készségeit a klinikai anamnézis felvételében, a klinikai vizsgálat elvégzésében és az alapvető differenciáldiagnózis megfogalmazásában, valamint a betegkezelés széleskörű ismerete. Ez a kurzus célja, hogy felkészítse a hallgatókat a klinikai képzésre a program 4. és 5. évében. 4. év -5 A 4. és 5. évben a tanulás klinikai környezetben történik. A 4. és 5. évfolyamon a tanterv megvalósítása horizontális és vertikális integrációt is alkalmaz. Az orvosi és sebészeti tudományágak horizontálisan integrálódnak, például az orvosi és sebészeti gasztroenterológia, a nefrológia és urológia, a reumatológia és az ortopédia. A vertikális integrációt a korábbi tudásra építik, beleértve az alaptudományok formálisan strukturált újralátogatását. A tanulók újra áttekintik a korábbi években tapasztalt állapotokat, valamint a kevésbé gyakori rendellenességeket. Míg a korábbi években a hangsúly a diagnózis felállításán volt, például az anamnézis, a vizsgálat és a megfelelő vizsgálatok segítségével, addig a 4. és 5. évfolyamon a hallgatóktól egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni a betegkezelésre. A vezető klinikai évek során a felelősség fokozatos növelése a korábban felmerült témák újralátogatásával, ami a klinikai gyakorlat első évére való felkészülésként az 5. évfolyamon asszisztensi jellegű csatolásban csúcsosodik ki. A klinikai képzés céljából Cipruson maradó hallgatóknak megfelelő görög nyelvtudásra lesz szükségük, hogy jobban kommunikáljanak a betegekkel. Az Orvostudományi Kar ingyenes görög nyelvórákat biztosít, hogy felkészítse a hallgatókat erre a követelményre. -
M.D.
Nappali
5 év
Angol
szept. 2022
Campus
 
European University Cyprus
Nicosia, Ciprus

A diákok tanítják és kiképzett Cipruson. Az oktatás angol nyelven folyik, de legalább munkaterhelés 360 ECTS az oktatás és képzés befejezéséhez szükséges Orvos képzés több min ... +

A diákok tanítják és kiképzett Cipruson. Az oktatás angol nyelven folyik, de legalább munkaterhelés 360 ECTS az oktatás és képzés befejezéséhez szükséges Orvos képzés több mint hat éve. Nem "premedical" tanfolyam van szükség, mivel a program a tanulmány egy all-inclusive, teljes alaptudományokban tematikus egységet. A korai kitettség a diákokat, hogy a klinikai tapasztalatok fontosságát hangsúlyozza az alapvető tudományok hogy annak klinikai alkalmazása, és arra szolgál, hogy ösztönözze a diákok érdekeit gyógyszert. Pályakezdő European University Cyprus School of Medicine is gyakorolják hivatásukat bármely országában az Európai Unió és más nemzetközi egészségügyi rendszerek. -
M.D.
Nappali
6 év
Angol
Campus
 
University of Nicosia Medical School
Nicosia, Ciprus

A Doctor of Veterinary Medicine (DVM) program célja, hogy első osztályú tudományos és klinikai képzést nyújtson az állatorvoslás területén. Integratív megközelítést alkalmazta ... +

A Doctor of Veterinary Medicine (DVM) program célja, hogy első osztályú tudományos és klinikai képzést nyújtson az állatorvoslás területén. Integratív megközelítést alkalmaztak a tudás horizontális és vertikális átadása érdekében, hogy a hallgatók megértsék az állatorvosi gyakorlatot és kutatást megalapozó sokrétű tudományt. A program lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy megértsék a normál testfunkciók és betegségek alapvető biológiai alapelveit, és képesek legyenek megkülönböztetni a patológiát a normálistól a betegségek megelőzése és az állattenyésztés folyamatainak biztonságos kezelése érdekében. A DVM program elsődleges oktatási célja, hogy felkészítse a végzetteket az állatorvosi szakmán belüli eredményes karrierre, ugyanakkor erős tudományos alapot biztosítson számukra a kutatói karrier folytatásához. Kidolgoztak egy szakmaközi oktatási (IPE) politikát, amelynek célja egy multidiszciplináris megvalósítási rendszer a One Health koncepció keretében, biztosítva, hogy az állatorvostanhallgatók kapcsolatba lépjenek a kapcsolódó szakmai végzettséggel rendelkező hallgatókkal. Az IPE politika az iskola diákközpontú oktatási tervének erősítését szolgálja. Célok Biztosítson a hallgatók számára erős alapokat az alapvető tudományokban, és sok lehetőséget tudásaik alkalmazására. Képzik a végzetteket, hogy megszerezzék a szükséges készségeket és kompetenciákat a betegek értékeléséhez, diagnózisok felállításához, számos betegség kezeléséhez, az életminőség megőrzéséhez és a gondozásuk alatt álló állatok fájdalmának enyhítéséhez. Hozzáértő és gondoskodó diplomások létrehozása döntéshozatali készségekkel, klinikai készségekkel, kézügyességgel és szilárd kommunikációs készségekkel. Ösztönözze a kritikai gondolkodást, a kutatást, a bizonyítékokon alapuló döntéshozatalt és az egész életen át tartó tanulást. Kínáljon a hallgatóknak alapellátási tanulási lehetőségeket, hogy jobban felkészítse az állatorvost végzetteket a belépő szintű gyakorlatra és megfizethető ellátás biztosítására. Fokozza az érdeklődést az állatjólét, az etika és a közrend, a One Health és a nemzetközi állatorvoslás iránt. Növelje a hallgatók nem technikai készségeit, például a kommunikációt, a pénzügyi ismereteket és az üzletvezetést. Segítsen a tanulóknak a sokszínűség és a kulturális kompetenciák széles körű megértésében. Szakmaközi tanulási lehetőségeket biztosítson a hallgatóknak azáltal, hogy összehozza a különböző területekről érkező hallgatókat, és arra ösztönzi őket, hogy együttműködjenek egy közös cél elérése érdekében: a betegek egészségi állapotának javítása. Diákközpontú tanítás, amely elősegíti az aktív tanulást és megértést. Főbb jellemzők Az EU-ban akkreditált állatorvosi diploma lehetővé teszi az állatorvosi gyakorlatot Pathways világszerte. Korai érintkezés az állatgondozással az első évben. Oktatás antibiotikum mentes gazdaságokban és kvantitatív genetikai képzés. Globális kari szakértelem a kis- és nagyállatgyógyászatban. A tanterv az RCVS, az AVMA, az EAEVE és az Állategészségügyi Világszervezet által megkövetelt első napi készségekhez és kompetenciákhoz igazítva. Fejlett létesítmények, beleértve az anatómiai és klinikai készségek laboratóriumát. Elkötelezett hallgatói sikercsapat: személyi oktató, karrier-tanácsadók, hogy megkönnyítsék a diákból az állatorvosig vezető utat. Minőségi Keretrendszer Az Állatorvostudományi Iskolában egy átfogó Minőségi Keretrendszer határozza meg a minőségirányítás azon területeit, amelyekért felelősek vagyunk, és hogyan érjük el ezeket konkrét eljárásokon és bizottságokon keresztül. Ezekkel a formális folyamatokkal arra törekszünk, hogy eleget tegyünk a Nicosia Egyetem felé fennálló jelentési kötelezettségeinknek; bármely külső testület által meghatározott szabályozás (például, de nem kizárólagosan, a Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA)); valamint a partnerintézményekkel kötött megállapodásaink feltételei. Összességében ezeken a formális folyamatokon keresztül az a célunk, hogy: A hallgatók eredményeinek javítása a nyújtott szolgáltatások minőségének javítása révén; A személyzet eredményeinek javítása a szakmai gyakorlat fejlesztésével és a keretnek a személyzeti fejlesztési tervekhez való kapcsolásával; Gondoskodjon arról, hogy a minőségellenőrzés és -felülvizsgálat eredményeit megfelelően kezeljék; a keretfeltételeket kielégítő és a lehetséges fejlesztésekkel konstruktívan foglalkozó munka elismerése; és Hatékonyan kommunikálja az összes alkalmazottat a felülvizsgálatok eredményeiről. Operatív szinten a saját szakterületükért felelős vezető beosztású munkatársak rendszeresen találkoznak, hogy biztosítsák a stratégia és folyamatok hatékony végrehajtását, valamint azok folyamatos értékelését és felülvizsgálatát. Létrejöttek a programirányítási struktúrák, amelyek hivatalos jelentési vonalakat biztosítanak a minőségi keretrendszer releváns területei számára, és számos bizottságunk van, amelyek ebbe a struktúrába táplálkoznak. A bizottságokban a minőségirányításért felelős vezető beosztású alkalmazottak kereszttagsága lehetővé teszi, hogy minden csoport tájékozott maradjon a legfontosabb minőségügyi tevékenységekről. A Minőségi Keretrendszer végrehajtásának operatív felelősségét az Iskola Minőségbiztosítási Bizottságára (SQAC) ruházták át. Az Osztályi Minőségbiztosítási Bizottság jelenti az SQAC-nak. A Tanszék minőségbiztosítási bizottsága évente legalább kétszer ülésezik. Ezekről, feladatkörükről és tagságukról további részletek a Minőségügyi Keretrendszerben találhatók, amely kérésre a Minőségbiztosítási Irodában érhető el. A tanulók szerepe A hallgatók meghatározó szerepet töltenek be a Minőségi Keretrendszer megvalósításában és a külső szervek programjaiban való közreműködésben, és ezáltal az Állatorvostudományi Kar oktatás minőségének biztosításában. A visszajelzések és a bizottsági képviselet révén a hallgatók szervesen részt vesznek a kurzus egészének értékelésében, valamint az egyes oktatási üléseken. Emellett ösztönözzük a hallgatókat egyéni szintű visszajelzésre. Az általunk vállalt felülvizsgálati folyamatok és programok egészséges és konstruktív módon biztosítják, hogy Iskolánk a helyi és nemzetközileg elismert szabványoknak megfelelő oktatási kiválóságot biztosítson. Garanciát nyújtanak arra, hogy programjainkat alaposan ellenőrizzük, értékeljük és továbbfejlesztjük. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni Jill Griffiths minőségbiztosítási igazgatóval a [email protected] címen. Karrier kilátások A Ciprusi Felsőoktatási Minőségbiztosítási és Akkreditációs Ügynökség (CYQAA) által akkreditált diplomát úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen az EU/EGT-országok elismerésének követelményeinek. Minden tanuló részesül egy olyan tantervből, amelyet az RCVS, AVMA, EAEVE és az Állategészségügyi Világszervezet előírásai szerint igazítottak az első nap készségeihez és kompetenciáihoz. Elkötelezett diáksikercsapatunk révén a hallgatók személyes oktatóval találkoznak, a hallgatók pedig személyesen találkoznak karriertanácsadókkal, hogy nyomon követhessék tanulmányaikat és a diploma megszerzése utáni gyakorlati lépéseiket. EU-s diplomával az Európai Gazdasági Térséghez (EGT) tartozó országok valamelyikéből vagy Svájcból származó diplomások jelentkezhetnek állatorvosi gyakorlatra. Minden tagállamnak megvan a maga szabályozása arra vonatkozóan, hogy képzési programjának melyik szakaszába lép be, és minden további követelmény, amelyet igazolnia kell (például nyelvtudás). Míg a DVM-diplomát számos különböző ország ismeri el nemzetközi szinten, a jelentkezőknek azt tanácsoljuk, hogy tájékozódjanak saját nemzeti hatóságaikkal, ha saját országukban kívánnak gyakorlatot folytatni. Az utazás során a hallgatók támogatást és útmutatást kapnak a nemzeti licenszvizsgákhoz, például a NAVLE-hez való igazodáshoz, az általuk preferált posztgraduális Pathway alapján. Diáksikercsapatunk karrierszakértőket és időnként öregdiákokat fogad, hogy tanácsot adhassanak a világ különböző régióiban végzett munka legjobb gyakorlatairól a diákok céljainak támogatása érdekében. Az UNIC Karrier- és Öregdiák Iroda több mint egy évtizede tanácsot ad a hallgatók nemzetközi lakosságának, személyre szabott karrierutakat biztosítva diákjaink karrierlehetőségeinek és karrierlehetőségeinek támogatására, valamint az álláspályázatokhoz. A hallgatók a tanulmányaik előrehaladtával megbeszélték a szükséges találkozókat. Ezen túlmenően Karriertanácsadóink ad hoc személyes találkozókon is rendelkezésre állnak, így az állatorvostanhallgatók megtervezhetik Pathways gyakorlatukat. A hallgatók az első évüktől fogva találkoznak a karriertanácsadókkal, hogy megvitassák céljaikat és az engedélyezési keretet a választott országban. A Karrier- és Öregdiák Iroda támogatja a hallgatókat az első évtől kezdve a tanulmányaik során, és egészen a karrierjükig. A Careers & Alumni csapata útvonalakat dolgoz ki a multinacionális hallgatói szervezetünkbe való regisztrációhoz, hogy megkönnyítse a hallgatók számára az időrendek és az engedélyezési követelmények megértését. Ez magában foglalja azokat az információkat is, akik az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Izraelben és sok más területen szeretnének gyakorlatot folytatni. Ez a személyes útmutatás személyre szabott, tanulóközpontú megközelítést kínál, amely felismeri, hogy minden tanulónak más-más céljai vannak. Felvételi követelmények Érettségi bizonyítvány 90%-os összpontszámmal (összesen 18/20 a görög/ciprusi középiskolai érettségi bizonyítványban), hogy a kémiából és a biológiából, fizikából vagy matematikából hasonló osztályzatok szerepeljenek. Vagy: GCE A' szintek ABB osztályzattal, beleértve a kémiát és a biológia, a fizika vagy a matematika egyikét, és még egy tárgyat Vagy: Nemzetközi érettségi 32-es általános és 16-os kombinált magasabb szintű pontszámmal, amely tartalmazza a kémiát és a biológia, a fizika vagy a matematika közül legalább egyet. A jelentkezőket holisztikusan felülvizsgálják, így minden osztályzatot felülvizsgálnak, beleértve a biológiát, a fizikát és a matematikát is, hogy biztosítsák, hogy tudása és teljesítménye ezeken a területeken megfeleljen a tantervünk követelményeinek. Más oktatási rendszerből érkező jelentkezők is számításba jöhetnek. Bármilyen más végzettséggel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy felmérhessük alkalmasságát. Azok a pályázók, akik az állatorvostudományhoz kapcsolódó területen alapképzési diplomával rendelkeznek, a képzés első évére vehetők figyelembe. Tandíj és megélhetési költségek Az éves tandíj 20 000 euró öt év tanulás esetén. A megélhetési költségek az életmódodtól függenek. Átlagosan egy egész évre szóló Nicosiában való tartózkodás minimum 10 000 euróba kerül. -
M.D.
Nappali
5 év
Angol
szept. 2022
Campus
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
University of Nicosia Medical School
Nicosia, Ciprus

A University of Nicosia Medical School , Ciprus legnagyobbja, 6 éves MD szakot kínál az érettségizők számára. EU akkreditált orvosi végzettség, amely lehetővé teszi az orvosi ... +

A University of Nicosia Medical School , Ciprus legnagyobbja, 6 éves MD szakot kínál az érettségizők számára. EU akkreditált orvosi végzettség, amely lehetővé teszi az orvosi gyakorlatot Pathways világszerte Az Orvosi Iskolák Világkönyvtárában szerepel Változatos hallgatói kör több mint 60 országból A program teljes egészében angolul tanított Karrier kilátások Elkötelezett Diák Siker Csapatunkkal a diákok személyes oktatóval kerülnek egyeztetésre, és a diákok személyesen találkoznak karrier tanácsadókkal, hogy nyomon kövessék tanulmányaikat és lépéseiket, a diploma megszerzése után. Az EU akkreditált orvosi diplomájaként az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiból vagy Svájcból származó diplomások jogosultak orvosi gyakorlatra. Minden tagállam saját szabályokkal rendelkezik arra vonatkozóan, hogy képzési programjának melyik szakaszába lép, és milyen további követelményeket kell bemutatnia (például nyelvtudás). Míg az MD fokozatot számos különböző ország elismeri nemzetközileg, a pályázóknak azt tanácsolják, hogy ellenőrizzék saját nemzeti hatóságaikat, ha saját országukban kívánnak gyakorolni. Az utazás során a hallgatók támogatást és útmutatást kapnak a nemzeti licencvizsgákhoz való igazodáshoz, például az USMLE -hez, előnyben részesített posztgraduális tanulmányaik alapján Pathway . Diáksiker -csapatunk öregdiákokat és karrier -szakértőket lát vendégül, akik tanácsokat adnak a legjobb gyakorlatokról a világ különböző régióiban való munkához, hogy támogassák a diákok céljait. A diákok több mint 60 nemzetiségével együtt kollégáival és oktatóival tanulhat és gyakorolhat, amelyek versenyelőnyt biztosítanak a globális egészségügyi piacon. Ez az EU által akkreditált orvosi végzettség lehetővé teszi az orvosi gyakorlatot Pathways a posztgraduális elhelyezés támogatásával és előkészítésével. Végzőseinket világszerte több mint 200 orvosi központban ajánlották fel rezidensképzésre, ösztöndíjra, szakmai gyakorlatra és kutatásra. Felvételi tanácsadóink további információkkal szolgálhatnak karrierlehetőségeiről ezzel az MD fokozattal és engedélyezési követelményekkel. Általános célok Ez a tanulmányi program lehetőséget nyújt a hallgatóknak arra, hogy magas színvonalú orvosi oktatásban részesüljenek. A program általános céljai a következők: Tanítsa a hallgatókat arra, hogy rendkívül kompetens orvosokká váljanak, és készítse el őket olyan ismeretekkel, készségekkel és attitűdökkel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy válaszolni tudjanak a modern orvostudomány kihívásaira. Hozz létre hozzáértő és gondoskodó végzősöket, akik kezdetben biztonsággal gyakorolhatnak ifjú orvosként, és lehetőségük van arra, hogy teljes pályafutásukat a választott orvostudományban fejlesszék. Biztosítson minden tanulónak bizonyítékokon alapuló ismereteket és tapasztalatokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy tudományosan és humanisztikusan fejlődjenek a betegek ellátásában és kezelésében, beleértve az orvosi vészhelyzetek azonnali ellátását. Ösztönözni kell az egész életen át tartó elkötelezettséget az ösztöndíjak és szolgáltatások iránt az egyes betegek és a közösség felé. Ösztönözze a hallgatókat az orvostudomány holisztikus gyakorlására, beleértve az etikai, jogi, pszichológiai és társadalmi megfontolásokat. Növelje az egészséget és a jólétet betegségek megelőzésével és kutatásával. Hozzájárulás Ciprusnak, mint az orvosi oktatás regionális kiválósági központjának létrehozásához. Innovatív és modern tananyag Az MD program tanterve innovatív, és az orvosi oktatás területén végzett legújabb kutatásokon alapul. A diákok esettanulmányokon keresztül tanulnak, és kiscsoportos oktatóanyagokkal rendelkeznek a legtöbb kurzusukhoz. Ezenkívül nagy hangsúlyt fektetnek a társadalomtudományokra, beleértve az orvosi etikát és a szociológiát. Ez a tanterv a szakmai testületek iránymutatásaira összpontosított, mint például az Egyesült Királyság Általános Orvosi Tanácsa (GMC), amely különös hangsúlyt fektet a társadalomtudományokra, mivel a betegek társas lények, és a klinikusok jelentős hasznot húznak az egészség és a betegség társadalmi vonatkozásainak megismeréséből. és a szociális egészségügyi magatartás. Ezenkívül jelenleg vita folyik arról, hogy mind az orvostanhallgatókat, mind az orvosokat kulturális kompetenciára kell képezni, hogy javítsák a betegekkel való interakciójukat. Az orvosi szociológiának kulcsfontosságú szerepe van ezen a képzésen, mert olyan kérdésekre terjed ki, amelyek a betegek egészségügyi meggyőződéseivel, a krónikus betegségek tapasztalataival, a migrációval és az egészséggel, a kulturális értékekkel és az egészségügyi viselkedéssel, a társadalmi-kulturális környezettel és a mentális betegségekkel, valamint a társadalmi-gazdasági háttérrel kapcsolatos kérdésekre vonatkoznak. és az egészség. Ma az orvosi iskolák már nem engedhetik meg maguknak, hogy tagadják az orvosi etika fontosságát az alapképzésben, ha betartják az olyan szakmai testületek előfeltételeit, mint az Általános Orvosi Tanács, az Orvosi Világszövetség és az Orvosi Oktatás Világszövetsége, amelyek többek között más szakmai szervezetek világszerte, az orvosi etikát az orvosi tananyag alapvető részének tekintik. Az etika filozófiai tudományág, és az orvostanhallgatóknak, akik jobban értenek a tudományokhoz, megfelelő időre van szükségük ennek a témának. Ezért határozottan úgy érezzük, hogy egy teljes tanfolyamra, az integrált orvosi etikai előadásokon túl, egy hatéves orvosi program tantervében, szükség van olyan orvosok kialakítására, akik tisztában vannak azzal, hogy az etika döntő fontosságú a jó orvosi gyakorlat szempontjából, és e szakmai testületek által megkövetelt etikai kompetencia készségek. A tudományos ismeretek megszerzése nem elegendő ahhoz, hogy jó orvos legyen. A tanulóknak tudniuk kell, hogyan kell használni ezeket a tudásokat, és nem szabad visszaélni velük. Ezenkívül a tantervet úgy alakították ki, hogy ösztönözze a spirális tanulást. Ezért az első években meglátogatott témákat a következő években újra megvizsgálják, hogy további tapasztalatokat építsenek. Szerkezet 1-3 év (orvosi alapismeretek) Az 1-3. Év során az egyetemi hallgatók alapvető orvosi tudományokat szereznek: általános kémia, szerves kémia, fizika, biológia, anatómia, szövettan, biokémia, fiziológia, genetika, mikrobiológia és virológia, immunológia, farmakológia, orvosi genetika, általános patológia, orvosi szociológia , orvosi pszichológia, orvosi etika, kutatási módszerek az orvostudományban és alapvető orvosi statisztikák. A hallgatók integrált klinikai gyakorlaton is részt vesznek, ahol fejlesztik az orvostudományhoz szükséges fontos klinikai és kommunikációs készségeket. Felügyelet mellett a hallgatóknak lehetőségük lesz kiválasztott betegekkel találkozni a helyi kórházakban és klinikákon, hogy gyakorolják ezeket az alapvető készségeket. 4. év (integrált tanulmányok - alap- és klinikai tudományok) A 4. év átmenetet jelent a preklinikai vizsgálatokból a klinikai vizsgálatokba. A 4. év folyamán a hallgatók hematológiából, szisztematikus farmakológiából, járványtanból és közegészségügyből, valamint klinikai patofiziológiából vesznek részt. Kutatási projekteket is végeznek. A második félévben a hallgatók integrált klinikai gyakorlaton vesznek részt, ahol az előző években kifejlesztett klinikai és kommunikációs készségekre építenek. A diákok ellátogatnak a helyi kórházakba, klinikákra és a közösségbe, hogy tovább gyakorolják az elsajátított készségeket, és közvetlen tapasztalatokat szerezzenek arról, hogyan gyakorolják az orvostudományt ilyen körülmények között. A diákok részt vesznek az orvostudomány, a sebészet és az alapellátás klinikai kötődéseiben. 5-6 év (klinikai vizsgálatok) Az 5. és 6. év célkitűzései, hogy a hallgatók széles körű tapasztalatokkal rendelkezzenek a klinikai környezetben, főként a kórházakban, de a közösségben is, hogy az előző 4 év során szerzett ismereteiket felhasználhassák klinikai, kommunikációs, diagnosztikai és érvelési gyakorlatukban. a valódi betegekre vonatkozó készségeket, és megismerheti a betegek kezelését orvosi, terápiás, sebészeti, pszichoszociális és ápolói szempontból. A hallgatók részt vesznek a kardiológia, a szív- és érrendszeri sebészet, a légzőgyógyászat, a mellkasi sebészet és a mellsebészet, a gasztroenterológia és a GI -sebészet, a nefrológia, az urológia és a transzplantációs sebészet, a reumatológia és a bőrgyógyászat/plasztikai sebészet, az idegsebészet, az idegsebészet és a pszichológia területén , Gyermekgyógyászat, szülészet és nőgyógyászat, belgyógyászat, általános sebészet, sürgősségi orvostudomány és intenzív ellátás, ortopédia, fül -orr -gégészet és szemészet, terápia és receptírás, általános gyakorlat és geriátriai orvoslás. A diákok klinikai kötődési választást is végeznek, hat hetet töltenek egy választott tevékenységgel vagy orvosi különlegességgel. A diákokat arra ösztönzik, hogy bővítsék tapasztalataikat azzal, hogy választott témájukat más környezetben végzik. Ez magában foglalja azt a lehetőséget, hogy külföldre menjenek választani. A Cipruson klinikai képzésre maradó diákoknak megfelelő görög nyelvtudásra van szükségük, hogy jobban kommunikáljanak a betegekkel. Az orvosi iskola ingyenes görög nyelvű órákat biztosít a kurzus első 4 évében, hogy felkészítse a hallgatókat erre a követelményre. Felvételi feltételek 1. Gimnáziumi érettségi bizonyítvány Középiskolai érettségi bizonyítvány 90% -os összpontszámmal (Ί8/20 a görög/ciprusi középiskolai érettségi bizonyítványban), amely tartalmazza a biológia és a kémia, fizika vagy matematika egyik osztályzatát. Vagy: GCE A 'szintek ABB fokozatokkal, beleértve a biológiát és a kémia, fizika vagy matematika egyikét, és még egy tantárgyat. Vagy: Nemzetközi érettségi 32, összesített pontszám 16, magasabb szinten, beleértve a biológiát és a kémia, fizika vagy matematika legalább egyet. A jelentkezőket holisztikusan vizsgálják, ezért minden évfolyamot felülvizsgálunk, beleértve a kémiát, fizikát és matematikát is, hogy biztosítsuk, hogy tudása és teljesítménye ezeken a területeken megfelel a tantervünk követelményeinek. Az Orvostudományi Iskola más oktatási rendszerekből származó jelentkezőket is figyelembe vehet. Bármilyen egyéb képesítéssel kapcsolatban lépjen kapcsolatba velünk, hogy felmérhessük jogosultságát. Azok a jelentkezők, akik az orvostudomány szempontjából releváns területen rendelkeznek alapképzéssel, felvehetők a kurzus első évébe. Az angol nyelvű egyetemek ilyen jelöltjei mentesülnek az angol nyelvű követelmények alól. 2. Angol nyelvi követelmények Összességében 6,5 az IELTS -ben (6,5 írásban és legalább 6,0 minden más elemben), Vagy: összesen 213 a számítógépes TOEFL-ben (550 papír alapú, 79 internetes), Vagy: 5. évfolyam az érettségiben (vagy B a régi osztályozási rendszerben), Vagy: 5 pont angolul a nemzetközi érettségi szabvány szintjén (SL), Vagy: 70% -os pontszám angolul az európai érettségiben. Az Egyesült Királyságból, az USA -ból, Kanadából, Ausztráliából és Új -Zélandról érkező diákok mentesülnek e követelmény alól mindaddig, amíg elvégezték az angol nyelvű középiskolát. 3. Interjú - akár személyesen, akár online Az interjú célja annak megállapítása, hogy rendelkezik -e megfelelő képességekkel és adottságokkal a tanfolyam sikeres elvégzéséhez és az orvosi szakszerű gyakorláshoz. A pályázóknak önkéntes tapasztalatokon keresztül be kell bizonyítaniuk, hogy megértik az orvostudomány biológiai, pszichológiai és társadalmi dimenzióit, hogy támogassák pályázatukat, amelyek alkalmassá teszik az orvosi pályára. A beiratkozás előtt meg kell felelnie a tanulmányi és nem tanulmányi feltételeknek vagy követelményeknek, és a feltételes ajánlat nem alakítható át feltétel nélküli ajánlattá, kizárólag a minimális osztályzat követelményeinek teljesítése alapján. A felvételi bizottság a felvételi folyamat során átfogóan megvizsgálja a jelentkezőket. *Az akkreditált Orvostudományi Iskolák jelentkezői, akik jó tudományos helyzetben vannak, fontolóra vehetők az UNIC Orvosdoktori Program második vagy harmadik évébe való áthelyezésre. Ez a lehetőség az elvégzett kurzusok tudományos testület általi alapos felülvizsgálatán alapul. Tandíj és megélhetési költségek Az éves tandíj 18 000 euró az első 3 évben és 22 000 euró az utolsó 3 évben. A megélhetési költségek az életmódodtól függenek. Az Egyesült Királyságban klinikai képzést végző hallgatók az elmúlt 2 évben évente 6000 euró pótlékot fizetnek. Átlagosan az egész éves Nicosia tartózkodása minimum 10 000 euróba kerül. -
M.D.
Nappali
6 év
Angol
szept. 2022
Campus