Hivatalos Leírás

Alapinformációk

  • Rendezők: D. Benjamín Herreros
  • Kreditpont: 60 ECTS.
  • Időtartam: október 31. - június (két év).
  • Modalitás: Online és kevert.
  • Ár: 4 800 euró

előadás

A jelenlegi gyógyászatban az etikai konfliktusok egyre gyakoribbak és nagy hatással vannak a döntéshozatalra. Alapvető fontosságú, hogy az egészségügyi szakemberek speciális készségeket dolgozzanak ki a jövő gyógyszerének egyre növekvő kihívásaira. A klinikai etika mestere lehetőséget nyújt a tudás, a készségek és az attitűdök kifejlesztésére, hogy az innovatív oktatási módszertan segítségével határozza meg a konfliktusok hatékony megoldásait. A Mester által kínált tanítási modell integrált és multidiszciplináris, a klinikai esetek bemutatására összpontosít, kifejezetten a diákok megértését megkönnyítő rendszerek segítségével. Az orvostudományban Kanadában, az Egyesült Királyságban és az USA-ban bevezették az eseteket bemutató módszertanokat, amelyek innovatívak a klinikai etika oktatásában Spanyolországban és Latin-Amerikában.

célkitűzések

  • Fő: olyan speciális kompetenciák kifejlesztése, amelyek megkönnyítik a leggyakoribb etikai konfliktusok megoldását a klinikai gyakorlatban.
  • másodlagos:
    • Ismerje meg a klinikai etika alapvető aspektusait és problémáit, valamint annak főbb alkalmazási területeit a napi klinikai gyakorlatban.
    • Fejleszteni kell az etikus tanácsadó / tanácsadó szerepét a következő három szempontból: a tanácsadó, a közvetítő és az egészségügyi etikai bizottság tagja.
    • Fejleszteni kell a szükséges attitűdöket, hogy megkönnyítsék az erkölcsi döntések meghozatalát mind egyénileg, mind csoportban, és így optimálisan megoldják a leggyakoribb etikai problémákat.

címzett

  • Az egészségügyi szakemberek, akik klinikai tevékenységet fejlesztenek az egészségügy területén. Ezek a szakemberek a kevésbé tapasztalt orvosoktól (az elmúlt évek lakóitól és a fiatal helyettes orvosoktól), a szakértői szakemberekig terjedhetnek.
  • A klinika etikai vonatkozásai iránt érdeklődő szakemberek: ápolás, pszichológia, fogászat, gyógyszertár, fizioterápia, szociális munka, jog, filozófia. Újonnan képzett szakemberek és szakértők is lehetnek.

módszertan

  • A Mesternek van egy kevert formája (kombinálva az online tanítást az osztálytermi tanítással) és az interneten is .
  • A távolságosztályokat streamingen keresztül végzik, így kölcsönhatásba lépnek a tanárral és az osztálytársaikkal egy olyan online platformon keresztül, amely biztosítja a részvételüket, és ugyanolyan oktatási minőséget kínál, mint a szemtől-szembe.
  • Esettanulmányok : minden osztálynak szeminárium- típusú tanítási formája lesz, melynek gyakorlati példái kifejezetten a diákok számára készültek egy integrált módszertan szerint: eseti alapú tanulás , ökológiai tanulás és klinikai prezentációs modell . A tanítási módszer olyan megközelítést alkalmaz, amely egy olyan forgatókönyv kialakítására összpontosít, amely konfliktusos klinikai esetet jelent, amelyet a diákok bemutathatnak vagy szimulálhatnak. A forgatókönyvet olyan fogalmi rendszerek támogatják, amelyek lehetővé teszik a hallgató számára, hogy két dimenzióból elemezze a klinikai esetet: a probléma elemzését és annak lehetséges megoldásait. Ily módon a tanulás a probléma megoldására és a megoldásához szükséges készségekre összpontosít. Minden forgatókönyv integrálva van a diákok kompetenciáinak fejlesztését elősegítő rendszerekkel.
  • A narratív etika (audiovizuális média és szöveg) megkönnyíti a tanítási program alapvető témáinak megvitatását, integrálva a klinikai etikát az orvosi humán tudományokkal (orvostudomány, társadalomtudományok, művészet, antropológia), amely lehetővé teszi a problémák alapos megértését. és érvek kitéve.
  • Szimuláció: a hallgatóknak lehetőségük nyílik szimuláció (szimulált forgatókönyvek) tanúságára, hogy azokat a klinikai valósághoz közeli környezetben lehessen elhelyezni. A szimuláció lehetővé teszi, hogy szabályozott módon ábrázoljon egy forgatókönyvet, és kombinálja a problémás tanulást a kompetencia alapú tanulással. A szimulált forgatókönyv lehetőséget nyújt a klinikai eset dinamikájának manipulálására a kompetenciák fejlődésének ösztönzése érdekében. A szimuláció ötvözi a konfliktus eset klinikai bemutatását (előzetes tájékoztatás) egy tanácsadó pillanattal (előadás) és átalakítja a hallgatói tapasztalatokat (szimulációt) a konkrét kompetenciák kiépítésének kiindulópontjává. Ez a megközelítés lehetővé teszi a tanárok számára, hogy értékeljék a kompetenciák megszerzését olyan konkrét eszközökkel, amelyeket az elméleti osztályokban támogató fogalmi rendszerek alapján terveztek.
  • Órák: 50% lesz az órás órák ( online és személyesen), a másik 50% pedig egyéni munka (oktatási anyagok és esettanulmányok olvasása) és oktatóanyagok .
  • A diákok személyre szabott oktatóanyagokkal rendelkeznek a tanárokkal, hogy tisztázzák a felmerülő kétségeket.
  • A gyakorlatok és a TFM 5. modulja az egészségügyi központok és etikai tanácsadói szolgáltatások (etikai bizottságok, klinikai tanácsadók stb.) Szakmai gyakorlatának megvalósítása, hogy a hallgató megtapasztalhassa a klinikai etika szakmai valóságát, és így feldolgozza a a Mesterben kifejlesztett készségek. A gyakorlatot személyesen és távolról lehet elvégezni.
  • Mester kevert:
    • A kevert mester két formátumú lesz
      • Hetek: Két szemtől-szembe hét az első évben (az 1. modul utolsó hetében és a 2. modul első hetében) és két szemtől-szembe hét a második évben (az 5. modulban szereplő gyakorlatok)
      • Napok: Tíz nap az első évben (péntek reggel és délután) és tíz nap a második évben (péntek reggel és délután).
Program oktatási nyelve:
Spanish (Spain)
Utoljára frissítve March 12, 2019
This course is On-line, Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva)
Start Date
szept. 2019
Duration
2 Év
Nappali
Price
4,800 EUR
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019