Az UCP Medicine tanfolyam egy integrált mesterképzés, amely hat tanévig tart. Rendkívül innovatív tantervvel rendelkezik, amely a Maastrichti Egyetem Orvostudományi Karával való együttműködés eredménye, amely egy nagy nemzetközi presztízsű intézmény. A klinikai komponens tekintetében partnerkapcsolatban áll a Luz Saúde csoporttal, amely Portugália egyik legnagyobb magán egészségügyi csoportja. A kurzus modern pedagógiával támogatott, erős technológiai alappal, és az orvosi hivatás humanizálását kívánja garantálni.
Az orvostudományi kurzus hallgatóközpontú oktatási módszertant alkalmaz, amely elősegíti a tanulási autonómiát, a nagyobb megőrzést és a tudás mélységét, bizonyított klinikai készségekkel. A Maastrichti Egyetem oktatási és értékelési modelljéhez igazodó kurzus a legjobb nemzetközi szintű képzésben részesül, kiváló tanárokkal, angolul, a klinikai komponens portugálul. A kurzus lehetővé teszi a nemzetközi képzési mobilitás elérését más vezető orvosi iskolákkal.
Az integrált orvostudományi mesterképzést a Católica Medical School , az Universidade Católica Portuguesa akadémiai egysége oktatja, és az UCP Sintra Campusán, a Tagus Parque mellett, egy modern épületben, kivételes tanulmányi feltételekkel és technológiai erőforrásokkal. . Ennek az épületnek hatalmas területe van a kutatásnak, és egy modern könyvtár is lesz benne. Mindazok támogatására, akik tanulnak és dolgoznak, bár, étkezde és közlekedési szolgáltatások állnak majd rendelkezésre.
A tanulmányi ciklus domináns tudományterülete az Orvostudomány a CNAEF 721 osztályozással - az első alapterület a március 16-i 256/2005 számú rendelet értelmében.
Az orvosi felsőoktatás európai szinten szabályozott, tekintettel az adott szakképesítés tagállamok közötti elismerésére.
Az integrált orvostudományi mester hasznot húz a Grupo Luz Saúde-val, valamint a Maastrichti Egyetemmel, az Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo-val, az IP-vel, a Beatriz Ângelo kórházzal és az União das Misericórdias Portuguesas-szal való szoros együttműködésből.
A diplomát itt tanítják: Católica Medical School , a Sintra Campuson, a lisszaboni Hospital da Luzban és a Grupo Luz Saúde más egészségügyi egységeiben és létesítményeiben, valamint az Administração Regional de Saúde de Lisboa e Vale do Tejo egészségügyi központjaiban és létesítményeiben, IP. , Beatriz Ângelo kórház és az União das Misericórdias Portuguesas egészségügyi egységei.
Megkülönböztető jellemzők
A Católica integrált orvostudományi mester olyan megkülönböztető jellemzőket mutat be, amelyek egyedivé és innovatívvá teszik, köztük a következők:
A kiválóság népszerűsítése az orvosképzésben, problémamegoldáson alapuló pedagógiai módszertanú tantervvel. Ez a nagy presztízsű egyetemi központokban nemzetközileg érvényesített módszer bevált, és a kezdeti fejlesztésért felelős szervezet – a Maastrichti Egyetem –, valamint a( Católica Medical School (a Központ) kifejezetten erre a célra létrehozott struktúrája folyamatosan minőségellenőrzés alatt áll. az orvosképzés számára), a tanítási-tanulási-értékelési folyamat időszakos értékelő jelentéseivel, amelyeket belsőleg és külsőleg megvitatnak a fő érdekelt felekkel;
A világra való nyitottság kultúrájával, a tudás transzverzalitásának ápolásával az UCP keresztény humanista elvein alapuló kutatás előmozdítása;
A személy közelségének és központi szerepének kultúrája, különféle szempontok szerint: tanítás; kutatás; közösségi orientáció;
Az orvosképzés megnyitása a nemzetközi hallgatók előtt, akárcsak a Católica más akadémiai egységeiben.
Az integrált orvostudományi mesterképzés ezen megkülönböztető jellemzői lehetővé teszik mind a klinikai kompetencián, mind a kutatási kapacitáson alapuló orvosi képzés előmozdítását, különösen a fordításkutatásban – az egészségügyi gyakorlatokban és politikákban való hatás és alkalmazás terén. Ez csak ennek a kurzusnak a tanítási-tanulási-értékelési módszertanán keresztül lehetséges, amely a reflexív és kritikus gondolkodás fejlesztéséhez kapcsolódik a tudományos képzésben, ami elengedhetetlen a klinikai gyakorlat kiváló gyakorlásához.
A Maastrichti Egyetem több mint 50 éves tapasztalatára alapozva ez az integrált orvostudományi mesterképzés a 21. századi orvosi gyakorlat igényeire igyekszik válaszolni, különböző és innovatív pedagógiai stratégiák és módszertanok alkalmazásával, amelyek egy egyedi tantervi struktúra, amely elősegíti, nevezetesen:
Különböző tudományterületeket felölelő tantervi egységek;
Változatos módszertani jellemzők (beleértve a Problémaalapú tanulás – PBL) módszertana;
Különböző képzési technikák alkalmazása szimulációs kiválósági központ használatával, mint például a betegekkel való érintkezés szimulációja. Ebben a szimulációs központban folyamatos képzést terveznek egy sor orvosi eljárásban, amely nemcsak kommunikációs szempontokat, hanem klinikai értékelést is magában foglal;
Hangsúly a reflexió tanítására és gyakorlására a kurzus során a diagnózis specifikus pedagógiai stratégiái révén (személyes portfólió, haladási vizsgák, konzultáció és reflexió a modell-betegekkel/szereplőkkel való kapcsolat szimulációján keresztül stb.);
Az egy orvosra jutó két hallgató diák-tanár arány valóban kivételes egy olyan területen, ahol az országos átlag 7,53;
Orvosi kutatási képzés, a klinikai területekre és a transzlációs kutatásokra helyezve a hangsúlyt.
Az integrált orvostudományi mester további megkülönböztető jellemzői a következők:
A tanítás tekintetében szoros kapcsolat kialakítása oktatók és hallgatók között, mentorprogramon keresztül;
A tanterv tekintetében a kutatás bevezetése az Integrált Orvostudományi Mester képzési tervébe, 6. évfolyamos tantervi egység kialakításával, tudományos kutatói gyakorlat lebonyolításával.
A hangsúly a kötelező képzésen minden professzor számára az alkalmazott oktatási módszertanok terén, a Maastrichti Egyetem Orvosképzési Intézetének tapasztalataira támaszkodva.