Gyógyszerészdoktor (PharmD) – Gyorsított
Massachusetts College of Pharmacy and Health Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Worcester, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
34 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 56 970 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Gyógyszerészként részese vagy a betegek mindennapi életének és az egészségügyi ellátás kulcsfontosságú pillanatainak.
Ebben a programban, amely az Egyesült Államokban csak néhány ilyen program, a korábbi alapképzési diplomára vagy elegendő kreditre építhet, hogy mindössze 34 hónap alatt megszerezze diplomáját, így gyakorló gyógyszerészré és felelős egészségügyi szakemberré válhat.
Ebben a teljes munkaidőben felgyorsított Doctor of Pharmacy (PharmD) programban mind a worcesteri, mind a manchesteri egyetemen lehetősége nyílik arra, hogy professzionális szakértőkkel együtt dolgozzon magával ragadó laboratóriumainkban szerzett klinikai tapasztalatok és a számos képzett szakembernél elérhető klinikai rotáció révén. klinikai helyek egész New Englandben.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Ez a program érdemeken alapuló ösztöndíjakat kínál legfeljebb évi 20 000 dollárig.
Tanterv
I. év – ősz
- Az Egyesült Államok egészségügyi és közegészségügyi rendszerei
- Bevezetés a betegellátásba I
- Gyógyszerészeti biokémia I
- Gyógyszerészet I
- Szolgáltatás és gondozás a közösségben (egy sikeres/sikertelen tanfolyam)
- Gyógyszerészeti törvény
- A hallgatók személyes és szakmai fejlődése I
I. év tavasz
- Bevezetés a betegellátásba II
- Kábítószer-irodalom értékelése és informatika az egészségügyben I
- Biokémia II/ Táplálkozás
- Gyógyszerészeti számítások
- Gyógyszerészet II Lab
- Farmakokinetika/Biopharmaceutika
- Bevezetés a fiziológiába/kórélettanba
- Gyógyszertári adminisztráció/Farmakoökonómia
- A hallgatók személyes és szakmai fejlődése I
1. év - nyár
- Bevezetés a betegellátásba III (laborral)
- Öngondoskodó terápia/farmakoterápia I
- Farmakológia/Toxikológia/Orvosi kémia I
- Humán fiziológia/kórélettan I
- Gyógyszerirodalmi értékelés és informatika az egészségügyben II
- Tanulói személyes és szakmai fejlődés II
II. év – ősz
- Bevezető gyógyszertári gyakorlati tapasztalatok – Közösség (megfelelt/sikertelen tanfolyam)
- Bevezető gyógyszertári gyakorlati tapasztalatok – intézményi (megfelelt/sikertelen tanfolyam)
- Etika, professzionalizmus és vezetés
- Betegellátási szeminárium I
- Farmakoterápia II
- Farmakológia/Toxikológia/Orvosi kémia II
- Humán élettan/kórélettan II
- Tanulói személyes és szakmai fejlődés II
- választási
évfolyam-tavasz
- Betegellátási szeminárium II (laborral)
- Farmakoterápia III
- Farmakológia/Toxikológia/Orvosi kémia III
- Humán élettan és kórélettan III
- Tanulói személyes és szakmai fejlődés II
- Választani 2
II. év – nyár
- III. betegellátási szeminárium (laborral)
- Farmakoterápia IV
- Farmakológia/Toxikológia/Orvosi kémia IV
- Farmakogenomika
- Alkalmazott klinikai farmakokinetika
- Tanulói személyes és szakmai fejlődés III (folytatás a III. évben)
III. Év
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 1
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 2
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 3
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 4
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 5
- Haladó gyógyszertári gyakorlat 6
- Diplomás projekt
- Tanulói személyes és szakmai fejlődés III
A program eredménye
Az Accelerated Doctor of Pharmacy program tanterve hallgatóközpontú, és célja, hogy felkészítse a végzetteket a változásra, valamint hozzájáruljon az egészségügyi ellátás és a betegek jólétének javításához. Tantervünk eredménye választ ad arra a kérdésre: Mit kell tudnia, mit kell tudnia, mit kell tudnia és értékelnie a gyorsított gyógyszerészdoktor szakon végzettnek?
1.1 Tanuló (tanuló) – Az alaptudományok (azaz a gyógyszerészet, a társadalom/viselkedés/közigazgatás és a klinikai tudományok) tudásának fejlesztése, integrálása és alkalmazása a tudományos irodalom értékelésére, a gyógyszerhatások magyarázatára, a terápiás problémák megoldására és a népesség egészségének javítására. és betegközpontú ellátás.
2.1. Betegközpontú ellátás (gondozó) – Gyógyszerszakértőként betegközpontú ellátást nyújt (bizonyítékok gyűjtése és értelmezése, rangsorolás, értékelések és ajánlások megfogalmazása, tervek végrehajtása, monitorozása és módosítása, valamint tevékenységek dokumentálása).
2.2. Gyógyszerhasználati rendszerek kezelése (menedzser) – A betegek egészségügyi szükségleteinek kezelése emberi, pénzügyi, technológiai és fizikai erőforrások felhasználásával a gyógyszerhasználati rendszerek biztonságának és hatékonyságának optimalizálása érdekében.
2.3. Egészség és wellness (Promóter) – Megelőzési, beavatkozási és oktatási stratégiák tervezése egyének és közösségek számára a krónikus betegségek kezelésére, valamint az egészség és a jólét javítására.
2.4. Népességalapú ellátás (szolgáltató) – Mutassa be, hogy a lakossági alapú ellátás hogyan befolyásolja a betegközpontú ellátást, és hogyan befolyásolja a gyakorlati irányelvek és a bizonyítékokon alapuló legjobb gyakorlatok kialakítását.
3.1. Problémamegoldás (Problem Solver) – A problémák azonosítása; feltárja és rangsorolja a lehetséges stratégiákat; valamint egy életképes megoldás tervezése, megvalósítása és értékelése.
3.2. Oktató (Oktató) – Nevelje az összes közönséget azáltal, hogy meghatározza a leghatékonyabb és legtartósabb módjait az információközlésnek és a megértés értékelésének.
3.3. Patient Advocacy (Advocate) – Biztosítsa, hogy a betegek mindenek felett álló érdeke érvényesüljön.
3.4. Szakmaközi együttműködés (együttműködő) – Aktívan vegyen részt és vegyen részt egészségügyi csapattagként a kölcsönös tisztelet, megértés és értékek bemutatásával, hogy megfeleljen a betegek ellátási igényeinek.
3.5. Kulturális érzékenység (befogadó) – Az egészség társadalmi meghatározóinak felismerése a minőségi ellátáshoz való hozzáférés terén mutatkozó egyenlőtlenségek és egyenlőtlenségek csökkentése érdekében.
3.6. Kommunikáció (kommunikátor) – Hatékonyan kommunikál verbálisan és nonverbálisan, amikor egyénnel, csoporttal vagy szervezettel érintkezik.
4.1. Öntudat (Self-aware) – Vizsgálja meg és gondolja át a személyes tudást, készségeket, képességeket, hiedelmeket, elfogultságokat, motivációt és érzelmeket, amelyek fokozhatják vagy korlátozhatják a személyes és szakmai fejlődést.
4.2. Vezetés (Leader) – Felelősségvállalás a közös célok létrehozásáért és megvalósításáért, pozíciótól függetlenül.
4.3. Innováció és vállalkozói szellem (Innovátor) – Vegyen részt innovatív tevékenységekben a kreatív gondolkodás segítségével, hogy a szakmai célok elérésének jobb módjait képzelje el.
4.4. Professzionalizmus (Professzionális) – olyan magatartást és értékeket mutasson, amelyek összhangban vannak a betegek, más egészségügyi szolgáltatók és a társadalom által a szakma iránt tanúsított bizalommal.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.