Diploma sport és testmozgás táplálkozás

Általános információk

Program leírás

57618_button_click-ide-nap-free-trial1.jpg

Bár úgy tűnhet, nyilvánvaló, egyes sportolók és a fitnesz szerelmesei nincsenek tudatában, milyen hatással élelmiszer lehet a képzés és a teljesítmény. Egy jól megtervezett táplálkozási stratégia lesz pozitív hatással a versenyre, fitness, hasznosítás, csökkenti a megbetegedés kockázatát, és ami a legfontosabb, segít az optimális eredmény érdekében. Ez a kurzus a tényeken alapuló elemzés sporttáplálkozás. Ez megadja a tudás és készségek meg kell annak érdekében, hogy a sport táplálkozás és sportteljesítmény célokat.

Tanfolyam részletei

1. lecke - Mi üzemanyagok Energy Systems?

Miért éppen a sport táplálkozás olyan fontos? Kezdjük a kurzus megbeszélése makrotápanyagok a tüzelőanyag-források használjuk edzés közben, és áttekintést ad az energia anyagcserét. Ön lesz kristálytiszta, hogy fontos a sport táplálkozás és miért ez a kulcs megszerzéséhez fitness és nagy teljesítményű.

2. LECKE - Szénhidrát üzemanyagként Exercise

Itt megtudhatja, hogy fontos a szénhidrátok, mint elsődleges forrása az üzemanyag gyakorlat. Nézzük meg a jelenlegi ajánlások a különböző csoportok a sportolók, és megvitassák a szénhidrát bevitelt, és hogyan lehet javítani a teljesítmény optimalizálásával energiát tárolja a szervezetben.

3. lecke - fehérje és a zsír a testmozgás

Az egyik legforróbb téma a sport táplálkozás manapság fontos a fehérje és a zsír a sportos menettulajdonságok. Lesz minden tanulni a szerepét fehérje anyagcserére, átfogó hatásának elemzése az esszenciális aminosavak optimális egészségét és teljesítményét. Zsíranyagcserét és annak részeként a gyakorlat is elemezni kell.

4. lecke - hidratálás Az optimális Sportteljesítmény

Akkor kapnak egy átfogó megértése hidratációs állapot befolyásolja a teljesítményt, és figyelembe vesszük a tudomány mögött sportitalok. Nézzük meg, hogy pontosan ajánlott követelmény folyadékot előre, alatt, és az edzés utáni. Azt is megtudjuk, a folyadék- és elektrolit-edzés közben, és milyen környezeti tényezők is hozzájárulhat ehhez.

5. lecke - A mikrotápanyagok és táplálékkiegészítők

5. leckében, eljutunk az alján a rejtélyt övező vitaminokat és ásványi anyagokat. Mikrotápanyag gyakran azonosítják az energia, erő és optimális teljesítményt, ez a lecke meg fogja vizsgálni a prevalencia és hatásait a vitaminok és ásványi hiányosságok sportolók. Most megtudhatod az igazságot sport kiegészítők. Megbeszéljük a hatását kiegészíti a fizikai teljesítményt, és felülvizsgálja a logikai általuk javasolt jótékony hatásait.

6. lecke - Tápanyag Timing: mikor, mit és mennyit eszik?

Hihetetlenül fontos, hogy tudatában legyünk, hogy az időzítés a mi ételek, azaz előtt, alatt és után az esemény befolyásolja a testmozgás. Ahogy eszik óriási hatást gyakorol a hasznosítás után dolgozunk ki, megtudhatja, hogy mit és hogyan kell enni rendesen az edzés utáni és növeljék az immunrendszert.

7. lecke - hogyan kell alkalmazni a tudás

Szeretné, hogy több az irányítást a kalóriabevitel? Most megtudhatod, RMR (nyugalmi anyagcsere), és hogyan kell megbecsülni, hogy hány kalóriát kell enni a testsúly, életkor, nem és aktivitási szintet. Ez lehetővé teszi, hogy átvegye az irányítást a kalóriabevitel, hogy szeretné elveszíteni, fenntartására vagy hízik.

8. LEJÁTSZÁS - A súlycsökkenés és izomgyarapodás stratégiái

Tehát tudod mit kell enni, de fogalmad sincs, hogyan juthat el a megfelelő súlyhoz a sportodhoz? Meg lehetne csinálni minden rossz! Ez a lecke segít megérteni a jelentőségét testösszetétel teljesítmény és hogyan kell vagy a testzsír vagy izmot egészséges, tartós módon.

Odat

Diploma Web Designv

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you!

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you! Kevesebb