Bnsc az ápolási tudomány

Általános információk

Program leírás

Megállapító jogszabály a College of Health Sciences

Az oktatás (National Minimum Standards és intézmények létrehozása (módosítás) rendelet 1993, más néven sz 9. január 1-jétől 1993 a jogszabályok, amelyek Certificate No. 0001 az április 24-én kiadott 1999-es a tisztelt oktatási miniszter nevében a szövetségi katonai kormány.

Célkitűzések a testület

a. Szervezésére és kurzusokat kínáljanak utasításokat vezető fokú, oklevelek, bizonyítványok és más egyetemi végzettséggel és megkülönböztető jegyei, orvosi vizsgálatok, és olyan kapcsolódó tanulmányokat írhat elő a szenátusban.
b. Megszervezéséhez és képzés és a tanfolyamok, hogy vezető egyetemi diplomával vagy sem az ilyen személyek számára esetlegesen előírt szenátus
c. Rendezni, és konferenciák, szemináriumok, tanulmányok a köz műveltség.
d. Ahhoz, hogy megoldjuk a problémát akut hiány egészségügyi személyzet Nigériában, Afrika és a világ egésze.
e. Hogy kitöltse az űrt létre agyelszívás az egészségügyi személyzet Nigériában.
f. Ahhoz, hogy ösztönözzék az orvosi kutatás minden területén orvosi törekvés.
g. Annak érdekében, hogy a minőség fenntartásának és szabványok Medical Education mind graduális és posztgraduális szinten.
h. Annak érdekében, hogy minőségi egészségügyi oktatás mind graduális és posztgraduális szinten annak érdekében, hogy készítsen hatékony és nagyon ügyes orvos szentelt a Primary Health Care szállítás; és a tanítás a Medical Sciences.
én. Termelni orvosok, akik támogatni fogják a legmagasabb etikai norma a szakma.
j. Semmilyen más funkciót kell előírni a szenátus az egyetem.

A Bachelor of Apolástudományi diplomát igényel szisztematikus tudás megszerzése a művészet és a tudomány, ami a megszerzése a filozófiai hozzáállás elengedhetetlen szakmai ápolási gyakorlatban. A BNSc programja Igbinedion Egyetem szakmai, valamint tudományos. Ez biztosítja, hogy a férfiak és nők, akik valóban érdekel az ápolói szakmában képesek folytatni egyetemi karrier, mint társaik a más tudományágakban.

A fejlesztés a kritikus gondolkodás készségek tanulmányozása révén ápolási elmélet, a társadalom- és természettudományok, valamint a kutatás lehetővé teszi az egyén, hogy működik, mint egy profi nyújtására szakápolás a primer, szekunder és tercier szinten. A tudományos program Nursing a Igbinedion Egyetem megfelel a mottója az egyetem "Tudás és Excellence".

Ezért tervezték, hogy a praktizáló nővérek, hogy megértsék a társadalmi, pszichológiai és fizikai tényezők a promóció, karbantartási és az egészség helyreállítása, és képes lefordítani ezeket a tényezőket figyelembe az egészségügyi szükségleteket és megosztani őket a megfelelő egészségügyi szolgáltatások és a tágabb értelemben vett társadalmi rendszert a nemzet és azon túl.

FILOZÓFIA

A filozófia tanszék ápolási Science School of Clinical Medicine Igbinedion Egyetem, Okada van összhangban az Nevelésfilozófia Nigériában és a Igbinedion University: 1. Az ápolási kar úgy véli, hogy a Department of Nursing Science kell a legnagyobb gondot szolgáltatást magas színvonalú ösztöndíj és személyes jellegű. A végső cél, hogy a haladás a közjóléti és a kultúra révén szélesebb és mélyebb ismereteket, finomabb készségek, és szélesebb körű elismerését az emberi értékek és az afrikai kulturális örökség. 2.. A kar úgy véli, hogy felkészülés szakápolás kell állnia a liberális és a szakmai képzés, ami a diplomát, és belül meg kell történnie egy egyetemi környezetben. Egy ilyen ápolási program szerves részét képezik az egyetemi oktatási program felhasználásával és támogatja az összes létesítmények és tevékenységek az intézmény. 3.. Az ápolási szakma úgy véli, hogy az ember egy bio-pszicho-szociális lény, az ő igényeit a hangsúly minden Nursing tevékenységet. Az ember tagja egy család és a családok alkotják a közösségek. 4.. A kar úgy véli, ápolás egy olyan folyamat, interakció, amelynek célja, hogy segítse az egyéni családi és közösség fenntartására vagy létrehozására optimális szintje az egészséges élethez. A nővér elválaszthatatlan része a tranzakció, amely segíti az egyén, a család és a közösség, hogy módosítsa a mintát a mindennapi életben a saját követelményei szerint. A nővér nem ezt felhasználása révén az analitikus-szintetikus eljárás alkalmazásának technikai készségek és az érzés válaszokat, és együttműködve más tudományágak 5. A kar úgy véli, hogy az egészségügyi csapat, amely az egyén, a család és a közösség is jelentős szerepet játszik a leghatékonyabb megközelítés támogatása, karbantartása és az egészség helyreállítása. 6.. Úgy tartják, hogy egy professzionális ápolási programot kell ismereteit a művészetek, a tudományok, a humán és ápolás érdekében megbízható szakmai képzés, a kutatás ösztönzése és folyamatos új ismeretek megszerzésére, hogy segítse az egyéni önfejlesztő és előre közjó. Ezért szükség van egy olyan szabályos előrehaladást a tanulásban. 7.. Szakápolás oktatás épül az elméleti alapot, amely arra törekszik, hogy folyamatosan fejlődött önálló irányított szakemberek, akik előmozdítják és vizsgálati ismeretek, amelyek gyakorlatot alapul. Aktuális egészségügyi megkövetelik innovatív megközelítést szakmai felkészülés és a tananyag, amely reagál a társadalmi igények.

AIMS az osztály

1.. Hogy tartsa fenn a tudományos normák által meghatározott Igbinedion Universtiy, Okada 2. Ahhoz, hogy a miliő kedvez a tanulás és gyakorlás a minőségi betegápolás 3. A végzős szakmai ápolók képesek a magas minőségű szakápolás az egyének, családok és közösségek a különböző háttérrel és a különböző szociális és kulturális háttér nemzeti és globális szinten 4. Hogy segítse a diákokat a tanulásban, hogy megoldja a problémákat, kiteszik őket a problémás helyzeteket és azok megoldására kutatási projektekben 5. Ahhoz, hogy a szakmai nővér szakemberek, akik majd intellektuálisan stimulált, hogy folyamatosan javítsa gyakorlati készségek révén felhasználása kutatási eredmények és elkötelezettség önfejlesztő.

SZAKMAI CÉLOK

Végére a tudományos program Nursing, az egyetemi várhatóan: - 1. Integrálja fogalmak és elvek a biológiai, társadalmi, fizikai és Apolástudományi a rendelkezésre teljes körű betegápolást.
2.. Eredményesen működnek önállóan és együttműködve más tagjai az egészségügyi és a kapcsolódó ágazatokban.
3.. Hasznosítani az ápolási folyamat és egyéb eszközök ápolási segítse az egyének, családok és csoportok alkalmazkodni a változó egészségügyi szükségleteit. 4.. Dolgozzon ki egy elméleti keret, amely alkalmazható az ápolási ügyfelek három szinten az egészségügyi ellátás segítségével vonalaival a vonatkozó tudományok. 5.. Bele az orvosi ellátás tervét ápolási tevékenységek célkitűzéseinek elérése érdekében a függő, függő és független funkciók a nővér. 6.. Javításához járul hozzá az ápolási gyakorlatban résztvevő interdiszciplináris kutatás, felhasználva a kutatás folyamata és közzététele kutatási eredmények ápolási gyakorlatban helyzetekben. 7.. Értékelje a hatása a kultúra és szokások az egészségi állapot az ügyfelek és hasznosítani ezt a tudást a fejlődő klinikai ismeretek és az oktatásban. 8.. Igénybe elveinek menedzsment a közigazgatásban az egészségügyi létesítmények és a személyzet.

KOMPETENCIÁI a Doktori

Végére a tudományos program, diplomás 1. Funkció függő, interdependently és függetlenül a három (elsődleges szekunder, tercier) ellátási szintek, így kiváló minőségű ápolási szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek felhasználásával megfelelő koncepció, modelleket és eszközöket ápolási gyakorlatban. 2.. Hasznosítani ápolási folyamat értékelésére, terv, végrehajtása és értékelése az ápolási igényeit az egyes betegek, a család és a közösség. 3.. Mutassa klinikai ismeretek végrehajtásában gondozás ismeretek származó fizikai, társadalmi, biológiai és ápolási tudományok. 4.. Fenntartása minőségbiztosítás és fenntartják az elszámoltathatóság szakmai gyakorlat. 5.. Tervezni és végrehajtani a formális és informális oktatás az ügyfelek és az egészségügyi személyzetet, a megfelelő elveit tanítás és tanulás. 6.. Funkció expandált szerepe az egészségügyi csapat a humán és anyagi erőforrások és értékelésének hatása ellátás beavatkozási stratégiák. 7.. Kezdeményezése és lefolytatása ápolói kutatás és hasznosítani eredmények javítására ápolási gyakorlatban. 8.. Részt vesznek az együttműködésen alapuló kutatási másokkal egészségének javítására lakosság. 9.. Mutassa ismeri javításának szükségességét saját és mások az aktív részvétel a folyamatos oktatási program. 10-ig. Fejleszteni pozitív hozzáállás, hogy ismerjék az alapvető értéke az egyént ő / interperszonális válaszokat. 11.. Itt található az elkötelezettség ápolói hivatás és a felelősségérzet az önálló irányt és a személyes növekedés.

Utoljára frissítve ápr. 2017

Az iskoláról

The University commenced its academic programmes in the 1999/2000 session in five Colleges namely, Arts and Social Sciences, Business and Management Studies, Health Sciences, Law and Natural and Appli ... Tovább

The University commenced its academic programmes in the 1999/2000 session in five Colleges namely, Arts and Social Sciences, Business and Management Studies, Health Sciences, Law and Natural and Applied Sciences. Kevesebb