Betegbiztonság

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

A program leírása

Ez a 3 éves részmunkaidős on-line MSc program a betegbiztonsági és klinikai emberi tényezők célja, hogy támogassa a diplomás egészségügyi szakemberek (az ápolóktól a sebészek és az aneszteziológusok) a bizonyítékokon alapuló eszközök és technikák használata a megbízhatóság és a biztonság a mindennapi egészségügyi rendszerek és folyamatok.

A pályázók erre a fokra fogják keresni, hogy megkülönböztessék magukat, mint tapasztalt a betegek biztonságát, és néhány esetben arra törekedve, hogy lépjen felé szakosodott, vagy figyelembe vezetői vezető ezen a területen. A program a rajongók globális hálózatából tananyagokra támaszkodik.

Az 1. év széles körű bevezetést nyújt az egészségügyi ellátás jelenlegi állapotára, a betegek káros hatásairól és a klinikai emberi tényezők, az ergonómia részletes megértéséről.

A második év pedig az egészségügyi ellátás állapotából megvizsgálja, hogyan javíthatjuk az egészségügy biztonságát. Ez magában foglalja annak vizsgálatát, hogy a jó csapatmunka mennyire befolyásolja a betegek kimenetelét, valamint az egészségügyi és orvosi kezelés javítását. A minőségfejlesztési kutatásokra és módszertanokra is összpontosítunk.

A harmadik év követi a Masters in Surgical Sciences által használt rendkívül sikeres iteratív modult, amely magában foglalja a projekt körvonalának bemutatását, a poszterkészítéssel kapcsolatos absztrakt előadásokat és a disszertáció befejezését.

A pedagógia egyedülálló online természetének köszönhetően a program vonzó lehet azoknak a szakembereknek, akik akadémiai hitelt vagy magasabb szintű páciensbiztonságot kívánnak nyújtani, és akik nem tudnak elkötelezni magukat az egyetemi tanításon való részvétellel kapcsolatban.

Online tanulás

A programot a különböző témák elismert szakemberei nyújtják, és az Edinburgh-i Egyetemen és más nemzetközi intézményekben szerzett tapasztalatokra támaszkodnak. Az online tanulási módszerek keverékét használják, például; vitafórumokat és élő oktatóanyagokat, hogy dinamikus és együttműködő tanulási élményt hozzanak létre. Ön egy olyan online közösség részévé válik, amely a diákokból és oktatókból áll össze a világ minden tájáról.

Az előrehaladás értékelését csoportmunka, esszék, kritikus incidensjelentések, tudományos plakátok és csoportos wiki események révén érik el. A betegbiztonság és a klinikai emberi tényezők alapvető tanulása mellett a program lehetővé teszi az Ön interperszonális, öngazdálkodási, informatikai, csapatmunkáinak és projektmenedzselésének fejlesztését.

A program olyan online környezetben érkezik, amely dinamikus és együttműködő tanulási élményt nyújt. A szakértői oktatók a program minden szakaszában támogatják Önt, és támogató és konstruktív online hálózatokon is részt vehetnek a diákjaikkal. A rugalmas tanulási környezet azt jelenti, hogy megtanulja a legmegfelelőbb időpontokban és helyszíneken való tanulást, így ez a program kiválóan alkalmas a magas színvonalú, elfoglalt szakemberek számára, akik frissíteni és bővíteni szeretnék ismereteiket.

Programszerkezet

A programnak két eleme van: a tanított elem és a disszertáció eleme (3. évfolyam).

A program tanított eleme hat 20 kredit tanfolyamra van osztva (3 szükséges a bizonyítvány kitöltéséhez, hat diplomás elvégzéséhez szükséges), és minden tanév három oktatási blokkból áll, amelyek mindegyike egy 11 hetes időszak alatt fut.

A disszertáció eleme a program, a diákok lesz a lehetőséget, hogy tovább fejlesszék a fejlődő készségek és a tervezés és a saját minőségfejlesztési projektet a munkahelyükön.

Ez az értekezés éve szakaszos értékelésből áll.

1. év

60 kredit = PgCert

  • Bevezetés az egészségügyi ellátáshoz és az ártalomhoz (20 kredit)
  • Klinikai emberi tényezők és ergonómia az egészségügyben (20 kredit)
  • Egyéni és csapatkészségek (20 kredit)

2. év

120 kredit = PgDip

  • Tanulás a jelenlegi gyakorlatból és irányításból (20 kredit)
  • Biztonsági képzés (20 kredit)
  • Minőségfejlesztés a biztonságosabb gyakorlatért (20 kredit)

3. év

180 kredit = MSc

  • Disszertáció és önálló fejlesztési projekt (60 kredit)

Tanulási eredmények

Az öt tanulási eredményt az SCQF 11-es szint jellemzi:

  • A jelenlegi háttér és fő elméletek kiterjedt, részletes és kritikus ismereteinek bemutatása az egészségügyben, a megbízhatóságban, a betegbiztonságban és az emberi tényezőkben jelentkező károkat és okokat illetően.
  • Az alkalmazott tudás, készségek és megértés gyakorlati megvalósítása a kutatás, a kutatás vagy a fejlesztés jelentős projektjének tervezésével és végrehajtásával.
  • A szükséges kognitív készségek kifejlesztése az összetett kérdések kezelésére és helyzetek hiányában teljes körű vagy következetes adatok és információk hiányában. * A nemkívánatos eseményekhez hozzájáruló tényezők felismerése és ezen ismeretek felhasználása a fejlesztési tervek és a helyi és szervezeti szinten történő tanuláshoz (beleértve az auditot / M
  • A kommunikációs készségek fejlesztése. Megfelelő módszerek használatával, különböző tudással / szakértelemmel rendelkező közönség számára; a rutinszerű készségek széles skálájához, valamint a betegbiztonsági és klinikai emberi tényezőkhöz igazodó speciális és speciális készségek széles skálájához.
  • Nagyfokú önállóság és kezdeményezés gyakorlása szakmai és egyenértékű tevékenységekben. A vezetés és a kezdeményezés bemutatása, valamint a változás, a fejlődés és az új gondolkodás azonosítása. A választott kutatási téma alapos ismeretének bemutatása; Az identitás megtervezése és újszerű információk és / vagy a közelmúltban közzétett adatok eredeti és kreatív megismerése; Készítsen írásos kritikát egy meghatározott kutatásból; Mutassa be az eredetiséget és a kreativitást az új tudás, a megértés és a gyakorlatok fejlesztésében és alkalmazásában.

Karrierlehetőségek

A posztgraduális ebben a programban lehet keresni fejleszteni specifikus készségek ezen a területen a jelenlegi helyzetben, és egyesek is szeretnének kinevezni a megbeszélést, mint a betegek biztonsági tisztviselője, a pozíció, amelyet egyre népszerűsíti és reklámozza az Egyesült Királyságban. Arra számítunk, hogy ez a képesítés nem feltétlenül eredményez majd a diplomás egészségügyi szakemberek karrierjének megváltozását annyiban, mint a jelenlegi szerepük fejlesztése.

A betegek biztonságának és minőségének javításával kapcsolatos ismeretek és készségek iránti igény iránti igény gyorsan növekszik. Mind az NHS Anglia, mind Skócia kezdeményezéseket kezdeményez ezen a területen, és ezt globálisan figyelik. A posztgraduális hallgatók jelentős előnyt jelentenek a betegbiztonság iránti elkötelezettségük és a minőség javításának elkötelezettségében, de bizonyítani fogják továbbá az emberi tényezők tudományos szempontból a betegbiztonsági kockázatok azonosításához és méréséhez szükséges készségeket, valamint a minőségfejlesztési módszertan alkalmazásának képességét hogy hatékony változtatásokat hajtson végre a biztonság javítása érdekében. Ezek a készségek elsősorban az NHS-ben és más fejlett egészségügyi rendszerekben keresettek.

Belépési követelmények

Az Egyesült Királyságban 2: 1-es kitüntetéssel diplomázott vagy azzal egyenértékű orvosi, egészségügyi, orvosi, orvosbiológiai vagy farmakológiai / gyógyszertári, ápolói, pszichológiai.

Megfontolhatjuk kérelmeit is, ha megfelelő munkatapasztalattal rendelkezik; a munkatapasztalatnak egy kapcsolódó tudományos területen kell lennie, például a kórházban vagy az elsődleges ellátásban (lehetőleg a betegek biztonsága, a minőségjavító kutatások alapján) 3 vagy több évig. Kérjük, lépjen kapcsolatba a programcsapattal, hogy ellenőrizze, mielőtt jelentkezne. Előfordulhat, hogy első fokon csak a tanúsítvány szintjére vehet részt.

Angol nyelvi követelmények

Minden pályázónak az alábbi képesítéssel kell rendelkeznie az angol nyelvtudás bizonyítékaként:

  • egyetemi vagy mesterképzés, amelyet angol nyelven tanítottak és értékeltek többségi angol nyelvű országban, ahogy azt az Egyesült Királyság vízumai és bevándorlása meghatározza
  • IELTS Academic: összesen 6,5 (minden egyes modulban legalább 6,0)
  • TOEFL-iBT: összesen 92 (minden egyes modulban legalább 20)
  • PTE (A): összesen 61 (mindegyik "kommunikációs készség" szakaszban legalább 56, az "Engedélyező készségek" szakaszok nincsenek figyelembe véve)
  • CAE és CPE: összesen 176 (minden egyes modulban legalább 169)
  • Trinity ISE: ISE II mind a négy komponensben

Az angol nyelvtanítással és -értékeléssel rendelkezőknek legfeljebb három éveseknek kell lenniük a szakok kezdetén. A nyelvvizsgáknak legfeljebb kétévesnek kell lenniük a szakok kezdetén.

Ösztöndíjak és finanszírozás

Az Egyesült Királyság állampolgárai, az állandó lakóhellyel rendelkezők és egyes, az Egyesült Királyságban lakóhellyel nem rendelkező uniós állampolgárok jogosultak a posztgraduális kölcsönökre - és bizonyos esetekben a megélhetési költségekre - is.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Together we form a unique grouping in the UK where vets, medics and biomedical scientists work together and study the common causes of disease that affect our populations.

Together we form a unique grouping in the UK where vets, medics and biomedical scientists work together and study the common causes of disease that affect our populations. Kevesebb