Bachelor az orvosbiológiai mérnöki

Általános információk

Program leírás

A program oktatási céljai Biomedical Engineering program segítségével a diákok tudják, hogyan kell alkalmazni az alapvető mérnöki készségeket megoldani problémák orvosi és biológiai. A program magában foglalja az orvosi műszereket és a tervezést, a fiziológiát, a bioméreteket, a tömegközlekedést, az orvostudományi számítógépek alkalmazását, a mesterséges implantátumokat és az orvosi képalkotást. Az anatómia és a fiziológia, mivel ezek kapcsolódnak a specifikus alkalmazásokhoz a bioinxhinieringhez, felül kell vizsgálni. Célja, hogy megkönnyítse a hallgatók megértését az összes biomedikai mérnöki területen, hogy értékelni tudják a terület együttműködési természetét. Hozzon létre egy felhatalmazó szakmai diplomát azoknak a hallgatóknak, akik gyakorlati mérnökként kívánnak lenni.

Program Előfeltételek

A pályázó a grúz jogszabályokkal összhangban engedélyezett. A szaknyelv ismerete szükséges.

Tanulási eredmények / kompetenciák

A tudás és a megértés

  • A biomedikai mérnöki szakterület ismerete, az alapelvek megértése; Orvosi és biomedikai mérnöki terminológia ismerete.
  • A diákok megtanulják a biomedicinális rendszerek modellezését, a kutatási adatbázisokhoz való hozzáférést a mérnöki és orvosi szakirodalom kutatásához. A hallgató megtanulja használni az internetet és a könyvtári forrásokat egy szakirodalmi áttekintéshez. A hallgató megtanulja az egyes biológiai orvostudományi fegyelemre vonatkozó elveket, és azonosítja a bioinstruktúra ipari és tudományos vonatkozásainak példáit, beleértve az alap- és alkalmazott kutatásokat. A klinikai mérnök szerepe az egészségügyben.

A tudás alkalmazása

  • A biomedikai mérnöki probléma sajátosságainak felhasználásával a hallgató képes lesz megoldani az orvosbiológiai mérnöki problémákat az elektromos áramkörökben, a mechanikában, a rendszertechnikában és a folyadék- és tömegtranszportban a matematika segítségével.
  • Kutatások vagy gyakorlati projektek fejlesztése összhangban; Fejlessze ki a kritikai felülvizsgálati készségeket a Bio-Orvosi Műszaki területen. Annak fejlesztése, hogy kritikailag értékelje a jelenlegi előrelépéseket a kérdések és viták az orvosbiológiai mérnöki. A matematika, az orvostudomány és a mérnöki ismeretek biomedikai mérnöki problémáira való alkalmazása. Kísérlet tervezése és lebonyolítása, adatok elemzése és értelmezése. Az élő rendszerekből származó adatok mérése és értelmezése, az élő és a nem élő anyagok és rendszerek közötti interakcióval kapcsolatos problémák megoldása. Nyilvánvaló nyilvános véleménynyilvánítás a megfelelő ismeretekkel és logikával összhangban a szakmai és az általános közönség számára. A mérnöki gyakorlathoz szükséges technikák, készségek, mérnöki és számítástechnikai eszközök használata. Képesség a multidiszciplináris csapatokon való működésre. A matematika (beleértve a statisztikákat is) és a mérnöki készségek alkalmazását az orvosi rendszerek interfészének problémáinak megoldására. A felismerés, hogy szükség van, és a képesség, hogy vegyenek részt az élethosszig tartó tanulás. A kortárs kérdések ismerete

az ítéletalkotás

  • A műszaki megoldások társadalmi kontextusban történő hatásának megértéséhez szükséges úttanulmány, valamint az adatok és / vagy helyzetelemzések analízise az egyes szabványok és a megkülönböztető módszerek és az ok alapján levont következtetések alapján;
  • Célszerű oktatás a döntéshozatal érdekében a következtetések levonásához. Az adatok elemzése szabványok és különböző módszerek szerint az indokolt következtetések.

Kommunikációs képességek

  • Egy hatékony kommunikáció képessége szóban és írásban. Az ötletekről, a meglévő problémákról és azok megoldásairól készített részletes írásos jelentések elkészítése; A tájékoztatás szájon át adódik a szakembereknek és a nem szakembereknek; A modern mérnöki, információs és kommunikációs technológiák kreatív használata;
  • Részletesebb írásos jelentés készítése az ötletekről, a meglévő problémákról és a szájon át történő továbbításról a szakértők és a nem szakemberek számára magas színvonalú és mennyiségi információkkal. A modern információs kommunikációs technológiák kreatív használata a munkakörülmények eléréséhez

Tanulási készségek

  • A saját kereseti folyamat többoldalú és következetes értékelése; A további tanulmányok szükségességének meghatározása; Meghatározza a saját keresetek irányát a szakmai ismeretek és a tapasztalatok gazdagítása céljából.
  • A releváns információk keresésének és asszimilációjának képessége a tudás és tapasztalat területének kiterjesztése céljából az orvostudományban. A terepen és az általános szférában a tanulási tevékenység független végrehajtása és a stratégiai tervezés magas szintje.

Értékek

  • Részvétel az értékek kialakításában és a fenntartható megvalósításukra irányuló törekvésekben; A szakmai értékek védelme (pontosság, pontosság, objektivitás, átláthatóság, szervezet stb.); A biomedikai (klinikai) mérnök szakmai és etikai felelősségének megértése.
  • Az egészségügyi intézmények működésének iránya a biztonság és az ökológiai és biztonságos környezet folyamatos javítása érdekében. A biomedicinális szakember szakmai és etikai felelősségének megértése. Az etika normái, az erkölcsi felelősség és az értékek tiszteletben tartása a folyamat kialakításában. Bevonás a fejlesztésbe és a megvalósításba.

A tanulási eredmények elérésének formái és módszerei

Előadás
Szeminárium (a csoportban dolgozó)
Gyakorlati órák
Laboratóriumi osztályok
Gyakorlat
Tanfolyammunkák / projektek
Önálló munkavégzés
konzultáció

Gömbök Foglalkoztatási

Olyan szervezetek és vállalatok, amelyek: orvosi berendezések, eszközök és tárgyak fejlesztését, tervezését, fejlesztését és használatát végzik. Ezek a kutatók, kémikusok és orvosok kutatása a kórházakban és egyetemeken. Segítenek továbbá a komplex orvosi rendszerek fenntartásában és felügyeletében, miközben kórházakban dolgoznak.

A biomedicinális mérnökök számára széleskörű munkalehetőségek állnak rendelkezésre az olyan változatos területeken, mint az orvosi berendezések gyártása, az ortopédiai és a rehabilitációs technika, a köz- és a vállalati szektorban. A kórházakban is felszívódhatnak, hogy értékes tanácsokat adjanak az orvosi berendezések állapotáról. A biomedicinális mérnökök a számítástechnika, a fiziológia, az orvostudomány és a legmodernebb technológiák feltalálása terén is harmonikusan dolgozhatnak az orvosokkal a kutatási tevékenységekben. Az orvostechnikai eszközök forgalmazóinak reprezentatív cégeiben a marketing és a szolgáltatás elvégzésére. Szintén egészségügyi informatikai szakemberek az információs technológiák feldolgozására az orvosi információk.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... Tovább

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. Kevesebb