BSc az orvostudományban

Általános információk

Program leírás

Az orvosbiológiai mérnöki programnak három olyan lehetősége van, amelyek mindegyikének alapja a hagyományos mérnöki munka, az alapvető mérnöki tanfolyamok megkövetelése az orvosbiológiai tanfolyam előtt.

Male biomedical engineers develop blood filtering treatment

Az őrnagyról

Az orvosbiológiai mérnökök két nyelven beszélnek: a mérnök és az egészségügyi szakember nyelvén. Megértik, mi jár az emberek vizsgálatával, egészségük értékelésével és megértsék, mi áll rendelkezésre életminőségük javítása érdekében. Megértik a tudomány és a matematika e területek mögött is, és felbecsülhetik az új eszközök és módszerek lehetőségeit a jelenlegi technológiák fejlesztésére.

A szokásos program szilárd alapokkal készíti elő a hallgatókat a biomechanikával kapcsolatos különféle témákban (csontok, ízületek, ínszalagok, inak stb.); bio folyadékok (véráram, szívszelepek, légáram a tüdőben stb.); és bioinstrumentáció (az élettani rendszerek mérésére használt műszerek és érzékelők).

Programinformációk

Az orvostudomány gyakorlata felgyorsította a műszaki innovációk beépítését. Az orvosbiológiai mérnöki szakterület az orvostudomány és a mérnöki tevékenység kombinációjaként alakult ki, hogy anyagokat, eszközöket és technikákat biztosítson az egészségügyi kutatás, a diagnózis és a kezelés terén. Az erősen motivált hallgatók, akik mérnöki pályafutásukat a betegség és a betegség elleni küzdelemben való segítségnyújtásra kívánják összpontosítani, erőfeszítéseikre az orvosbiológiai mérnöki tevékenységekre koncentrálhatnak.

Az orvosbiológiai mérnöki program három koncentrációs lehetőséget foglal magában: a standard opciót, egy előre megtervezett opciót és egy villamosmérnöki opciót. A standard opció a hallgatónak szilárd és változatos háttérrel rendelkezik a szilárd mechanika, a folyadék mechanika, a biológiai anyagok és a terület műszerezési szempontjai alapján. Az előkészített koncentráció megváltoztatja a szokásos lehetőséget a szerves kémia bevonására, hogy a hallgató az egészségügyi szakmában folytathassa karrierjét. Az elektrotechnikai koncentrációt azoknak tervezték, akik az elektronikus orvosi műszerek tervezésére, értékelésére és karbantartására kívánnak összpontosítani. Villamosmérnöki koncentrációs hallgatók, akik a megfelelő szakmai választást választják, és elérték a szükséges fokozatokat, kiskorúaknak járnak az elektrotechnikában a diploma megszerzése után. Az összes koncentráció ugyanazokat az alapvető programkövetelményeket követi, különös érdeklődési körükhöz kapcsolódó további kurzusokkal.

A kiskorról

Az orvosbiológiai mérnöki szak a hallgatók számára az egyetem más főiskoláiban, főleg a tudományban és a többi mérnöki szakban végzettséget nyújtson, és bevezetést nyújt az orvosbiológiai mérnöki tudományágba.

Klinikai orvosbiológiai mérnöki munka

Az orvosbiológiai mérnöki kiskorú biztosítja a hallgatóknak az egyetem más főiskoláiban, különösen a tudományban és a többi mérnöki szakon alapképzési programokba való bejutását, és bevezetést nyújtanak az orvosbiológiai mérnöki tudományághoz. Az orvosbiológiai mérnök kiskorúa négy kötelező orvosbiológiai képzésből és három tanfolyamból áll az alábbi listából.

Minden kurzust University of Hartford kell elvégezni, és nem szabad Pass / No Pass alapon venni.

Tanfolyamkövetelmények az orvosbiológiai műszaki kiskorúak számára

A következők mindegyike:

  • BE 281 - Orvosbiológiai mérnöki szeminárium, 1 kredit
  • BE 301 - Biomechanika, 3 kredit
  • BE 302 - Biofluid mechanika, 3 kredit
  • BE 401 - Bioinstrumentáció, 3 kredit

Az alábbiak bármelyike:

  • BE 260W - orvosbiológiai mérnöki anyagok 3 kredit vagy azzal egyenértékű
  • BE 402 - Orvosbiológiai anyagok, 3 kredit
  • BIO 212 - Emberi anatómia és élettan I, 4 kredit
  • BIO 213 - Humán anatómia és élettan II, 4 kredit
  • ES 212 - Anyagok mechanikája, 3 kredit
  • ECE 360 - Áramkörök és elektronika, 4 kredit
  • ES 320 - Hőfolyadék-technika, 4 kredit VAGY egyenértékű
  • ME 405 - Mechatronikai rendszer tervezése, 3 kredit
  • PHY 250 - Anyagtudomány, 3 kredit

Vagy engedéllyel:

  • BE 480 - Biomedical Engineering Practicum, 3 kredit
  • BE 485W - orvosbiológiai mérnöki kutatás, 3 kredit

Fokozat követelmények

Tanterv kiemeli

  • BE 260W - orvosbiológiai mérnöki anyagok
  • BIO 212 - Emberi anatómia és élettan I.
  • BE 301 - Biomechanika
  • BE 401 - Bioinstrumentáció
  • BE 460 - Orvosbiológiai mérnöki tervezési projekt I.

Pre-Med opció

Az orvostudomány előtti opció magában foglalja a szerves kémiát és más tanfolyamokat, amelyek a hallgatók felkészítésére vonatkoznak az egészségügyi szakma végzős iskolai programjaira. Ez az opció magában foglalja az egészség előtti szakmai szemináriumi tanfolyamok egyetemi szintű sorozatát is.

Villamosmérnöki koncentráció

Az elektromos lehetőség a villamosmérnöki alapelvekre helyezi a hangsúlyt a felső szintű villamosmérnöki tanfolyamokkal járó orvosbiológiai eszközök mögött. Ez a lehetőség segíti a hallgatókat, akik kórházi vagy ipari környezetben szeretnének műszeres karbantartással és tervezéssel dolgozni.

Karrier Outlook

A szigorú tudományos képzés mellett gyakorlati tapasztalatokat szerezhet hallgatói ideje alatt. Bemutatja munkáját társainak és oktatóinak, valamint a nagyközönségnek, és mivel oktatóink szorosan együttműködnek az egészséggel kapcsolatos vezető intézményekkel és iparágakkal, lehetősége nyílik kutatási projektekben való munkára és szakmai gyakorlatokon való részvételre.

Diplomáink olyan vállalatokon dolgoznak, mint a Stryker, a Flex, a Hartford Healthcare és a Medtronic.

Tanulói bizonylat

Gamory Gabriela

BSBE, 2021

Gabrielanak lehetősége volt gyakornokként részt venni az egyetemi hallgatók (REU) hallgatóinak kutatási tapasztalataiban - Biomedical Engineering: Szimuláció, képalkotó és modellező REU program a Kelet-Carolina Egyetemen 2019 nyarán. diplomás szintű kutatási projekt tíz hétig. Projektje / feladata az volt, hogy a borjúizmok számítógépesen generált modelljét hozzák létre az Achilles-ínszakadás vizsgálata céljából.

"Ez a program nagyon sok hálózatépítési lehetőséget és egyértelműséget nyújtott a BME területén a különböző karrierlehetőségekkel kapcsolatban, és bemutatom a munkámat az októberi Biomedical Engineering Society konferencián! Nagyon szórakoztató volt az osztálytermi ismereteim felhasználása. és tapasztalat az UHart mérnöki és tervező osztályaitól az ECU biomechanikai laboratóriumáig. "

Felvételi követelmények

Szeretne beiratkozni a Biomedical Engineering programba a Mérnöki, Technológiai és Építészeti Főiskola (CETA) keretében? Itt van a jelentkezés benyújtásához.

Műszaki követelmények

Ha mérnöki programra jelentkezik, akkor szabványosított vizsgálati pontszámokat, valamint 16 középiskolai egységet kell tartalmaznia, ideértve a következőket:

  • 4 darab angol
  • 2 egység társadalmi tanulmányok
  • 2 egység az angol nyelvtől eltérő nyelv
  • 2 egység laboratóriumi tudomány (kémia és fizika ajánlott)
  • 3½ egység matematika (2 egység Algebra, 1 egység sík geometria, ½ egység trigonometria; Pre-Calculus vagy Calculus ajánlott)
  • 2½ egység más tantárgy

További egységeket javasolunk a számítógépes programozás, a mechanikus rajz és az ipari művészet területén is. A haladó elhelyezési és átadási kredit felhasználható a képzési program felé.

Műszaki technológiai és építészeti követelmények

Ha mérnöki technológiai programra pályázik, beleértve az Építészeti Tervezés + Technológiát, akkor a következő követelményeknek kell megfelelnie:

  • 4 darab angol
  • 1 egység társadalomtudomány
  • 1 egység fizika vagy 2 egység egyéb laboratóriumi tudomány
  • 2½ egység matematika (I és II algebra és trigonometria ajánlott)

Ezen túlmenően figyelembe veszik a középiskolai teljesítményt, az azt követő középiskolai program jellegét, a szabványosított teszteredmények benyújtását (előnyben részesített), a mérnöki technológiával kapcsolatos speciális készségeket és tehetségeket. A haladó elhelyezési és átadási kredit felhasználható a képzési program felé.

4 + 1 program (BS + M.Eng fok)

A program célja, hogy lehetővé tegye a nappali tagozatos mérnöki hallgatók számára, hogy megszerezzék BS és M. Eng. fokozat ötéves tanulmányi év során. Két egyetemi szintű kurzus a hallgatói programban alkalmazható mind a hallgatói, mind a posztgraduális fokozat követelményeire. A hallgatók rendszerint elkötelezik magukat a junior év második félévének elején, és az érdeklődő fiataloknak fel kell venniük a kapcsolatot az osztályvezetővel.

A programba való felvételhez a hallgatóknak a junior év végén 3,0 kumulált pontszám átlaggal kell rendelkezniük (a 3,0-nél alacsonyabb értéket eseti alapon kell figyelembe venni).

University of Hartford Alumna Thienly Nguyen '18 orvosbiológiai mérnöke lehetőséget kapott arra, hogy együttmûködjön a CETA egyik számítógépes mérnöki hallgatójával a Hartford Kórház szakmai gyakorlatában virtuális valóság orvosi alkalmazások kifejlesztése céljából.

Akkreditáció

Az orvosbiológiai mérnöki programot az ABET - Műszaki Akkreditációs Bizottság (EAC) akkreditálta.

Program oktatási célkitűzések

Az orvosbiológiai mérnöki program célja, hogy képesített hallgatókat felkészítsen a mérnöki szakma termelékeny és kifizetődő karrierjére, akár az orvosbiológiai mérnöki alapfokú gyakorlatra, akár a megfelelő végzős programokba való belépésre. Karrierjük során az öregdiákok:

  1. Sikeres gyakorló mérnökök lesznek az orvosbiológiai mérnöki területeken, és szakmailag tovább haladnak azáltal, hogy vállalják a felelősségeket és potenciálisan vezetői szerepet vállalnak;
  2. Ezen felül azok, akik belépnek az egészségügyi szakmába, felhasználják mérnöki tudásukat ebben a törekvésben;
  3. Fejleszti a mérnöki ismereteit, formálisan és informálisan egyaránt, az egész életen át tartó tanulás tapasztalatainak bevonásával; és fog,
  4. Mivel a multidiszciplináris mérnöki csoport tagjai, sikeresen alkalmazza a mérnöki elemzés és a tervezés alapjait a felmerülő műszaki problémák megfogalmazására és megoldására.

A mérnöki tervezési tapasztalat a teljes mérnöki tantervben megoszlik. Ez a tapasztalat az első évben a mérnöki tervezéssel és a tervezéssel kezdődik, és tovább folytatódik, és a csúcspontja a Senior Capstone Research II, valamint az I. és II. A felső szintű tervezési munka biztosítja, hogy a hallgatók elsajátítsák az előkészítő mérnöki és műszaki tudományos kurzusokat.

A fizika, a kémia és a matematika alapfogalmai képezik az alapokat, amelyekre az összes mérnöki oktatás épül. Az alapvető mérnöki eszközök, mint például a grafikus kommunikáció, a számítógép használata, a mechanika és a termodinamika fejezik be a program bevezető szakaszát.

Az összes orvosbiológiai mérnöki programot végző hallgatónak be kell fejeznie azokat a tanfolyamokat, amelyek célja, hogy megalapozzák a hallgatókat az anatómiában és élettanban, a biomechanikában, a biofluidokban, a bioinstrumentációban és az orvosbiológiai mérnökök által használt anyagok felépítésében. A fent leírt mérnöki tanfolyamok mellett a hallgatóknak meg kell szerezniük az elektrotechnika hátterét.

A kiterjedt laboratóriumi tapasztalatok növelik a kurzus munkáját. Számos szükséges laboratóriumi osztály létezik a tudományok, az anyagok, a műszaki és a természeti jelenségek területén. A laboratóriumi eredmények írásbeli közlése szükséges.

Az egyetemi tantervben való részvétel és a humanitárius és / vagy társadalomtudományi további választható kurzusok révén a hallgatók lehetőséget kapnak perspektívaik szélesítésére és az egyetem nagyobb tanulási közösségében való részvételre. Fontos, hogy a mérnökök megértsék és értékeljék a technológia különleges szerepét a társadalomban, valamint a társadalom különféle alkotóelemeinek kölcsönhatásait.

Az orvosbiológiai mérnöki programnak két alapvető pályája van: a szokásos pálya és egy olyan hallgatók számára, akik orvosi iskolába kívánnak lépni. Azoknak a hallgatóknak, akik be akarnak lépni az orvosi iskolába, kötelesek egy teljes éven át szerves kémiát venniük az idősebb koruk előtt. Ennek a lehetőségnek a követelményei olyanok, hogy ha egy hallgató négy évben kíván diplomát szerezni, akkor nyáron legalább egy mérnöki tanfolyamot meg kell tartani. Minden olyan hallgatónak, akit érdekel az egészségügyi szakma, csatlakozniuk kell az egészség előtti szakmák programjához. Az egészségügy előtti tanácsadó bizottság az első három egyetemi évre egy I-hitel tanfolyamot dolgozott ki, hogy elősegítse a hallgatók felkészülését az egészségügyi szakmai végzettségű iskolai jelentkezésre.

Tanulói eredmények

A BSBE fokozathoz vezető biomedicinális mérnöki program hallgatói tanulási eredményeit összehangolják az ABET EAC hallgatói tanulási eredményekkel (1–7), és felkészítik a program végzetteit a program oktatási céljainak elérésére.

Az 1-7. Hallgatói eredményt a következőképpen fogalmazzák meg:

  1. Képes azonosítani, megfogalmazni és megoldani a komplex mérnöki problémákat a mérnöki, tudományos és matematikai alapelvek alkalmazásával
  2. Képesség a mérnöki tervezés alkalmazására olyan megoldások előállítására, amelyek megfelelnek a meghatározott igényeknek, figyelembe véve a közegészségügyet, a biztonságot és a jólétet, valamint a globális, kulturális, társadalmi, környezeti és gazdasági tényezőket
  3. Hatékony kommunikáció egy sor közönséggel
  4. Képesség felismerni az etikai és szakmai felelősségeket a mérnöki helyzetekben és megalapozott döntéseket hozni, figyelembe véve a mérnöki megoldások globális, gazdasági, környezeti és társadalmi kontextusban bekövetkező hatásait.
  5. Az a képesség, hogy hatékonyan működjön egy olyan csapatban, amelynek tagjai együttesen vezetnek, együttműködő és befogadó környezetet teremtenek, célokat tűznek ki, feladatokat terveznek és teljesítik a kitűzött célokat
  6. Képesség megfelelő kísérletek kidolgozására és lefolytatására, adatok elemzésére és értelmezésére, valamint mérnöki megfontolások felhasználására következtetések levonására
  7. Az a képesség, hogy szükség szerint új ismereteket szerezzen és alkalmazzon, megfelelő tanulási stratégiák alkalmazásával.

A program-specifikus kritériumok a következők. A diplomásoknak:

  • (PSC-1) A biológia és a fiziológia megértése
  • (PSC-2) A fejlett matematika (beleértve a differenciálegyenleteket és statisztikákat), a tudomány és a mérnöki munka alkalmazási képessége a mérnöki és biológiai felület problémáinak megoldására
  • (PSC-3) Az élő rendszerekben végzett adatok mérésének és értelmezésének képessége az élő és nem élő anyagok és rendszerek közötti kölcsönhatásokkal kapcsolatos problémák megoldása céljából.
Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your colleg ... Tovább

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your college career. So, why UHart? Because we have it all. Kevesebb