$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Alapdiplomák az Amerikai Egyesült Atherton az Amerikai Egyesült Államokban 2022

A főiskolai egy négy éves mértéke, amely lehetővé teszi a diákok választhatnak, hogy a koncentráció és tanulmányi. Sok iskola kínál részmunkaidős oktatás lehetőségeit, hogy a diákok, akik szeretnének keresni diplomát megteheti még munka közben vagy gondozó család.Az Egyesült Államok nagy ország, Észak-Amerikában, gyakran nevezik a "USA ", az "amerikai ", az "Egy… Tovább

A főiskolai egy négy éves mértéke, amely lehetővé teszi a diákok választhatnak, hogy a koncentráció és tanulmányi. Sok iskola kínál részmunkaidős oktatás lehetőségeit, hogy a diákok, akik szeretnének keresni diplomát megteheti még munka közben vagy gondozó család.

Az Egyesült Államok nagy ország, Észak-Amerikában, gyakran nevezik a "USA ", az "amerikai ", az "Egyesült Államok ", "America ", vagy egyszerűen csak "a tagállamok ". Amerikai főiskolák által finanszírozott "tandíjat " terhelik a tanuló, ami gyakran igen drága, nagyon gyakran eléri a több tízezer dollárt évente.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel : Alapképzések Egészségügyi az Amerikai Egyesült Atherton az Amerikai Egyesült Államokban 2022

Kevesebb
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
  • Javasolt Legfrissebb Cím
  • Javasolt
  • Legfrissebb
  • Cím
Menlo College
Atherton, Amerikai Egyesült Államok

A pszichológia az emberi elme tanulmányozása. A pszichológusok segítenek jobban megérteni önmagunkat és kapcsolatainkat a minket körülvevő gyorsan változó világban. Néhány kér ... +

A pszichológia az emberi elme tanulmányozása. A pszichológusok segítenek jobban megérteni önmagunkat és kapcsolatainkat a minket körülvevő gyorsan változó világban. Néhány kérdés, amelyet felteszünk – és meg is válaszolunk – a(z) Menlo College webhelyen, a következők: Miért viselkedünk bizonyos módon személyesen, mint online? Hogyan befolyásolja az agy a mások iránti vonzódásunkat és a munka vagy az iskola világában való elköteleződésünket? Hogyan támogathatjuk a marginalizált lakosságot az iskolában, a munkahelyen és a közösségeinkben? Mivel járulhatnak hozzá a pszichológusok a sportolók teljesítményéhez? Hogyan befolyásolja a gazdag vagy elszegényedett környezet a tanulmányi és szakmai eredményeket? Hogyan végezhetünk és kommunikálhatunk olyan kutatásokat, amelyek etikailag felelősek és tiszteletben tartják a többféle élettapasztalatot? Miből áll az identitásunk, és hogyan alakul az életünk során? Hogyan alkalmazhatjuk a tudományos tudományt és módszereket, hogy segítsünk az embereknek kielégítő életet élni? Hogyan érthetjük meg és kezelhetjük jobban a mentális betegségeket, miközben elősegítjük a jólétet? Hogyan boldogulhatunk szociálisan, pszichológiailag és fizikailag a fiatalkortól a késői életkorig? Hogy segítsen megválaszolni ezeket a kérdéseket, a Pszichológiai Kar létrehozta a Mission programot, hogy elősegítse az egyének és közösségek jólétét azáltal, hogy felhívja a figyelmet az emberi növekedésre és fejlődésre gyakorolt pszichológiai, társadalmi, kulturális és biológiai hatásokra. A Pszichológia program Mission megvalósítása érdekében a tanári kar egy Víziót tesz közzé, amelyben a hallgatókat arra ösztönzik, hogy az emberi viselkedést interperszonális és intraperszonális szemszögből is szemléljék, saját tapasztalataikat a másokkal való kapcsolatok fényében vizsgálva. A kis osztályok összehozzák az oktatókat és a hallgatókat, hogy együtt dolgozzanak, és kihívást jelentsenek egymásnak a tudományos, személyes és szakmai célok kitűzésében és elérésében. Ezek az oktatók és társaik fejlesztő hálózatai segítenek a hallgatóknak önmaguk megismerésében, erősségeikre építve és gyengeségeik leküzdésében, hogy meghatározzák, mit szeretnének elérni a világban. A Menlonál erős alapot biztosítunk az egyetemi pszichológiai diplomához egy általános felső tagozatos pszichológiai tantervön keresztül, miközben feltárjuk az aktuális pszichológiai kérdéseket, beleértve az identitásfejlesztést, az interkulturális kapcsolatokat és a társadalmi szervezetekben a nemeket. A pszichológia tananyagot a pszichológiai tudomány négy pillére támogatja: a viselkedésre gyakorolt biológiai hatások; a pszichopatológia előzményei és kezelései; a személyiség egyéni és kulturális különbségei; és fejlődési változás az egész életen át. A pszichológus hallgatók a pszichológia, a bölcsészettudomány és az üzleti élet alapvető választható tantárgyai közül választanak, hogy személyre szabják az emberi viselkedés feltárását számos társadalmi és szervezeti kontextusban, szem előtt tartva a diplomát és a szakmai pozíciókat. Két jellegzetes pedagógia mutatja be az elmélet és a gyakorlat integrációját, amely a pszichológia tananyagot fémjelzi: az alkalmazott tereptapasztalatok és a személyes és szakmai vonatkozású témakörben készült vezető szakdolgozat. Az erős elméleti megértésre és az egyéni érdekeket célzó koncepcionális alkalmazásokra való összpontosítás sikeresen felkészíti a hallgatókat számos pályára, beleértve a karriert és a posztgraduális tanulmányokat olyan területeken, mint a tanácsadás, a humán szolgáltatások, a rehabilitáció, az oktatás, a jog és az üzleti élet. Bármit is választ, amikor elhagyja Menlót, készen áll. Az Amerikai Pszichológiai Társaság (APA 2013) öt tanulási célt és eredményt tartalmazó klasztert ajánl annak biztosítására, hogy minden pszichológiát végzett hallgató rendelkezzen az egyetemi szinten elvárt ismeretekkel és készségekkel – valamint a pályakezdéssel és a sokféle szakmai szerepkörrel. Ezeknek a klasztereknek az érettségi szintjeit a pszichológia tanterv tartalmazza. Pszichológiai tudásbázis: Koncepcionálisan ez a cél azt jelenti, hogy a hallgatók ésszerű szélességgel és mélységgel rendelkezzenek „a pszichológia kulcsfogalmairól, elveiről és átfogó témáiról” (APA, 2013, 15. o.). Működési szempontból a hallgatók elvégzik a tanterv alapvető kompetenciáinak átfogó felmérését: pszichológiai rendellenességek, élettartam-fejlődés, biopszichológia és személyiségelmélet. Tudományos vizsgálódás és kritikai gondolkodás: Ez a cél fogalmilag azt jelenti, hogy a tanulók „tudományos érvelést használhatnak a pszichológiai jelenségek értelmezésére” (APA, 2013, 20. o.). Működési szempontból a hallgatók megtervezik és lebonyolítják a Senior Thesis Capstone projektet, amely bemutatja a pszichológiai információs műveltséget, valamint a kutatástervezés, -kritika és -elemzés szabványait. Etikai és társadalmi felelősségvállalás egy sokszínű világban: Koncepcionálisan ez a cél azt jelenti, hogy a diákok „etikai normákat alkalmazhatnak a pszichológiai tudomány és gyakorlat értékelésére” (APA, 2013, 26. o.) egy sokszínű globális közösségben. Működési szempontból a hallgatók figyelmet fordítanak a különböző populációk pszichoszociális problémáira, valamint a kutatás és a humán szolgáltatások etikai gyakorlatára az egész tantervben, ami a szakdolgozatban található szakirodalom kritikájában csúcsosodik ki. Kommunikáció: Fogalmilag ez a cél azt jelenti, hogy a tanulók „hatékony írásbeli… és prezentációs készségeiket demonstrálják” (APA, 2013, 30. oldal). Működési szempontból a hallgatók írásbeli és szóbeli kommunikációs készségeiket demonstrálják azáltal, hogy egy kulcsfontosságú szociálpszichológiai kérdés elemző szakirodalmi áttekintését írják le és írják le, és szóban ismertetik eredményeiket a nyilvános közönséggel a Senior Thesis zárókövében. Szakmai fejlődés: Ez a cél fogalmilag azt jelenti, hogy a hallgatók „értelmes szakmai irányvonalat alakítanak ki a diploma megszerzése utáni életre” (APA, 2013, 16. o.), amely „pszichológiai tartalmat és készségeket alkalmaz karriercéljaikhoz”. Működési szempontból a kurzus tartalma, a Senior Thesis projektek és az önkéntes vagy gyakornoki lehetőségek felhasználhatók a foglalkoztatás és a posztgraduális iskola különböző irányainak feltárására. professzorok Mark Hager -
Alapképzés
Nappali
4 év
Angol
szept. 2022
Campus