A növekedés és fejlődés genetikai, táplálkozási és környezeti tényezőinek egyetemi mesterképzése NUTRENVIGEN G + D tényezők
Universidade Santiago de Compostela
Kulcs információ
Campus helye
Santiago de Compostela, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol, Galíciai
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 1 089
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
Ez a mesterképzés multidiszciplináris orientációjú továbbképzést biztosít a gyermekgyógyászati kutatás különböző területei iránt érdeklődő diplomások akadémiai, szakmai és kutatási specializációjához. Ez egy egyetemek közötti mesterképzés Cantabria, Granada, Rovira i Virgili és Zaragoza egyetemeivel.
A NUTRENVIGEN-G+D Factors egyetemközi közös mesterképzés egyetlen hivatalos diploma, amelyet 4 egyetem vagy „közös program” szervez közösen, és amely nagy tudományos és akadémiai érdeklődésre tart számot.
A mesterképzés nemzetközi jellege a Korai Táplálkozási Akadémiával (ENA) kötött megállapodáshoz vezetett, amelyen keresztül – egyéb tevékenységek mellett – a NUTRENVIGEN-G+D Factors Master minden hallgatója részt vehet az évente megrendezett posztgraduális kurzusokon. a konzorciumban részt vevő egyetemek egyikén tartották.
Tanterv
A program 5 tematikus tárgyból és 2 modulból áll, amelyekből a hallgatónak összesen 60 ECTS-t kell teljesítenie:
- Kötelező: 15
- Választható tárgyak: 21
- Külső szakmai gyakorlatok: 9
- Mesterképzés: 15
A kompetencia-tanulás a szükséges információk logikus rendszerezésén keresztül valósul meg; Ezt két folyamattal fejlesztik, az egyik koncepcionális, „Multidiszciplináris gondolkodás”, amely lehetővé teszi a keretek felkínálását, és egy másik instrumentális, „Információ és dokumentáció”, amely autonómiát ad a hallgatónak. Ez a módszer ötvözi a tapasztalatot a fogalmi tanulással, a szisztematikus megfigyeléssel és kísérletezéssel és innovációval, amely lehetővé teszi a szakmai elméletek és gyakorlatok adaptálását a 21. századi lakosság igényeihez.
A spanyolországi egészségügyi modell létrehozásának és fejlesztésének multidiszciplináris megközelítése lehetővé teszi számunkra, hogy konkrét megoldásokat érjünk el, figyelembe véve mindazokat a tényezőket, amelyek már korai életkortól befolyásolják a betegségek kialakulását; A NUTRENVIGEN-G+D Factors Masterben alkalmazott koncepció és módszertan segít új, személyre szabottabb egészségügyi programok létrehozását ösztönözni, amelyeket a szakemberek és a fogyasztókat megcélzó egyéb programok is könnyen használhatnak, és kedvez az ajánlások megfogalmazásának. és az egész életen át tartó egészségesebb életmódra vonatkozó szakpolitikai stratégiák.
A virtuális képzés a tanítási-tanulási folyamat egy olyan modalitása, ahol a tanár és a tanuló közötti kapcsolat egy virtuális tanulási környezetben, egy teleképzési platformon keresztül jön létre. Ez azt jelenti, hogy ezeket az új technológiai eljárásokat figyelembe kell venni a nem személyes eljárások során.
A bemutatott „A növekedés és fejlődés genetikai, táplálkozási és környezeti feltételei” mesterképzésben részt vevő egyetemek elegendő anyagi és humán erőforrással rendelkeznek az online oktatás megvalósításához, amely elősegíti a hallgatók autonóm tanulását; Ebben az értelemben a résztvevő egyetemeken az UGR által koordinált közös virtuális oktatási környezet megléte garantálja a Mester megfelelő fejlődését.
A kurzus elején egy kötelező „Virtuális Találkozó” kerül összehívásra az új hallgatókkal, ahol tájékoztatást kapnak az oktatási platform kezeléséről, a felelős tanárokról, a globális értékelésről, a rendkívüli kurzusokról, a mobilitásról stb. Ez az első tapasztalat nagyon fontos ahhoz, hogy a hallgató közelebb kerüljön a virtuális oktatási platformhoz, és elkerülje a későbbi problémákat.
Az egyes Oktatási Modulok tematikus tantárgyaihoz viszont tartozik egy Oktatási útmutató (elektronikus forrásként – mesterképzési honlap), amelyben a hallgatók információkat kapnak a következőkről: ECTS, összefoglaló, kompetenciák, célok, tartalom, módszertan, tanulási tevékenységek, értékelés és tanulmányi idő, munkabemutatók időpontja, tanári kar és a személyes ülések naptárja.
Mindezeket az információkat a tanárok virtuális korrepetálása és a különböző kommunikációs csatornákon keresztül nyújtott támogatás segíti, akár személyesen, akár távolról, e-learning eszközökön keresztül.
Minden tananyag elérhető lesz a hallgatók és az egyes tematikus tantárgyak koordináló oktatói számára a kurzus során az UGR Master's oktatási platformján.
Az IKT használata nagyon kiterjedt lesz ebben a programban, így bár a hallgató számára önkéntes alapon kínálnak és ajánlanak órákat, szemináriumokat, konferenciákat, nemzetközi személyes kurzusokat, ezeknek a tudományos eseményeknek a tartalma is virtuálisan kiteszik a Mester honlapján, a többi tananyaggal együtt.
- Minden hallgató munkatervet készít a virtuális ülésekhez (fórumokhoz), valamint a személyes tanuláshoz és tanuláshoz. A hallgató személyes elhivatottságának órái tárgyonként heti 20 és 30 óra között mozognak.
- A Master „on-line” programozása a kurzus során folyamatos, így több kurzus is egybeeshet egyszerre. A naptár azonban, amely a tanév elejétől lesz elérhető, lehetővé teszi a hallgató számára, hogy megszervezze tanulmányi idejét a tevékenységek elvégzéséhez.
- A virtuális tanítás a csoportmunka programozásával lehetővé teszi a különböző végzettségű és különböző országokból származó diákok interakcióját.
- Minden tematikus tantárgynak saját értékelési rendszere van, amely az adott kompetenciákhoz és a várható tanulási eredményekhez igazodik. Az értékelés folyamatos, online, fórumok felhasználásával, dokumentumok kritikai felolvasásával, különböző tevékenységek, munkák elvégzésével; A gyakorlatok és az írásbeli tesztek tisztán fogalmi jellegűek vagy a tudás gyakorlati eseteken keresztül történő alkalmazása. Általában lesznek egyéni és csoportos munkák, amelyeket súlyozottan egyenlően értékelnek. - A virtuális tanítás a csoportmunka programozásával lehetővé teszi a különböző végzettségű és különböző országokból érkező hallgatók interakcióját.
- Minden tematikus tantárgynak saját értékelési rendszere van, amely az adott kompetenciákhoz és a várható tanulási eredményekhez igazodik. Az értékelés folyamatos, online, fórumok felhasználásával, dokumentumok kritikai felolvasásával, különböző tevékenységek, munkák elvégzésével; A gyakorlatok és az írásbeli tesztek tisztán fogalmi jellegűek vagy a tudás gyakorlati eseteken keresztül történő alkalmazása. Általában lesznek egyéni és csoportos munkák, amelyeket súlyozottan egyenlően értékelnek.
A program eredménye
- A tanulók képzése a táplálkozási, környezeti és életmódbeli tényezők egyéni genetikai terhelésre és a szervezet egészségére gyakorolt hatásairól.
- Biztosítsa a hallgatót a növekedés és fejlődés különböző szakaszaiban végzett kutatás tudományos és bioetikai módszertanához kapcsolódó ismeretekkel.
- A résztvevő központok közötti együttműködés és mobilitás előmozdítása.
- Különböző területek szakértőinek integrálása (multidiszciplináris orientáció).
- Az egészségtudomány különböző területeiről érkező hallgatók részvételének elősegítése.
Képtár
Karrierlehetőségek
Pályakezdők csatlakozhatnak:
- Vállalatok az általános élelmiszer- és bébiétel-ágazatban
- Genetikai tanulmányi programokkal rendelkező és környezettel kapcsolatos cégek
- Gyermekgyógyászati, Táplálkozási és Bromatológiai, Dietetikai és Táplálkozástani, Biokémiai, Immunológiai, Farmakológiai, Genetikai, Orvosképzési, Egészségügyi...
- Megelőző és egészségügyi programok
- Neurofejlesztő programok
- Személyiségprogramok, pszichológiai értékelés és kezelés, evolúciós és oktatáspszichológia, kísérleti pszichológia, viselkedésfiziológia, kísérleti tudományok didaktikája, szociálantropológia..., valamint oktatási és kutatási funkciókkal.
Ugyanakkor a mesterképzés magasan képzett szakembereket képez:
- A gyermek egészségének javítása a felnőtt egészségének javítása érdekében.
- Vegyen részt és tervezzen betegségmegelőzési akciókat, valósítson meg táplálkozási tanácsokat és egészséges életmódot várandós nők, gyermekek és serdülők számára.
- Vizsgálja meg azokat a tényezőket, amelyek szabályozzák a génexpressziót, javítják a gyermeket körülvevő környezetet kellő ismeretekkel a környezetszennyezés növekedésre és fejlődésre gyakorolt káros hatásainak elkerülésére, felismerésére és kezelésére.