A közegészségügyi mester (MPH)

Általános információk

Program leírás

A közegészség javítása a kutatás révén

Ez a nem hagyományos program arra a szakemberre irányul, aki szeretné bővíteni szerepét a közösségi egészség javításában, különösen ebben a változó egészségügyi környezetben. A program biztosítja a diplomások számára a közegészségügyi készségek és ismeretek alapját, beleértve az analitikus készségeket, a kutatási stratégiákat, a közösségi értékelési módszereket, a program végrehajtását, az értékelését és a szakpolitikai fejlesztéseket etikai és kulturális szempontból érzékeny szempontból.

A közegészségügyi program mestere

A diákok hat alapvető tanfolyamot, három általános kurzust, kövezett projektet és választani. A teljes fokozat 42 félévi kredit. A NEOMED-be beiratkozott hallgatók fokozatát az Északkelet-Ohio Orvostudományi Egyetem adja. A keleti Ohio közegészségügyi mester programja akkreditálta a Közegészségügyi Oktatási Tanácsot.

tanfolyam

A CEOMPH diákoknak hat alapvető tanfolyamot kell tartaniuk (két fő tanfolyam szombaton három félévre; alternatív menetrendek):

Törzsanyag

18 kredit:

  • Közegészségügyi fogalmak
  • Biostatisztika a közegészségügyben
  • Epidemiológia a közegészségügyben
  • Társadalmi és viselkedési tudományok a közegészségügyben
  • Egészségügyi szolgáltatások közigazgatása a közegészségügyben
  • Környezet-egészségügyi tudományok a közegészségügyben

Általános tanfolyamok

Kilenc kredit:

  • Támogatás írása a közegészségügyi gyakorlathoz
  • Közegészségügyi gyakorlat és kérdések
  • Közegészségügyi kutatás és értékelés

A tanfolyamokat oktatási módszerek hibridjein keresztül nyújtják: interaktív videokonferencia, online aszinkron előadások és szemtől-szembe utasítások. A választott kurzusok bármelyik egyetemi egyetemen vehetők igénybe. Az alaptanfolyamokat szombaton tanítják a dolgozó hallgatók befogadására.

Capstone

Ezen túlmenően a hallgatónak ki kell töltenie egy köpenyes projektet és választani. A capstone projektcsapat egy tanulóval rendelkezik egy oktatóval és a közösség előadójával, hogy készítsen egy közegészségre hasznos terméket (pl. Papír, értékelő jelentés, támogatás stb.). A program végén a hallgatónak várhatóan bemutatnia kell a capstone projekt, a kurzusok összefoglalása és a közegészségügyi kompetenciák teljesülése, valamint a „portfólió” (a megvalósított célok gyűjteménye) a karok számára. A hallgatónak összesen 42 félév kreditet kell vállalnia.

A Capstone projekt utáni témák

  • „Az elsődleges ápoló orvosok elégedettsége a betegkisülési utasításokhoz való hozzáféréssel a kórházi mentesítés időpontjában: minőségjavító kezdeményezés” - Ira Bhargava
  • „Az akronban lévő, alacsony jövedelmű nők körében a mammogram-vetítések akadályai” - Bolanle Balogun-Adepoju
  • „Egészségügyi szükségletek értékelése a hazai szexuálisan elszenvedett nőknek Ohio-ban” - Kristin Hom
  • „A szezonális influenza és a pneumónia vakcinázásának akadályai a házi gondozásban részesülő időseknél” - Dipika Sharma
  • „A Peer Review és az oktatás hatása a rezidens és a kezelőorvosra A 2009-es ADA-kezelési irányelvek betartása” - Andrea Koerber Dixon
  • „A depresszió és a vészhelyzet kezelése a cukorbetegeknél” - Benjamin Rose
  • „A betegközpontú orvosi otthon hatása a gyermeknevelő gyermekek egészségének állapotára” - Jennifer Fitch
  • „Gyermekkori túlsúly / elhízás kezelése az irodában: Gyermekgyógyászati elsődleges gondozói felmérés - ideje a klinikai alternatívának?” - Carrie Rubin
  • „Alvászavarok a tüdőtranszplantációban szenvedő egyéneknél” - Vishal Sawhney

Kapcsolatok

Phil Jenkinson

330,325,6501 | pjenkinson@neomed.edu

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Northeast Ohio Medical University is committed to the health, economy, and quality of life in Northeast Ohio through the medicine, pharmacy and health sciences education of students and practitioners ... Tovább

Northeast Ohio Medical University is committed to the health, economy, and quality of life in Northeast Ohio through the medicine, pharmacy and health sciences education of students and practitioners at all levels; the development of new knowledge through research in the biomedical, community health and behavioral sciences; and the provision of community service and wellness education throughout the region. Kevesebb