Ápolási alapképzés

Általános információk

Program leírás

A program céljai:

A program célja az egészségügyi rendszer hatékony működésének előmozdítása a képzett és magasan képzett ápolók oktatásával. A programintegrált elméleti és gyakorlati kurzusok révén a program lehetővé teszi a diplomások számára, hogy alapismereteket szerezzenek az ápolási elméletről és a módszertanról, fejlesszék a klinikai készségeket, képesek alkalmazkodni a változó követelményekhez, az egész életen át tartó tanulást és a folyamatos szakmai fejlődést folytatják, a következőképpen: melyet a nővér önálló szakmai tevékenységet folytat. Az ápolási program végzősei különböző profilú orvosi megelőző intézmények (sürgősségi segély, újraélesztés, sebészet, terápia, urológia, gyermekgyógyászat, szülészet, nőgyógyászat, pszichiátria, gasztroenterológia, kardiológia, onkológia), kórházak, nem kormányzati szervezetek, etikai bizottságok stb. A tanulási eredmények elérésének módszerei

  • Előadás-szemináriumok
  • Munkafüzet-módszerek
  • Magyarázó módszer
  • Demonstrációs módszer
  • Video-Audio tananyagok használata
  • Interaktív tanítás
  • Helyzetbeli célok
  • Szerepjáték
  • Hírek elemzése
  • Mini-kutatások
  • Praktikus munka
  • Lab munka
  • Csapatmunka
  • Imitatív teljesítmény
  • Terepmunka
  • Probléma azonosítása és megoldása
  • Fokozatosabb kutatás
  • Kritikus elemzés
  • Megbeszélés / Viták
  • Csoportos feladatok
  • projektek
  • Problémamegoldó gyakorlatok
  • Esettanulmány
  • Irodalmi áttekintés
  • Kritikus önértékelés
  • Kritikus szakértői értékelés
  • A releváns anyagkeresés különböző elektronikus és papíralapú forrásokból származik
  • Írásbeli munkamódszerek
  • Esszék
  • Előadások
  • Szóbeli, szóbeli módszerek

Tudás és megértés

A diplomások képesek lesznek:

  • A szociális, egészségügyi és viselkedési tudományok ismerete;
  • Az ápolói beavatkozás valamennyi szakaszának ismerete (megelőzés, diagnosztika, kezelés, rehabilitáció és palota beavatkozás) és azok alternatív változatai;
  • A nővér funkcióinak és felelősségének megértése, szerepe az egészségügyi és szociális ellátás politikájában, rendszerében és funkcióiban;
  • A modern orvosi technológiák és módszerek ismerete;
  • A célterületre vonatkozó kutatási elvek ismerete;
  • Megértése, hogy a betegnek teljes, elfogulatlan és időszerű tájékoztatást kell adnia.
  • A politikai és társadalmi kontextusok egészségügyi ellátásra gyakorolt hatásának megértése;

A tudás alkalmazása

A diplomások képesek lesznek:

  • értékelje a beteg állapotát a szakmai alkalmasságon és a jogokon alapuló helyzetelemzés alapján, különösen a beteg szükségleteinek azonosításának képességét, egészségügyi kockázatok felmérését és szövődményeinek elvégzését, valamint az ellátás tervét és megvalósítását; képes a hatékony megelőző tevékenységek megfelelő tervezésére, végrehajtására és megvalósítására;
  • vezesse a csapatot, és hatékony csapattag legyen;
  • értékeli az érveket, és bizonyítékokon alapuló döntéseket hoz;
  • ápolási manipulációk elvégzése;
  • a gyógyszerek, gyógyszerek és egyéb terápiás eszközök biztonságos használata;
  • megfelelően alkalmazzák a szociális, egészségügyi és viselkedési tudományokat az ápolási gyakorlatban;
  • orvosi feljegyzéseket, beleértve az elektronikus változatokat is, információs technológiák alkalmazásával;
  • modern orvosi technológiák és módszerek alkalmazása;
  • támogatják és tiszteletben tartják a beteg méltóságát, és tartsák bizalmasan;
  • az ápolásra vonatkozó felügyelt kutatás tervezése és végrehajtása (esettanulmány, kísérlet, megfigyelés); alkalmazza a kutatási eredményeket a gyakorlati ápolásban.
  • a pontos információk bonyolult kontextusokban történő lekérése, értékelése és használata;

Ítéletek

A diplomások képesek lesznek:

  • az adott problémamegoldáshoz szükséges adatok és információk lekérése, meghatározása, szintetizálása és elemzése szabványos és specifikus módszerekkel, a szakmai kompetencián belüli bizonyítékokon alapuló következtetésekre;
  • elemezze a különböző etikai és orvosi / gondozási kérdésekkel kapcsolatos helyzeteket;
  • elemzi a szakmai tevékenység minden területére vonatkozó kialakuló döntéseket, szituációs és tematikus kérdéseket;
  • használják ki a releváns beavatkozáshoz szükséges technológiákat a helyzet elemzése alapján stb.
  • a megfelelő ápolási beavatkozás meghatározásához hatékony kritikai készségeket kell bizonyítani a körülmények értékelésében;
  • meghatározza az egészségügyi politikák hatásait a gondozási ellátásra;
  • értékelje a betegekkel és családokkal való együttműködés elősegítésére használt stratégiákat;
  • értékelje az IKT-nak a gondozási ellátásra és kezelésre gyakorolt hatását;
  • bizonyítani kell az ápolási gondozást, amely lehetővé teszi az ellátást befolyásoló dinamikus társadalmi, kulturális, jogi, politikai és gazdasági tényezőket;

Kommunikációs készségek

A diplomások képesek lesznek:

  • orálisan több nyelven (beleértve a grúz nyelvet is) kommunikálni az egészségügyi szakemberek és az egészségügyi személyzet számára az egészségügyi rendszerrel és az ápolással kapcsolatos kérdésekről; tervezett dokumentumok tervezése, előadások készítése és ellentétes álláspontok megadása angol nyelven;
  • tájékoztassák és oktassák mind a szóban, mind az írásban, a betegeket, a családtagot és a társadalmat, beleértve a kommunikációs zavarokat is;
  • kommunikálni az egészségügyi és jóléti ápolói kompetenciákkal kapcsolatos innovációkat és fejlesztéseket, információs és kommunikációs technológiák, prezentációk, internetes források felhasználásával;
  • a digitális és nyomtatott könyvtárakban, folyóiratokban és internetes erőforrásokban az ápolással kapcsolatos fejlesztések és innovációk terjesztése.

Tanulási készségek

A diplomás képes lesz:

  • elfogadja az egészségügyi ellátással kapcsolatos tudományos és technológiai újításokat, és folyamatosan megújítja a tudást és a készségeket;
  • azonosítsák a megfigyelési és igény-felmérésen alapuló szakmai problémákat, és javítsák a képesítést, szerezzenek megfelelő anyagokat és használjanak többnyelvű (beleértve grúz) digitális és nyomtatott könyvtárakat, folyóiratokat és internetes forrásokat;
  • azonosítsa az egész életen át tartó szakmai fejlődés szükségleteit a megfelelő rövid távú, frissítő és tanúsítványtanfolyamokon való részvétel vagy a posztgraduális szintű tanulmányok folytatása révén.

értékek

A diplomás képes lesz:

  • szakmai, etikai és jogi előírások (helyi és nemzetközi) követelményei;
  • beteg- és orvosi személyzet jogai;
  • az új értékek elismerésének szükségessége a jelenlegi helyzet elemzése és a megalapozott szakmai, etikai és jogi értékek újraértékelése alapján;
  • a kísérleti alany jogait az orvosi vizsgálat során;
  • a kulturális, személyes, faji, nyelvi, etnikai, vallási sajátosságok tiszteletben tartásának szükségessége.

Kapcsolattartó:

Kapcsolattartó:

Mr. John Dastouri: j.dastouri @ UG .edu.ge

Dr. Bahman Moghimi: B.Moghimi @ UG .edu.ge

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

The University of Georgia is a high-ranking, largest private educational institution located in Tbilisi, Georgia, which is member of many European educational agreements and integrated systems. The de ... Tovább

The University of Georgia is a high-ranking, largest private educational institution located in Tbilisi, Georgia, which is member of many European educational agreements and integrated systems. The degrees are accredited worldwide especially in EU and US and has student and professor exchange programs with more than a 100 very-known universities and scientific institutions around the world. The university has a private school from kindergarten, primary and secondary school as certified Oxford schools' member and different fields from Bachelor degree, Master and PhD in different schools of Business and Economics, Technology and Engineering, Social Science, Health and Medicine and finally School of arts and humanities with almost 9000 students from Georgia and all around the world. Kevesebb